• Haaiiz
    Ik zag dit dus net effie staan. Het is wel allemaal in het Duits. Sorry daarvoor. Ik begrijp wel wat er staat, maar letterlijk vertalen kan ik niet. Het komt er gewoon op neer dat Bill een Audi Q7 heeft gekocht en Tom een Audi R8. Ik vond z'n Cadillac eigenlijk mooier.

    Najaa, hier is het:

    De foto;
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=109761
    "Egal wo sie auftauchen, sie sind normalerweise sofort von kreischenden Fans umzingelt. Dieses Mal sah der Empfang anders aus: am Mittwoch warteten im Auslieferungscenter des Audi Forums ein Q7 in Callaweiß und ein R8 in Daytongrau auf die Brüder Bill und Tom Kaulitz, Frontmann und Gitarrist der bekannten deutschen Band "Tokio Hotel". Die eineiigen Zwillinge waren nach Ingolstadt gekommen, um sich ihre neuen Autos zu abholen. "Das ist genau mein Auto - ich kann mir gar nicht mehr vorstellen, ein anderes zu fahren", schwärmt Sänger Bill und lässt sich sofort die Highlights seines neuen Audi Q7 erklären. Besonders die Verbindung von Sportlichkeit und Komfort sei für ihn das Besondere an diesem Modell. Für seinen Bruder Tom, der sich dagegen eher als "sportwagenfanatisch" bezeichnet, ist der R8 die richtige Wahl. "Ich stehe auf große Motoren und hätte wirklich Lust, damit einmal auf eine Rennstrecke zu gehen." Die Kooperation mit den Kaulitz-Brüdern freut auch Hans-Joachim Radde, Leiter Marketing Deutschland. "Diese jungen, erfolgreichen deutschen Künstler passen natürlich gut mit der ebenfalls erfolgreichen deutschen Marke Audi zusammen."
    Dass die beiden Kaulitz-Brüder Audi fahren, kommt nicht von ungefähr. "Das liegt bei uns in der Familie - unser Vater war schon immer Audi Fan und wir sind sozusagen damit groß geworden.", erklärt Bill. Außerdem habe Audi einfach extrem coole Autos. "Das sind unsere Traumautos", sind sich die beiden einig."

    Bild: Einen Audi R8 und einen Audi Q7 nahmen Tom Kaulitz und sein Bruder Bill in Ingolstadt in Empfang. Hans-Joachim Radde (2. v. l.), Leiter Marketing Deutschland, und Holger Abeln vom Audi Costumer Service übergaben die Schlüssel.


    Live for something or die for nothing

    Oke.. wel mooie auto... alleen uhm ze hebben geld te veel &&


    & dan moeten ze er inderdaad mee gooien en Bill zijn haar zo te zien verneuken! U_U Psichies gestoord zeg ik je!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)


    Mag ik helpen? Of we kopen extensions en maken die 's nachts vast! :Y)

    Jhoa x'D
    en als hij wakker wordt verzinnen we snel dat we van de ik-heb-het-mooiste-haar bureau zijn en dat hij kandidaat is.


    The soul needs autumn.

    ik kan de foto niet zien o.o
    en, hebben ze hun andere auto dan weggedaan? ><. Gaan ze om de 6/8maanden wisselen van auto ofzo.


    -

    (...)

    & dan moeten ze er inderdaad mee gooien en Bill zijn haar zo te zien verneuken! U_U Psichies gestoord zeg ik je!

    Idd,ze hadden het geld beter aan die arme kindjes gegeven, of aan mij dat mag ook altijd^^


    The soul needs autumn.

    (...)
    Idd,ze hadden het geld beter aan die arme kindjes gegeven, of aan mij dat mag ook altijd^^


    Daar denken ze niet bij na aangezien ze, volgens mijn conclusie, Psichies gestoord zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    http://www.monsoon.web-log.nl/

    meer foto's en een filmpje


    -

    (...)
    Jhoa x'D
    en als hij wakker wordt verzinnen we snel dat we van de ik-heb-het-mooiste-haar bureau zijn en dat hij kandidaat is.


    Ja dat gaan we doen! Maar euhm, misschien denk ik, dat ik eerst de kamer uitga en ga gillen! ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    http://www.monsoon.web-log.nl/

    meer foto's en een filmpje

    het sneeuwt daar:Y)


    The soul needs autumn.

    (...)

    Ja dat gaan we doen! Maar euhm, misschien denk ik, dat ik eerst de kamer uitga en ga gillen! ^^

    Ghehe,of als een zot rond springen en dan kijkt Bill ons vreemd aan of hij valt terug in slaap, ik gok het laatste :Y


    The soul needs autumn.

    (...)
    Ghehe,of als een zot rond springen en dan kijkt Bill ons vreemd aan of hij valt terug in slaap, ik gok het laatste :Y


    Euhm, ik denk eerder beide x']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    en sirieus, tom heeft goede auto smaak bill betwijfel ik! want die BMW had ie moeten houden


    Some angels have no wings.

    en sirieus, tom heeft goede auto smaak bill betwijfel ik! want die BMW had ie moeten houden


    Wie zegt dat Bill zijn BMW weg heeft gedaan ?, je kan toch twee auto's hebben.

    http://www.monsoon.web-log.nl/

    meer foto's en een filmpje

    Dankje(A)


    Live for something or die for nothing

    Wie zegt dat Bill zijn BMW weg heeft gedaan ?, je kan toch twee auto's hebben.



    je bedoelt er dan 3....

    Want omg echt ik wil dat embleem met BMW er op dan


    Some angels have no wings.

    (...)


    je bedoelt er dan 3....

    Want omg echt ik wil dat embleem met BMW er op dan


    Ochja, hij had ook al zo'n familie-wagen hé, My bad, maarja waarom ook niet als je toch geld zat hebt :')