• Okee, dit is echt weird men o.Ô. Ik zat dus zo gister X-Factor te kijken met mijn ouders en broertje, zegt mijn broertje opeens: 'Waarom ga jij niet meedoen?' Ik krijg dus haast zo ongeveer een hartaanval, en zeg: 'Sorry? Jij vind altijd dat ik vals zing hoor!' ö Hij zo van: 'Nee, dat vind ik niet. Ik vind dat jij best wel mooi kan zingen, en je kent ook heel veel liedjes enzo, dus dat is ook een voordeel. Maar ik vind dat je altijd op de verkeerde momenten zingt.' Ik zit dus echt met open mond op de bank. Wtf? Maar het gekke is, mijn vader heeft ook meerdere malen gezegt dat ik mooi kan zingen, maar ook vaak dat ik vals zing.
    Wie heeft dat meer, dat bijv. je ouders je eerst heel vals vinden zingen en dan opeens zeggen dat je mooi kan zingen? Volgens mij niemand x'D.
    x.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    [/steekt hand in de lucht]
    Ik! Mijn ouders vinden dat ik een zeer speciale stem heb, dat ik mooi zing en blablabla..
    Dus zing ik vaak, maar soms is mijn stem vermoeid en dan zing ik vals! x)


    You'll never dream alone. <3

    Bij mij zeggen ze nix ? (:


    A. ikmisje.

    Mijn ouders haten mijn stem, dus zij zulle zoiets nooit zegge, hoewel een paar vrindinne zeggen dat ik supermooi kan zingen ..
    Stiekem zijn wij zo al aan het fantaseren dat we gaan meedoen met X-Factor x)
    & dat we zangles gaan volgen x)

    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    iedereen zegt dat ik mooi kan zingen :S

    mijn ma heeft mij eens horen zingen per toeval
    ze dacht dat de radio nog opstond ><


    Moving on but never letting go

    iedereen zegt dat ik mooi kan zingen :S

    mijn ma heeft mij eens horen zingen per toeval
    ze dacht dat de radio nog opstond ><

    Ja, ik zit dus elke avond nog muziek te luisteren. En dan hoor ik de volgende dag van mijn moeder: 'Ik hoorde je gisteravond ook nog zingen.' Maar like; dat was de muziek x'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, ik zit dus elke avond nog muziek te luisteren. En dan hoor ik de volgende dag van mijn moeder: 'Ik hoorde je gisteravond ook nog zingen.' Maar like; dat was de muziek x'D.



    xD as ik alleen ben durf ik niet te zingen voor mijn ouders, maar as ik met een vriendin ben, en mijn ouders komen de kamer binnen als we aan het zingen zijn dan durf ik wel gewoon door te doen :P


    Moving on but never letting go

    Ik doe mee met zo'n zangwedstrijd op school. (;
    Ik krijg vaak complimenten dat ik goed kan zingen, zowel van een muziekjuf op school als familie, vrienden. (:


    -

    Ik zing alleen als ik alleen thuis ben, of op mn kamer ofzo :'3


    I don't need words to feel those lips.

    ik heb ook heel vaak dat mensen zeggen dat ze me vals vinden zingen en later vinden ze me goed zingen
    ???
    snap ik ook niet


    dikke vinger

    Bij mij zeggen ze dat ik vals zing (wat een ouders)maar ze zeggen wel dat ik een goede smaak heb en goed emotie opkots XD


    =^^=

    Ik zing mooi volgens mensen x_x en door die mensen mot ik in de zomer optreden voor een hele zaal met 300 mensen x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik niet, maar ik zing wel vals^^
    En ook durf ik wel eens met een paar vriendinnen luid in het openbaar te zingen, ook al zing ik vals.
    Nja not my problem^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zing mooi volgens mensen x_x en door die mensen mot ik in de zomer optreden voor een hele zaal met 300 mensen x_x

    Wow gefeli^^
    Veel succes alvast^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Wow gefeli^^
    Veel succes alvast^^


    Thx..


    We can only learn to love by loving.

    ik heb nog solo's moeten zingen in mijn school ik weet stom en zo maar toch heeft toch een teken dat ik er iets van kan... En ik zing doodgraag! En sommige mensen zeggen als ik zing dat het schattig is en dat vind ik totaal niet leuk!


    Keep on smiling