• Voa wie ben jij?!
    Op dit Moment 1-1 ;)

    Ik ben voa Duitsland :D

    Xx


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik haat voetbal dus het boeit me voor geen ene moer wie er überhaupt wint. en als je voor Duitsland bent omdat toevallig th duits is, vind ik dat zielig, ja sorry hoor! TH heeft geen moer te maken met die fucking voetbal.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik beno ook voor Duitsland
    als die kut turken winnen dan hebben we de derde oorlog in NL geloof ik..

    ooh. hoezo? gaan we turkse mensen nu negatief neerzetten? Turken zijn heus niet slecht, en als ze toevallig beter zijn in voetbal, ja mooi voor ze.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    en ten tweede heeft turkije ook iedere keer met mazzel gewonnen.. ik bedoel kijk naar de wedstirijd tsjechie (of hoe je het ook schrijft) tegen Duitsland, daar stond tsjechie met 2-0 voor en in de 85 minuut hebben ze 2-1 gescoord. 87e minuut 2-2 en in de vierde minuut van de extra tijd de 2-3!! dan heb je te veel mazzel om als een 'kwartfinaler' te worden genoemd..

    ja sorry mensheid ik ben verslaafd aan voetbal(A)
    x

    en dat ging zo alle wedstijden door..

    Ja het boeit me niet hoe de Turken scoren, maar die 3e wereldoorlog van je vind ik gewoon racistisch.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ben altijd al voor duitsland geweest (als tweede keus) omdat de helft van mijn familie duits is. Mja, Ze hebben wel GEWONNEN!

    ik bedoel het ook een beetje sarcastisch hoor.. als je die turken bij ons op scool ziet... die schelden elk kind uit die een holland shirt aan had omdat ze voor holland zijn.. dan ben je niet helemaal lekker..

    Ja en ze hebben ook goed gevoetbalt écht waar. Ik ben zelf voor niemand, maar de eerste plek natuurlijk Nederland, maar die hebben een slechte wedstrijd gehad vind ik, dus.. nu ben ik voor niemand.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik gun het Rusland eigelijk wel..

    ik bedoel het ook een beetje sarcastisch hoor.. als je die turken bij ons op scool ziet... die schelden elk kind uit die een holland shirt aan had omdat ze voor holland zijn.. dan ben je niet helemaal lekker..


    niet alle turken zijn zo.
    oké je hebt wel gelijk, een buurt achter mij wonen allemaal turkse mensen. die kinderen daar dénken alles te kunnen bepalen hier, en ja, dat is misschien beter dat ze niet winnen, want dan denken ze te veel. maar niet alle turken zijn zo. misschien zitten er op jou school 50/100 turken misschien meer, maar er zijn zovéél turken, en meer dan jij denkt zijn écht anders. meestal denken mensen slecht over turken omdat een klein groepje alles verpest voor de "goede" om het zo maar te zeggen .. [/mening]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik gun het Rusland eigelijk wel..


    Ik gun het Rusland ook.
    Maar hebben ze geen troep gebruikt?
    Zoiets hoorde ik.. zal wel niet.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    mjaa das waar.. ik heb ook veel vrienden die turks zijn zegmaar, maar die doen er ook normaal over, gelukkig is niet iedereen hetzelfde..

    nee hoor, die spelen gewoon 'clean'
    en daarom gun ik ze het o.a. ook

    Nee daarom! en net dat ene groepje dat dom doen zeg maar, verpesten het voor de normale turkse mensen. ik snap opzich wel wat je bedoelt met die oorlog, maar ik denk dat zoiets sneller komt als er een wedstrijd Nederland-Turkije komt.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]