• Heeii wat vinden jullie van emo's ik vind ze als ik eerlijk ben best wel mooi sommigen dan alleen ik heb gelezen dat alle emo's pot zijn niet dat dat erg is maar dan kan ik dus geen emo werden Xd
    XxX


    /

    ik heb er niets tegn.

    maar de meeste hier zijn zo faké als wat. ><


    From one side to another you're thrown by your fate.

    Ik vind dat emo's niet bestaan. Het zijn de wemo's die er zijn. Emo's, dat woord hoort eigenlijk niet te bestaan. Emo dat is een muzieksoort of een humeur. Maar, wemo's. Wemo's vind ik vervelende personen om mee om te gaan. Ze zijn hyper, irritant, vragen steeds om je aandacht. Bovendien, ze zeggen dat ze zichzelf zijn maar ondertussen is hun gezicht helemaal zwart van het make-up, en echt niet dat ze zich zonder make-up vertonen. De kledingstijl ligt me ook niet, sommige shirtjes zijn wel leuk maar al die accesoires zoals "hello kitty" echt, komop, hoe oud zijn we nou? En al die clipjes en kleurigheid. Kijk, ik heb ook af en toe m'n buien, maar ze zien er echt uit als ingekleurde barbiepoppen. En de meeste wemo's zijn ook allemaal zo dun en dan zeggen ze dat ze dik zijn want dan zegt iedereen dat ze dun zijn. En oooh waar ik zo een verschrikkelijk hekel aan heb; als wemo's 1 slok alcohol op hebben zijn ze gelijk dronken! Ik bedoel, kom op! Dat slaat nergens op. Nee, ik vind wemo's geen prettige personen. Niet om te zien, en niet om mee om te gaan. Dat is mijn mening.


    Life is hard and then we die

    ik heb er niets tegn.

    maar de meeste hier zijn zo faké als wat. ><

    Zoals? :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Maar ik ga m'n bek natuurlijk ook nog ff open trekken, anders is de fun er voor mij ook op.
    Waha, ik word zwaar irritant van dit soort bagger topics n_n' Nee echt, als je elke dag ofsoo zo'n topics tegenkomt dan word je daar zwaar depressief van en ga je jezelf als een emo beschouwen, gewoon omdat je hier emotioneel van word (': Nee, joke ^^ Ok nu ff serieus. Ik word zelf emo genoemt en ik haat het echt wel n_n' Like, ik ben geen friggin' domme stijlvolgster ofsoo (: Ik draag gewoon waar ik zin in heb en als dat nou in mensen hun ogen emo is, mij goed hoor, hun probleem (:
    Maar back to the point: Ik vind sommige mensen die emo zijn echt wel knap. Nee, niet alleen hun uiterlijk maar ook omdat ze zo voor zichzelf uitkomen ofsoo (: De meeste emo's, wat ik eigenlijk een bagger naam vind want dan stop je weer mensen in een hokje, vinden het kut dat ze zo genoemd worden ofsoo maar njhaa ze zijn gewoon wie ze zijn.
    Ectually vind ik niet dat je hier nu moet gaan zeggen van: Wat vind je van emo's? Want dat emo-ras is allang uitgestorven. De emo's van nu die zijn heel die stijl aan het rapen (: Maar ze hebben het zelf niet eens door n_n' And ik vind ook niet dat je mensen zomaar emo, alto, gothic etc moet gaan noemen want dat vind ik zwaar in hokjes steken. Maar ik wijk heel erg af van het topicpunt. Ik zet ff mijn antwoord op je vraag in een kleurtje n_n'

    Ik heb trouwens iemand op hyves waarvan haar foto ZO 'emo' was dat het echt heeeeel kinderachtig was. (Denk: Alles roze, tutu, hello kitty shirt, alles in de kamer babyroze, dora, nog meer hello kitty) De kamer van mijn nichtje van 7 is nog minder erg ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb trouwens iemand op hyves waarvan haar foto ZO 'emo' was dat het echt heeeeel kinderachtig was. (Denk: Alles roze, tutu, hello kitty shirt, alles in de kamer babyroze, dora, nog meer hello kitty) De kamer van mijn nichtje van 7 is nog minder erg ><
    Dat bedoel ik.


