• Lieve kinders dit is niet bedoeld om aandacht te krijgen. Ik zit hier echt heel erg mee, aangezien vanuit Q heel vaak goede tips komen post ik het hier...

    Dus wie vind mij fake? Ze noemen me fake op school.


    Tears are crashing out of my eyes

    Dit vraag je gewoon zodat iedereen eens naar je foto's zou kijken en omdat je wilt horen dat niemand je fake vind --'

    Terwijl dat er je hier echt bijba niemand kent hé --'

    Ja tuurlijk, op dat zit ik dus echt neit te wachten hea! Ik wil geen reacties op die manieer ik wil een echt oordeel! En jij weet neit hoeveel ik hier mee zit, dus moej je er neit mee.


    Tears are crashing out of my eyes

    Vet fake, kan niet faker jonge.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vet fake, kan niet faker jonge.


    keej :]


    Tears are crashing out of my eyes

    zyn jou vriendinnen niet fake fzu? myn vriendinnen zouden nooit zoiets zeggen! x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Ja tuurlijk, op dat zit ik dus echt neit te wachten hea! Ik wil geen reacties op die manieer ik wil een echt oordeel! En jij weet neit hoeveel ik hier mee zit, dus moej je er neit mee.



    Dit is echt zó typisch. Eventjes sentimenteel gaan doen. Tegen zo'n reacties moet je kunnen, en niet eventjes zielig gaan doen. Bijna niemand op deze site die medelijden met je heeft.. En ik vind Domino gelijk hebben (;


    -

    Btw, je vraagt om ons te moeien, dan moet je niet gaan zeiken dat we ons niet moeten moeien ><.


    -

    (...)


    Dit is echt zó typisch. Eventjes sentimenteel gaan doen. Tegen zo'n reacties moet je kunnen, en niet eventjes zielig gaan doen. Bijna niemand op deze site die medelijden met je heeft.. En ik vind Domino gelijk hebben (;

    Dan mag jij dat vinden! :]
    Maar ik weet wat ik voel en jullie niet, dus niet over oordelen dan. Ik zit er echt mee!


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Ja tuurlijk, op dat zit ik dus echt neit te wachten hea! Ik wil geen reacties op die manieer ik wil een echt oordeel! En jij weet neit hoeveel ik hier mee zit, dus moej je er neit mee.

    Jah ik weet niet hoeveel je ermee zit, aangezien ik je niet ken ... Dus hoe zou ik dan kunnen oordelen --'

    Btw, je vraagt om ons te moeien, dan moet je niet gaan zeiken dat we ons niet moeten moeien ><.

    Whaa, srry niet eens op gelet x'D
    You are right :]


    Tears are crashing out of my eyes

    Heel fake hoowr, ><


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Dan mag jij dat vinden! :]
    Maar ik weet wat ik voel en jullie niet, dus niet over oordelen dan. Ik zit er echt mee!


    Djezus, weet jij wel wat je wilt? Je vraagt om een oordeel, dus wij oordelen, logisch toch?!


    -

    (...)

    Djezus, weet jij wel wat je wilt? Je vraagt om een oordeel, dus wij oordelen, logisch toch?!

    Jah xD had ik ook net iets op gezegd ^^ Haha we denken hetzelfde :P

    (...)

    Djezus, weet jij wel wat je wilt? Je vraagt om een oordeel, dus wij oordelen, logisch toch?!

    Ik bedoelde ene nader oordeel x'D
    Laat maar! Ik kom er zelf neit meer uit.

    Slotje?


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Jah xD had ik ook net iets op gezegd ^^ Haha we denken hetzelfde :P



    Whaha.
    Volgens mij is er niets mis met der uiterlijk, integendeel, ze ziet er eerder katholiek uit, inplaats van fake. Om het zo te zeggen. Verder weet ze niet wat ze wilt, in mijn ogen dan :Y)


    -

    (...)


    Whaha.
    Volgens mij is er niets mis met der uiterlijk, integendeel, ze ziet er eerder katholiek uit, inplaats van fake. Om het zo te zeggen. Verder weet ze niet wat ze wilt, in mijn ogen dan :Y)

    Jah ik vind het ook niet echt speciaal, om fake te noemen, ze is gewoon normaal zoals iedereen :)