• Hee Hallo!
    Ik zet gister met een vriend op msn en we hadden het er over welk eten wel en niet goed was voor je gezicht.
    Maar welk eten is volgens jullie NIET goed voor je gezicht(Puistjes)??

    Chocola krijg je geen puistjes van XD.

    Toch wel, want ik at een lange tijd chocolade en had er last van, ik at een tijd geen/niet veel chocolade meer, en mijn gezicht was beter, dan had ik weer een chocoladebui en kreeg weer last, nu heb ik weer minder chocolade gegeten en heb weer bijna niets, ik begin weer, en mijn gezicht begint ook weer.. Zodus, ik ben het levende bewijs! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ehm.. geen idee. Volgens mij heeft eten er niets mee te maken. Ik weet wel dat je puistjesgehalte tijdens je ongesteldheid wat hoger is dan als je dat niet bent.


    Life is hard and then we die

    - minstens 2 appels per dag eten [lust je dat niet dan ander fruit, maar het liefst fruit met schil]

    - veel water drinken, en zorgen voor genoeg vocht op een dag, [puistjes zijn een soort van vuil uit de huid dat omhoog komt zegmaar, je kunt het krijgen als je te weinig vocht binnenkrijgt, en je weet wat ze zeggen WATER ZUIVERD x'D

    Dat laaste klopt ik drink laaste tijd zo veel water en heelveel zijn er al weg, Maar, niet om die reden,

    Van pindakaas krijg je ook puistjes,
    Heb je ooit op een Dieet lijstje gezien

    Eet 3 ton pindakaas Lol

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Koffie, door koffie kunnen je puistjes toenemen.

    (...)


    Ohh..Daarom heeft mijn broer veel puistjes,die is al vanaf z'n 11de verslaafd aan koffie -Hij's nu 15 XD-

    Iets in chocola dat puistjes kan veroorzaken. x3


    A. ikmisje.

    Ik heb ze ook, heel erg de laatste tijd.
    Ik drink nooit koffie. Dat is smerig, vind ik.
    Weet iemand een goed middel tegen pukkels?


    Can I crash into your life?

    chocolade

    Ik heb ze ook, heel erg de laatste tijd.
    Ik drink nooit koffie. Dat is smerig, vind ik.
    Weet iemand een goed middel tegen pukkels?

    Ik maak je forum-signature een beetje meer af ^-^
    Gott, wat hou ik van dat liedje! <33


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    veel chips


    One Day you'll remember me...

    het schilt per persoon, de ene die krijgt het sneller dan de andere.. het is nou eenmaal zo en je kan er niet veel aan doen. natuurlijk moet je je gezicht goed verzorgen maar dat zegt nog niet dat je geen puisten krijgt.

    Normaal gezien krijg je geen puistjes van bepaalde producten. Maar de ene persoon is er gevoeliger aan dan de andere. Dus het kan dat jij puistjes krijgt van chocolade en de andere helemaal niet. Verzorg je huid goed, gebruik een schrub en dan komt alles wel goed ^^


    Walkin' in line.