• Ik denk dat hierover wel tig aantal topics over zijn en zo niet, Dan ben ik lekker het eerst XD. Okee back to the story, ik zelf vind het nogal iritant dat je je mening niet kunt uiten over bepaalde bands. Stel je vind Tokio Hotel Helemaal niets en dat zeg je dan, nou 9 van de 10 keer krijg je of een grote bek terug of zoveel commentaar van Fans hiero, I mean het is toch jou mening wat je mag uiten Of nie?, like NL is een vrijland waar je je mening mag uiten dus wrm niet over Tokio Hotel, JB of whatever voor band.

    Beantwoord dit maar, maar wel normaal zonder aggresie en commentaar op dit.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Gefeliciteerd!
    Oké, nu ter zake;
    Ja, ik ken het gevoel. Maar goed, ze hebben hier eigenlijk altijd wel wat te zeuren. Het stikt hier gewoon van de TH-fans die allemaal voor elkaar en de band opkomen en alles wat geen fan is van TH verafschuwd, om het even overdreven te zeggen.


    Bored.

    I Agree.


    rawr! I'm a pirate

    zo zijn de mensen nu eenmaal. valt niets aan te doen.


    -

    Er zijn grensen van meningsuitingen getrokken voor onze eigen veiligheid.


    Hey love.

    Er zijn grensen van meningsuitingen getrokken voor onze eigen veiligheid.

    Die niet nodig zouden zijn als mensen elkaars mening gewoon zouden respecteren.


    Bored.

    (...)
    Die niet nodig zouden zijn als mensen elkaars mening gewoon zouden respecteren.

    Maar dat doen ze niet, stelletje kleuters.


    Hey love.

    Wow, gefeliciteerd dat je dat door hebt, maar misschien moeten ze ook leren hoe ze het moeten overbrengen, want als jij nou JB-fan zou zijn ofzo en ik zeg plots, TH is the best, JB suckt! in een topic óver JB, dan zou je dat niet bepaalt fijn vinden, toch?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wow, gefeliciteerd dat je dat door hebt, maar misschien moeten ze ook leren hoe ze het moeten overbrengen, want als jij nou JB-fan zou zijn ofzo en ik zeg plots, TH is the best, JB suckt! in een topic óver JB, dan zou je dat niet bepaalt fijn vinden, toch?

    Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik me meteen tot hetzelfde niveau ga verlagen door die persoon uit te schelden.


    Bored.

    ik doe dat niet.
    iedereen heeft een mening en die respecteer ik.
    het is zijn/haar keuze om wel/niet fan te zijn en daar verander je niets aan

    dit zegt een Th fan


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wow, gefeliciteerd dat je dat door hebt, maar misschien moeten ze ook leren hoe ze het moeten overbrengen, want als jij nou JB-fan zou zijn ofzo en ik zeg plots, TH is the best, JB suckt! in een topic óver JB, dan zou je dat niet bepaalt fijn vinden, toch?


    Neeh okee, maar dan hebben ze nog nooit gehoort van niets van aantrekken of what ever. Like je kunt het ook negeren


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik me meteen tot hetzelfde niveau ga verlagen door die persoon uit te schelden.


    euhm, oké, dat is ook weer waar. n_n, maar dan nog, je kan ze er op zen minst op wijzen ofzo dat het niet hoeft om het zo te zeggen ofzo...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je mag je mening best uiten maar op een normale manier. Ik vind dat mensen elkaars mening moeten respecteren maar dat is hier te veel gevraagd.

    x


    Love is more than just 4 characters.

    ik doe dat niet.
    iedereen heeft een mening en die respecteer ik.
    het is zijn/haar keuze om wel/niet fan te zijn en daar verander je niets aan

    dit zegt een Th fan


    als iedereen zoals jij was dan was er hier ook geen gezeur XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    yup, maar sommige schelden bands dan ook echt uit hea?
    kijk dan snap ik het wel..
    maar ik vind dat je zowiezo alles van 2 kanten komt..
    ik bedoel ik houd ook niet zo van TH, maar ik haat ze niet fzo..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Je mag je mening best uiten maar op een normale manier. Ik vind dat mensen elkaars mening moeten respecteren maar dat is hier te veel gevraagd.

    x


    Agree


    Ice-cream Rockt more than you x3