• Gisteren ben ik naar Antwerpen geweest. Zoveel emo kinderen dat er daar rond lopen. Niets tegen emo's ofz hoor. En ik begrijp dat er daar veel emo's rond lopen in de stad enz. Maar toch het blijft raar dat er daar zoveel zijn. En ook nog eens van die scene jongens. En gotich's enz. En dat allemaal in één stad. Maar ik vind het wel moedig dat ze zijn wie ze zijn. En dat ze zich kleden naar wat zij 'mooi' vinden.
    Waarom is dat bij ons niet?


    c'est mon lamour pour toi.

    Uhu, bij ons is dat ook niet. En dat vind ik wel een beetje jammer. Iedereen 'lijkt' zo op elkaar. Je ziet er af en toe een paar, maar niet zo van die grote bendes. Ochja..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soms in de Haag Stad zie jeh er een paar lopen.. Meer niet.. Bij ons zijn het altijd vaaan die kinders die aan elkaar kleven en met de mode mee gaan..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    I (H) antwerpen


    rawr! I'm a pirate

    Damn, ik wil nog is naar Antwerpen maar heb niemand en alleen ga ik en mag ik daar niet eens rondlopen,ik mag zelfs niet alleen met de bus naar Antwerpen ><


    The soul needs autumn.

    Damn, ik wil nog is naar Antwerpen maar heb niemand en alleen ga ik en mag ik daar niet eens rondlopen,ik mag zelfs niet alleen met de bus naar Antwerpen ><

    Ik ging met de trein. Maar ik het terugkeren waren er problemen met de trein en moest iedereen de bus naar Wondelgem pakken. Ik heb de eerste bus niet kunnen nemen, de tweede wel. Maar het was één en al 'Vleeshoop.' En dan de trein en dan thuis zijn. Het was afschuwelijk lastig. En ik maar duwen.


    c'est mon lamour pour toi.

    A-town <3

    Maar liefste drol, ga naar mijn netlog www.nl.netlog.com/CherryHeadx en dan naar mijn fotoboek de linkse op de foto ben ik xd'. Kan je die knippen en dan gebruik je mijn kop maar n_n


    PoisonTrash on camera

    Ik ben binnen het half uur in Antwerpen, als ik wil. :'D
    Leukste stad ooit. ^^

    A-town <3

    Maar liefste drol, ga naar mijn netlog www.nl.netlog.com/CherryHeadx en dan naar mijn fotoboek de linkse op de foto ben ik xd'. Kan je die knippen en dan gebruik je mijn kop maar n_n

    Ik kan die foto niet kopieëren.


    c'est mon lamour pour toi.

    Ik ben binnen het half uur in Antwerpen, als ik wil. :'D
    Leukste stad ooit. ^^

    me2 ongeveer toch kan ook iets langer zijn^^


    The soul needs autumn.

    Antwerpen is geweldig!


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    (...)
    Ik kan die foto niet kopieëren.


    Fack ><' dan neem je maar een foto van een aander kind n_n
    En ik heb ook al niet mijn tekstje kunnen maken want ik mocht gisteren niet op de pc dus moest ik het met mijn IPod stellen.


    PoisonTrash on camera

    Ik was gisteren ook in Antwerpen. Maar mij viel dat niet echt op.

    Ik was gisteren ook in Antwerpen. Maar mij viel dat niet echt op.

    Mij ook niet.
    Viel het nog iemand op dat het daar vol met braaksel lag? x'd

    Ghehe, dat heb je in Leiden en in Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en eindhoven ook :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Damn, ik wil nog is naar Antwerpen maar heb niemand en alleen ga ik en mag ik daar niet eens rondlopen,ik mag zelfs niet alleen met de bus naar Antwerpen ><

    Lindsey (A)


    Some people make the world special just by being in it