• hooi ik heb een nieuw ideetje

    (naam) is een vampier. Haar vader is het hoofd van de vampieren. Als (naam) ook maar iets fout doet kan dat haar de kop kosten. (naam) moet per dag 2 levende lichamen brengen om hem te voeden. Doet ze dat zijn de gevolgen onwerkelijk. Maar op een dag vindt haar vader 2 lichamen niet genoeg. Hij stuurt haar naar school om zo meer lichamen voor hem te veroveren. Maar wat gebeurt er met (naam) als ze wordt bloed gestelt aan zoveel mensen? Kan ze zichzelf in bedwang houden? En wat als ze opeens menselijke gevoelens krijgt? Het gevoel voor Liefde en vriendschap? Zal ze sterven of blijft ze leven?

    leuk/niet leuk?
    doen/niet doen?
    gaan jullie hem dan ook echt maken?

    Edit: De naam is: *tromgeroffel*
    Faith!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)


    Nou ik wou niet pissed doen tegen je maar ik word het gewoon als ik al deze verhalen hier lees.
    en nou zit hier iemand heel erg te zeiken dat ik het maar niet moet lezen , maar ik lees nog altijd wat ikzelf wil en geef er mn mening over.
    Als ze denkt dat ze kan zeiken tegen mij heeft ze het goed verkeerd !

    en ik ben blij dat je mn mening deelt.


    je mag best je mening geven
    maar het komt zo bedreigend over. je kan het ook gwn wat aardiger zeggen hoor. is dat teveel gevraagt...
    tegenwoordig wel...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)


    Nou ik wou niet pissed doen tegen je maar ik word het gewoon als ik al deze verhalen hier lees.
    en nou zit hier iemand heel erg te zeiken dat ik het maar niet moet lezen , maar ik lees nog altijd wat ikzelf wil en geef er mn mening over.
    Als ze denkt dat ze kan zeiken tegen mij heeft ze het goed verkeerd !

    en ik ben blij dat je mn mening deelt.


    ^_^ Ach ja geeft niet ik kan het wel hebben i think gheghe


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    1 dit verhaal is orgineel dat zou je weten als je hem las in plaats van meten beginnen te zijken
    2 ik zou hem nog lezen want mij boeit het niet of het in hype is of niet ik lees wat ik lees
    3 dit verhaal os goed geschreven
    4 in dit verhaal komen gevoelns voor
    5 zijk niet zo als je het nix vind kijk er dan niet na het is niet verplicht ofso



    Ik begin NIET meteen te zeiken.
    En als jij zo'n dingen wilt lezen die nog tientallen anderen schrijven dan moet jij dat weten ,
    maar kom niet lopen zeiken dat ík zeik terwijl ik niet zeik!
    Want ík zeg nog steeds mn mening wanneer ík dat wil!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)


    Ik begin NIET meteen te zeiken.
    En als jij zo'n dingen wilt lezen die nog tientallen anderen schrijven dan moet jij dat weten ,
    maar kom niet lopen zeiken dat ík zeik terwijl ik niet zeik!
    Want ík zeg nog steeds mn mening wanneer ík dat wil!
    je loopt wel te zijken dat alles het zelfde is en dit verhaal is niet het zelfde als die anderen en ik zeg ook gewoon m'n mening en dan begin jij meteen op met te flippen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)

    je mag best je mening geven
    maar het komt zo bedreigend over. je kan het ook gwn wat aardiger zeggen hoor. is dat teveel gevraagt...
    tegenwoordig wel...


    1) Tuurlijk geef ik mn mening waarom zou het niet mogen?

    2) ik bedoel het niet bedreigend , (als je tegenwoordig zegt je bent lief , kan je het ook al bedreigend opnemen hoor)

    3) Moet ik beginnen over wat ik teveel gevraagt vind? of komt dat te bedreigend over?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)je loopt wel te zijken dat alles het zelfde is en dit verhaal is niet het zelfde als die anderen en ik zeg ook gewoon m'n mening en dan begin jij meteen op met te flippen



    Ik loop niet te zeiken dat alles hetzelfde is ,
    ik zei dat ik het kl*te vind dat tegenwoordig bijna alle series over vampiers gaan.

    Ik flipte niet , ik discusieerde.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    1) Tuurlijk geef ik mn mening waarom zou het niet mogen?

    2) ik bedoel het niet bedreigend , (als je tegenwoordig zegt je bent lief , kan je het ook al bedreigend opnemen hoor)

    3) Moet ik beginnen over wat ik teveel gevraagt vind? of komt dat te bedreigend over?
    als je bent leif zeggen bedreigend is bedreig ik wel veel op een dag zeg


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)


    Ik loop niet te zeiken dat alles hetzelfde is ,
    ik zei dat ik het kl*te vind dat tegenwoordig bijna alle series over vampiers gaan.

    Ik flipte niet , ik discusieerde.
    je zijkt niet dat alles het zefde is maar wel dat alle seru's het ze;fde zijn dat komt tog op het zefde neer
    en je discuseerd dan wel op een vreemde manier(MIJN MENING)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)als je bent leif zeggen bedreigend is bedreig ik wel veel op een dag zeg




    Ik heb nu toch niet gezegd dat dat bedreigend is?!
    Ik zeg dat je het tegenwoordig al zo kan opnemen ,
    dat wil dus zeggen dat je vanalles en nogwat bedreigend kan opnemen.

    was dat nou zo'n moeilijke zin ?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)je zijkt niet dat alles het zefde is maar wel dat alle seru's het ze;fde zijn dat komt tog op het zefde neer
    en je discuseerd dan wel op een vreemde manier(MIJN MENING)



    Ik zeik inderdaad niet dat alles hetzelfde is nee,
    ik zeg dat het bijna allemaal over vampiers gaat.
    begrijp je nou echt niet wat ik wil zeggen ofwat?
    Alsjeblieft , als je goed nadenkt begrijp je het misschien?


    Jeez --'


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)



    Ik heb nu toch niet gezegd dat dat bedreigend is?!
    Ik zeg dat je het tegenwoordig al zo kan opnemen ,
    dat wil dus zeggen dat je vanalles en nogwat bedreigend kan opnemen.

    was dat nou zo'n moeilijke zin ?

    nee je schrijft alleen wazig en je bent lief hoe kan je dat bedrijgen opvatten
    'je bent lief....ik ga je in mekaslaan'of hoe moet ik het zien


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Slotje op aanvraag opener van topic in pb.


    I recycle my thoughts.