• een klasgenoot van mij is 12 en ze laat een tongpiercing zetten aanstaande zaterdag, ik vind het gewoon niet kunnen, en ik weet dat het haar leven is, maar je kan toch wel wachten tot je 15de ofzo?. Ben ik nou de enige die het zo raar/dom vind of zijn der ook andere?

    Op je 12e je gebit al verkutten.
    Zonde hoor.

    Watvoor ouders heeft zij? O.o


    Asociale ouders.
    Ze heeft ookal een neuspiercing.


    Can I crash into your life?

    (...)

    Asociale ouders.
    Ze heeft ookal een neuspiercing.


    Haar ouders boeit het niet wat ze allemaal doen.
    Ze heeft een zusje en een broer, en haar zusje doet oude kleren van Jessica [/diegene] dus weer aan.
    Ze geven meer geld uit aan Wii's enzo dan aan kleren.


    Can I crash into your life?

    Pleuris, net een Dano :'D
    Die dude had op z'n 14e al 9 gezichtspiercings gehad, waarvan 3 nog in, en een tattoo op ze volle onderbeen :'D
    Maar verder is hij wel oke, alleen beetje stoned o.o

    vanaf 12 jaar mag je een piercingshop in en ik had mijn wenkbrauwpiercing ook op mijn 12e. Ik vind daar niets mis mee.


    bla bla bla

    Pleuris, net een Dano :'D
    Die dude had op z'n 14e al 9 gezichtspiercings gehad, waarvan 3 nog in, en een tattoo op ze volle onderbeen :'D
    Maar verder is hij wel oke, alleen beetje stoned o.o


    Dan wordt het toch gewoon saai, al die piercings enzo. :'D


    Can I crash into your life?

    (...)

    Dan wordt het toch gewoon saai, al die piercings enzo. :'D

    Zou je denken he :'D
    Maarja hijs nu ook van school geloof ik ofzo _o- Poor guy. En dan nog amar 15 en je toekomt verkut. :') Lekker [/klinkt als me oma]

    (...)
    Zou je denken he :'D
    Maarja hijs nu ook van school geloof ik ofzo _o- Poor guy. En dan nog amar 15 en je toekomt verkut. :') Lekker [/klinkt als me oma]


    haha, oke ;D


    Can I crash into your life?

    Buuh

    Ik Was Ook Maar 12 Toen Ik Me Lippiercing Liet Steke,,En Ja Eigluk Is Het Wel Te Jong But So What,,Je Leeft Maar 1 keer..


    Imperfection Is Beautiful

    ik ben jaloers op haar dah ze er eentje mag
    ich mag pas een piercing of tattoo als ich het huis uit ben && 18 ben o__0
    maarja 12 vind ich eigenlijk best well jong,,,


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Ik zou het egt niet doen op mijn 12e!:S


    Love Joe Jonas...('L)

    Ik wordt 16 over 5 maanden en heb enkel oorbellen. Ik mag zelfs geen tweede gaatje laten schieten :S


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik vind dat er geen leeftijd is voor een piercing, heel veel baby's krijgen toch ook een oorbel..


    So far away..

    Tja ik weet het niet..
    Ik wou op mijn 12de ook al een lippiercing, dus nog steeds hoor maar ik mag het niet ;)
    Maar ja ergens ook wel te begrijpen want als je het later niet meer wilt en je hebt er een dan zit je met een gat door je lip


    He's the reason for the teardrops on my guitar


    nah ik kreeg me neuspiercing toen ik 11 was fso. en me navelpiercing toen ik 13 of 12 was fso


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik vind dat wel wat jong, maarja, who am I to judge?