• een klasgenoot van mij is 12 en ze laat een tongpiercing zetten aanstaande zaterdag, ik vind het gewoon niet kunnen, en ik weet dat het haar leven is, maar je kan toch wel wachten tot je 15de ofzo?. Ben ik nou de enige die het zo raar/dom vind of zijn der ook andere?

    Ik wil een lippiercing (A)

    Das jong, een vriendin van mij liet in de 1e een snakebite schieten :'3, dus toen was ze ook 12/13


    I don't need words to feel those lips.

    Ik vind het haar keuze. Als ze dat wil, moet ze dat doen en daar hebben andere mensen niks over te zeggen. Ze hoeven het zelf toch niet?

    Als ik de kans kreeg had ik het ook gedaan hoor !

    & laat haar lekker !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ze doet maar.
    Al zet ze er een in haar (..)
    Boeit me niet.


    Can I crash into your life?

    nou eigenlijk het is haar eigen beslissing
    en als ik eerlijk ben wil ik ook graag een navel piercing alleen ik moet nog 1 jaartje wagten tot ik 16 ben XD
    en jah je zult maar zien dat ze er later spijt van gaat krigjen of niet natuurlijk dat kan ook nog XD


    /

    nooit gedacht dat deze topic een succes zou woorden (A)


    Some angels have no wings.

    een vriendin van mij die is bijna 14 die heeft al neus/navel.
    op haar 12e kreeg ze ze. ;s


    It's not the same without you.

    Ik vvind dat het haar eigen beslissing is. En ik vind het cker niet te jong als ze het echt wilt. xd'


    A. ikmisje.

    Ik vind dat mensen goed moeten nadenken voor ze piercings en tattoo's nemen en ik persoonlijk vind dat je daar op 12 jarige leeftijd nog niet volwassen genoeg over na kunt denken. En nu kunnen sommige mensen me wel gaan vermoorden en vervloeken. Maar ik persoonlijk denk wel dat ik eigenlijk toch wel gelijk heb.


    En wéér ben ik het eens met jou, Kirst. x')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Het is, inderdaad jong maar komop. Als ik de kans had gekregen, had ik er ook een gehad. Maar als zij dat mag en wil, ligt het niet bij jou. Haar keuze, en ook van haar ouder(s), dus kan je eigelijk niets tegen doen.

    Ik wil al sinds men 13e een neuspiercing ma ik moe wachten tot deze zomer >.< En 12 is veel te jong dan ben je (vind ik toch) nog een kind.


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    oeie, beetje jong e
    khad hem maar om mn 15 de

    HAJAR.
    ZE HEEFT HEM AL.
    ZE LIET HEM NET ZIEN OP DE CAM.


    Can I crash into your life?

    Op je 12e je gebit al verkutten.
    Zonde hoor.

    Watvoor ouders heeft zij? O.o