• hooi ik heb een nieuw ideetje

    (naam) is een vampier. Haar vader is het hoofd van de vampieren. Als (naam) ook maar iets fout doet kan dat haar de kop kosten. (naam) moet per dag 2 levende lichamen brengen om hem te voeden. Doet ze dat zijn de gevolgen onwerkelijk. Maar op een dag vindt haar vader 2 lichamen niet genoeg. Hij stuurt haar naar school om zo meer lichamen voor hem te veroveren. Maar wat gebeurt er met (naam) als ze wordt bloed gestelt aan zoveel mensen? Kan ze zichzelf in bedwang houden? En wat als ze opeens menselijke gevoelens krijgt? Het gevoel voor Liefde en vriendschap? Zal ze sterven of blijft ze leven?

    leuk/niet leuk?
    doen/niet doen?
    gaan jullie hem dan ook echt maken?

    Edit: De naam is: *tromgeroffel*
    Faith!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heeft het eerste deel gelezen,
    en even eerlijk; ik vond hem niet fantastisch. :'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)


    Het is toch zo ,
    Ik word er kl*te irritant van.

    maar dan hoef jij dat toch niet op mij aftereageren?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het is btw.. Vampiers en niet vampieren. :$



    Dat doet er nu toch even helemaal niet toe?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik heeft het eerste deel gelezen,
    en even eerlijk; ik vond hem niet fantastisch. :'$

    iedereen zijn eigen mening..


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Moet écht állés tegenwoordig over vampieren gaan? nwees toch eens origineel zeg.

    Komt door de Twilight hype. Believe me, er zijn genoeg vampierverhalen die daar niet over gaan en wel origineel zijn. Ikzelf heb er eentje lopen (die tijdelijk gepauzeerd is) al voor ik die hele film kende...
    Ik denk dat ik deze serie maar eens ga uitproberen, verveling heerst enorm hiero.


    No growth of the heart is ever a waste

    Moet écht állés tegenwoordig over vampieren gaan?

    wees toch eens origineel zeg.

    als je het zo irrietant vind waarom lees je dan een topic over vampieren


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    maar dan hoef jij dat toch niet op mij aftereageren?



    Ik reageer dat helemaal niet op jou af ,

    als de rage dan weer over is , wie zal het dan nog lezen?
    je stopt er al je werk in en dan mag je het verwijderen?

    en zeg niet dat het niet waar , juist zelfde als met Th.


    maak gewoon een leuk origineel goed geschreven verhaal met diepte en gevoelens in..


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)
    als je het zo irrietant vind waarom lees je dan een topic over vampieren


    Ik lees nog altijd wat ikzelf wil ,
    én ik geef mijn éigen mening ,
    wat vind je me daar van?!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)


    Dat doet er nu toch even helemaal niet toe?


    wou het mededelen :S

    en het is wel waar : nu schieten de vampierverhalen uit de grond als paddestoelen X_x
    ik heb er zelf ook een maar die had ik allang voor de hype bedacht en pas nu online gezet.


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Komt door de Twilight hype. Believe me, er zijn genoeg vampierverhalen die daar niet over gaan en wel origineel zijn. Ikzelf heb er eentje lopen (die tijdelijk gepauzeerd is) al voor ik die hele film kende...
    Ik denk dat ik deze serie maar eens ga uitproberen, verveling heerst enorm hiero.


    Ja , maar nu lezen of schrijven de mensen niet meer omdat ze vampierverhalen leuk vinden hoor ,

    nu doen ze het alleen nogmaar omdat ze TWILIGHT zo leuk vinden .
    ze vergelijken er alles mee .
    Alle leuke ideeen verdwijnen omdat het allemaal over hetzelfde gaat.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)


    Ik reageer dat helemaal niet op jou af ,

    als de rage dan weer over is , wie zal het dan nog lezen?
    je stopt er al je werk in en dan mag je het verwijderen?

    en zeg niet dat het niet waar , juist zelfde als met Th.


    maak gewoon een leuk origineel goed geschreven verhaal met diepte en gevoelens in..

    1 dit verhaal is orgineel dat zou je weten als je hem las in plaats van meten beginnen te zijken
    2 ik zou hem nog lezen want mij boeit het niet of het in hype is of niet ik lees wat ik lees
    3 dit verhaal os goed geschreven
    4 in dit verhaal komen gevoelns voor
    5 zijk niet zo als je het nix vind kijk er dan niet na het is niet verplicht ofso


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    1 dit verhaal is orgineel dat zou je weten als je hem las in plaats van meten beginnen te zijken
    2 ik zou hem nog lezen want mij boeit het niet of het in hype is of niet ik lees wat ik lees
    3 dit verhaal os goed geschreven
    4 in dit verhaal komen gevoelns voor
    5 zijk niet zo als je het nix vind kijk er dan niet na het is niet verplicht ofso


    amen_O_
    suzanne has spoken_O_


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)Ja , maar nu lezen of schrijven de mensen niet meer omdat ze vampierverhalen leuk vinden hoor ,
    nu doen ze het alleen nogmaar omdat ze TWILIGHT zo leuk vinden .
    ze vergelijken er alles mee .
    Alle leuke ideeen verdwijnen omdat het allemaal over hetzelfde gaat.

    True. Sommige schrijvers worden erg door Twilight beinvloed. De bekendste non-Twilight vampierserie op Q is waarschijnlijk die van Loveless.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    wou het mededelen :S

    en het is wel waar : nu schieten de vampierverhalen uit de grond als paddestoelen X_x
    ik heb er zelf ook een maar die had ik allang voor de hype bedacht en pas nu online gezet.



    Nou ik wou niet pissed doen tegen je maar ik word het gewoon als ik al deze verhalen hier lees.
    en nou zit hier iemand heel erg te zeiken dat ik het maar niet moet lezen , maar ik lees nog altijd wat ikzelf wil en geef er mn mening over.
    Als ze denkt dat ze kan zeiken tegen mij heeft ze het goed verkeerd !

    en ik ben blij dat je mn mening deelt.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)


    Nou ik wou niet pissed doen tegen je maar ik word het gewoon als ik al deze verhalen hier lees.
    en nou zit hier iemand heel erg te zeiken dat ik het maar niet moet lezen , maar ik lees nog altijd wat ikzelf wil en geef er mn mening over.
    Als ze denkt dat ze kan zeiken tegen mij heeft ze het goed verkeerd !

    en ik ben blij dat je mn mening deelt.
    wag ff jiji mag wel je mening geven en ik niet en ik mag zeker ook niet een vriendin verdedigen tegen een dom kind nee lekker ben jij


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