• Wie denkt Hier allemaal dat Tom een Player is?

    Ik denk persoonlijk van niet, het is gewoon een 'rol' want waarom duiken er dan niet overal meisjes op die zeggen dat ze met Tom hebben geslapen, volgens mij is Tom helemaal niet zo oversext zoals beweert word, maar is zijn imago gewoon gebaseerd op een roddel.

    Xx

    uik geef der geen flikker van als tom zget dat hij geen harten wil breken klaar dat zget genoeg ik ken zoo veel jongens die zoo zijn en echt WAAR HET ZIJN GEWOO NSCHTTEN VAN EEN JONGESN..ALLEN ZE LATEN HUN emotie neit vaak zien en hebben een grote bek...anders zou ik ook een player meoten zijn.. dsu mensen moeten niet zeiken'


    Some angels have no wings.

    Ik denk van wel. Maar het kan me weinig schelen, het is zijn leven, daar heb ik toch niets over te zeggen? Als hij met elk meisje dat ie tegen kom naar bed wil gaan, van mij mag hij maar ik doe neit me xD. En al zou ie dat niet willen doen, laat ik hem ook gewoon zijn gang gaan^^


    Sweet dreams will come true.

    ja ik vind tom ook geen player
    maar volgens mij kloppen de meeste verhalen van hem niet ze
    hij zegt bijna in elk intervieuw dat hij veel one-nights stands heeft enzo ma ik geloof daar eigelijk nix van
    trouwens hij heeft er volgens mij ni eens tijd voor om meisjes te ontmoete!
    (H)

    ik heb geen idee


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Ik vind Tom absóluut geen player.


    -

    Waarom deze vraag? [/nutteloos]

    Tom doet dat alleen in de 'artiestenwereld'
    Z'n echte leven bestaat niet uit one-night-stands. -.-'

    Misschien een paar dan. Maar hij doet zich anders voor dan hij is.


    -

    oké, effe mijn mening:
    tom heeft het misschien (kwee nie zeker natuurlijk xD) al met veel one-night-stands gedaan, maar zelfs dàn is hij nog géén player, want tom zegt (waarschijnlijk) altijd dat het maar voor 1 nacht is, en da doen players niet! die beloven je vanalles, véél geld, een gelukkig leven, soms zelfs dat ze gaan trouwen enzow met je, maar die dumpen je plots na een dag ofzow, dat doe tom dus niet!!! (hoop ik toch)
    oke, da moest effe (baby)
    iemand niet mee eens?
    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Tom heeft gewoon een eigendunk

    Si claro. x)

    Dat is het enige waarvan ik ong. zeker ben , xD

    Ik geloof niet dat hij al met een oneindig aantal meisjes heeft geslapen. Maar ik denk wel dat hij idd al een paar OneNightStands heeft gehad. Maar dat betekent niet dat hij niet trouw zou zijn aan zijn vriendin of dat hij niet lief voor haar zou zijn. Als hij er een had... Elke jongen heeft een hart. En hij kan even goed verliefd worden. Mss vind hij de ware zelfs sneller dan Bill..

    XxX


    Got up on the wrong side of life today

    Helloow peepz.x']
    Wat bedoel je in dit verhaal met player? Player zie ik op 2 manieren. Dé player die de kleuters hierzo gebruiken, en de player dat dus echt player betekent.x] Met player die de kleuters gebruiken, is het dus een mannenverslinder en dat hij elke dag een andere vriendin heeft.x] NEE. Met de andere player zie ik het als een jongen die meerdere vriendinnen tegelijkertijd heeft.x] NEE. Tom is iemand van de one-night-stands. En dat weten de gene die zijn 'one-night-stand' zijn. Dus hij bedriegt ze niet ofzo op de manier van vreemdgaan. Tom is geen player. HIJ IS HET NIET HIJ IS HET NIET HIJ IS HET NIET !=D

    Btw: Laat me even weten als je íets anders met player bedoeld.x] Ik bedoel dus zelf dat een jongen meerdere relaties tegelijkertijd heeft?xD Maar dat heeft Tom niet:3


    ok

    jah of hij nodigd miss wat meiden uit op zn kmr maar dat hij er verder niets mee doet dan alleen prate ofzo;)


    Geloof je het zelf?


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Als is ie een player, probleme mee?


    Jou probleem


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Jh player,, ? in welke zin hij doet mss wel vaak, oké héél vaak One-night stands x']] Mrr jah
    Tis nu ni da dee iemand playt late valle, weer iemand playt weer laat vallen duss,, <3.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Nee


    I recycle my thoughts.