• Het zit zo:
    Al een hele tijd maken mijn ouders steeds heftige ruzies. Eerder heb ik hierover al een SA gemaakt. http://www.quizlet.nl/quiz/268672/mijn-vader-is-te-ver-gegaan/ Mijn vader is ziek en heeft hartproblemen. Daarvoor krijgt hij medicijnen waardoor hij zich minder ziek voelt. Maar door die medicijnen is hij steeds driftig en agressief. Ik herken me eigne vader niet meer... Hij mishandeld mijn moeder, hij schreeuwt tegen haar, hij doet echt ongelovelijk grof. En mijn moeder ziet nog steeds het goede in hem. Ik vind het té zielig. Vandaag weer. Mijn moeder belt mijn vader op van zijn werk omdat ze ergens niet meer uitkwam. Even later zit mijn moeder met haar hoofd in haar handen gedoken tegen het aanrechtkastje aan te huilen. Mijn moeder wou niet meer praten met mijn vader omdat hij steeds schreeuwde. Maar mijn vader belt steeds terug en hij schreeuwt zo hard dat ik het nog kan horen. Ik ben zo ontzettend bang dat als hij weer thuis komt dat het zo uit de hand gaat lopen. Dat mijn moeder weer 2 maanden lang met een grote blauwe plek moet lopen. (huil)
    Srry dat dit zo'n klaag topic was maar ik moet er met iemand over praten en er is geen betrouwbaar persoon in de buurt of op msn... :$


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Wow sterkte .


    it's true; i love you.

    dat is erg!
    Het is niet normaal dat je vader zó agressief wordt van medicijnen, het spijt me of hij moet ermee kappen, Of hij moet andere medicijnen
    maar dit kan égt niet!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dat is erg!
    Het is niet normaal dat je vader zó agressief wordt van medicijnen, het spijt me of hij moet ermee kappen, Of hij moet andere medicijnen
    maar dit kan égt niet!


    Ik ben het helemaal met jouw eens, dit klopt egt niet hoor, Vraag anders aan de dokter of dat wel klopt, Of die agressie van die pillen komt."! Ö


    Sterkte! (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    dat is erg!
    Het is niet normaal dat je vader zó agressief wordt van medicijnen, het spijt me of hij moet ermee kappen, Of hij moet andere medicijnen
    maar dit kan égt niet!

    Hij wil naar een spyciater (hoe je dat spelt) toe, maar degene die hij moet hebben heef tnee stop. Dus daar kan hij geen hulp van krijgen. Op zijn werk vallen ze hem steeds lastig. En steeds als hij thuis is is de sfeer zo gespannen.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Sterkte ik vind het egt erg voor je(flower)


    Make a wish on a shooting star!

    ... Vader thuis... :(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    sterkte vo jou, zo erg!!

    veel sterkte!!<33

    weetje..ik kan er niet veel aan veranderren maar je moet wel weten dat heel Q, of in ieder geval ik je steun!!
    xx

    ... Vader thuis... :(

    hoe gaat het nu?


    Als je maar een ananas hebt..