• Wie denkt Hier allemaal dat Tom een Player is?

    Ik denk persoonlijk van niet, het is gewoon een 'rol' want waarom duiken er dan niet overal meisjes op die zeggen dat ze met Tom hebben geslapen, volgens mij is Tom helemaal niet zo oversext zoals beweert word, maar is zijn imago gewoon gebaseerd op een roddel.

    Xx

    MENSEN MOETEN NIKS ZEGGEN OVER IEMAND DIE ZE NIET PERSOONLIJK KENNEN WANT DAN BEN JE DOM BEZIG!:8


    Be true to yourself

    Geen player!:P
    Nooooooooo way:P
    Okeee..

    Neeh. Ik denk niet dat hij een player is:P


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    ik denk niet dat we het ons moeten aantrekken want we kenne hem ni

    weet je... alsje quize leest sie je dat tom vet vaak vreemdgaat. ma wie segt dat? da make wij dr van... hij heeft alleen one-night stands. dan gaat i nog neit vreemd ik geloof neit dat tom ooit vreemd zal gaan. en eig... ik geloof best dta hij een paar one-night stands heeft am gwn elke dag(heb ik gelese) da kan bijna neit... ik geloof eht nii sow.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Pff oké zal ik alles even uittypen/uitleggen? :')

    Want het is vrij verwarrend ja.
    Nu Tom nam in 2005 het imago 'player' aan. Ging gewoon goed, aber ja geen bewijs he? Toen kwam ook zijn goeie ex vriendin Julia hem flink de grond in boren door te melden dat hij helemaal geen player is, en juist heel verlegen is enzo. Nu toen kort daarop besloten ze daar wat aan te doen.
    Op de afterparty na Bambi hebben ze Tom op de foto gezet met flink wat meiden in een paar leuke poses. Hier kwam ook Ann-Kathrin het hoekje om kijken.
    Dat was zegmaar zijn tegenprestatie.
    Verder is er nog één meidje geweest, een half jaar teurg, die claimde de vriendin van Tom te zijn, waarop Tom antwoorde dat ze slechts een one-night-stand was.
    Dat wás het. Verder is er nooit iets gebeurt. Hij liegt dat hij barst, maarja. ^^ Het is wel voor z'n imago.


    maja eig wie segt da hij self segt dat i er so veel heft mss heeft hij nog ene paar one-night stands gehad fzo.. ma ik denk nii da tom egt liegt . ma ook nii d ahij er zo veel heeft hij heeft er nog geen 25 gehad soals die rodel... da geloof ik neit... die rodel was ongeveer 3 jaar terug en ik denk da hij die roddel selfs nu nog neit heeft waargemaakt.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    naah, ik geloof het niet :D Hij had in de eerste week van DDm zogezegd sex met 25 meisjes, terwijl hij er zelf blijkbaar niks van wist :D En dan vroege ze laatst in een interview op hoeveel de teller stond. 27! oke, dat zijn er dus 2 op 3 jaar :D Lijkt me redelijk :D

    Tom is GEEN player hij heeft volgens mij gewoon een klein obsessie voor het vrouwelijk lichaam


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb verschillende verklaringen;

    1. Er zijn veel meisjes die gewoon liegen dat ze met tom naar bed zijn geweest XD

    2. Hij liegt er gewoon over xD

    3. Het is een roddel xD

    4. Hij (nouja) heeft ze gewoon echt geplayed xD

    Maar eumh nu ff serius in een intervieuw heeft hij gezegd dat hij al in elke plaats waar hij moest optreden al sex heeft gehad met een ander meisje. Ik zou het wel playerig gedrag kunnen noemen maar ik zal maar zeggen dat hij gewoon van het vrouwvolk houd xD


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb verschillende verklaringen;

    1. Er zijn veel meisjes die gewoon liegen dat ze met tom naar bed zijn geweest XD

    2. Hij liegt er gewoon over xD

    3. Het is een roddel xD

    4. Hij (nouja) heeft ze gewoon echt geplayed xD

    Maar eumh nu ff serius in een intervieuw heeft hij gezegd dat hij al in elke plaats waar hij moest optreden al sex heeft gehad met een ander meisje. Ik zou het wel playerig gedrag kunnen noemen maar ik zal maar zeggen dat hij gewoon van het vrouwvolk houd xD


    of wete wa pakt gewoon da hij de helft gelogen heeft xD en geen player is maar alleen een kleine obsessie heeft ofzo xD


    We'll never be as young as we are tonight

    telkens als tom over zijn wilde verhalen begint begint iedereen altijd te lachen XD

    dus k denk dat tom wel een keer sex heeft gehad maar niet zo vaak als hij het beweerd


    ...

    idd tom is geen player ! hij heeft zelf al gezegt dat het zijn job is om het de pers enzo wijs te maken! hij heeft nog niet zoveel ONS gehad! allemaal bullshit! x)

    maar toch blijft hij heet <33


    Being a nurse is more than a job, it's a way of life

    hij neukt gwn graag meiden en anderzom ook! xD dan staat dat toch in everwicht?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik denk eiglyk niet dat hy ne player is xD
    alee een klein beetj mss
    die is nie zo overbesext en zal nie me iedereen sex hebben en groupies enzo ze


    Gilles (ll)

    Ik denk niet dat hij echt een player is.
    En die one-night-stand, ik bedoel nja het is een gast, wat iwil je dat denkt om de drie seconden aan sex xD die houden het toch geen drie jaar uit zonder xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    weet k veel.
    k ken hem niet.
    jullie ook niet.