• Lieve kinders dit is niet bedoeld om aandacht te krijgen. Ik zit hier echt heel erg mee, aangezien vanuit Q heel vaak goede tips komen post ik het hier...

    Dus wie vind mij fake? Ze noemen me fake op school.


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Sinds dat kind zegt dat ik fake bn O.o


    er is dus maar een iemand die dat zei??

    niet geloven..zowieso niet geloven;)

    JIJ BENT HARTSTIKKE FAKE!

    Nou goed? Ik ben er zeker van dat de meerderheid van Q. je niet eens kent ><. Hoe kunnen ze je dan fake/niet fake noemen?


    -

    JIJ BENT HARTSTIKKE FAKE!

    Nou goed? Ik ben er zeker van dat de meerderheid van Q. je niet eens kent ><. Hoe kunnen ze je dan fake/niet fake noemen?

    fb? ^^


    Tears are crashing out of my eyes

    zoiets kan je toch niet zien aan het uiterlijk zelf ><.


    -

    zoiets kan je toch niet zien aan het uiterlijk zelf ><.

    Daar gaat het me dus juist om, weetje... Ik vraag jullie mening over me uiterlijk, of ik er dan fake uit zie. Cuz ik bn aan het veranderen, en nu noemen meerdere mensen me fake -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Daar gaat het me dus juist om, weetje... Ik vraag jullie mening over me uiterlijk, of ik er dan fake uit zie. Cuz ik bn aan het veranderen, en nu noemen meerdere mensen me fake -.-


    dus eigenlijk zou je niet moete verandere? >.< en dan nog wat, wat is de reden dat ze je fake vind? wat is der dan zo fake aan jou? -_-


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)
    Daar gaat het me dus juist om, weetje... Ik vraag jullie mening over me uiterlijk, of ik er dan fake uit zie. Cuz ik bn aan het veranderen, en nu noemen meerdere mensen me fake -.-



    Djezus, wat een onzin ><.
    Iedereen veranderd, en jij ziet er uit als iedereen, er valt helemaal niets speciaals te zien aan je uiterlijk.


    -

    (...)

    dus eigenlijk zou je niet moete verandere? >.< en dan nog wat, wat is de reden dat ze je fake vind? wat is der dan zo fake aan jou? -_-

    Euhm... dat ligt nogal gevoelig. Ik bn al mijn hele leven uitgescholden voor lelijk. En nu ineens niet meer, maar nu verander ik zoals ik eigenlijk wil zijn (tot hoe ver dat kan) en nu noemen ze me weer fake...


    Tears are crashing out of my eyes

    Je bent alles behalve dat


    I Luvv You So Much!



    Meee


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    (...)


    Djezus, wat een onzin ><.
    Iedereen veranderd, en jij ziet er uit als iedereen, er valt helemaal niets speciaals te zien aan je uiterlijk.

    Zie reactie op Woezeltje


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Euhm... dat ligt nogal gevoelig. Ik bn al mijn hele leven uitgescholden voor lelijk. En nu ineens niet meer, maar nu verander ik zoals ik eigenlijk wil zijn (tot hoe ver dat kan) en nu noemen ze me weer fake...


    alsof ze het niet kunne hebbe dat je veranderd.. zo komt het iig bij mij over.. maar aan je foto's te zien zie je er niet fake uit ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)
    fb? ^^

    Hmmm... Les 1: Heb daaraan schijt :]
    Pas als je echt faket heb je een probleem.


    No growth of the heart is ever a waste

    ikvind u nie fake...

    Dit vraag je gewoon zodat iedereen eens naar je foto's zou kijken en omdat je wilt horen dat niemand je fake vind --'

    Terwijl dat er je hier echt bijba niemand kent hé --'

    (...)
    Hmmm... Les 1: Heb daaraan schijt :]
    Pas als je echt faket heb je een probleem.

    Schijt hbbn is altijd zo makkelijk x'D
    Maar idd, ik moet dat eigenlyk wel hbbn.


    Tears are crashing out of my eyes