    Life is hard and then we die

    Ik zal nu wel zwaar op mijn flikker krijgen, maar..

    Ik HAAT iedereen die zichzelf emo noemt want emo is een MUZIEKSTIJL en al die mensjes zijn fake en wannabe en ze hebben altijd 1000 vrienden op hyves en dan allemaal emo's zodat ze nog emo er lijken. En als 1 emo iets heeft of doet of leuk vind, heeft meteen heel de emo club het. En ik haat ook de mensen die allemaal lopen te zeuren van 'iedereen noemt mij emo' of 'iedereen noemt mij gothic' Terwijl ze het juist geweldig vinden om zo genoemd te worden.

    Ik kan mezelf ZO opfokken door die mensen ><


    Je hebt gelijk, het is een muziekstijl, mensen die zichzelf emo's noemen, zijn wannebe's. Maar, ik heb mijn kledingsstijl juist veranderd omdat ik niet eens wil dat mensen me emo noemen, ik haat het zo vreselijk hard dat mensen denken dat je iets bent wat je niet bent en ook niet wil zijn. Je hebt wel gelijk dat mensen die zeggen 'iedereen noemt me emo' meestal het echt leuk vinden omdat ze aandacht krijgen, maar ik heb die aandacht niet nodig, ik wil enkel aandacht van mijn vrienden!

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Maar ik ga m'n bek natuurlijk ook nog ff open trekken, anders is de fun er voor mij ook op.
    Waha, ik word zwaar irritant van dit soort bagger topics n_n' Nee echt, als je elke dag ofsoo zo'n topics tegenkomt dan word je daar zwaar depressief van en ga je jezelf als een emo beschouwen, gewoon omdat je hier emotioneel van word (': Nee, joke ^^ Ok nu ff serieus. Ik word zelf emo genoemt en ik haat het echt wel n_n' Like, ik ben geen friggin' domme stijlvolgster ofsoo (: Ik draag gewoon waar ik zin in heb en als dat nou in mensen hun ogen emo is, mij goed hoor, hun probleem (:
    Maar back to the point: Ik vind sommige mensen die emo zijn echt wel knap. Nee, niet alleen hun uiterlijk maar ook omdat ze zo voor zichzelf uitkomen ofsoo (: De meeste emo's, wat ik eigenlijk een bagger naam vind want dan stop je weer mensen in een hokje, vinden het kut dat ze zo genoemd worden ofsoo maar njhaa ze zijn gewoon wie ze zijn.
    Ectually vind ik niet dat je hier nu moet gaan zeggen van: Wat vind je van emo's? Want dat emo-ras is allang uitgestorven. De emo's van nu die zijn heel die stijl aan het rapen (: Maar ze hebben het zelf niet eens door n_n' And ik vind ook niet dat je mensen zomaar emo, alto, gothic etc moet gaan noemen want dat vind ik zwaar in hokjes steken. Maar ik wijk heel erg af van het topicpunt. Ik zet ff mijn antwoord op je vraag in een kleurtje n_n'

    Amen to THAT.
    [/Spamt heel dit topic vol. Surry ><]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    alleen ik heb gelezen dat alle emo's pot zijn niet dat dat erg is maar dan kan ik dus geen emo werden Xd
    XxX



    Ten eerste: Je kan sowieso niet op één twee drie emo worden, en daar moet je zeker niet lesbisch voor zijn. Pot is echt zo'n woord dat hard kan aankomen (: Ik ben dat niet, maar vind het een hard woord.
    Ten tweede: Nee, zeker niet alle emo's zijn lesbisch of homo n_n' Djezus, moet je dan een gay zijn voor een emo te worden ofsoo --'.
    Ten derde: Ik lag plat toen ik las: Dus dan kan ik geen emo worden. Srsly, zoals ik al eerder zei: Emo wórd je niet in één twee drie. Daar zijn geen richtlijnen voor ofsoo hoor n_n'

    (...)

    Je hebt gelijk, het is een muziekstijl, mensen die zichzelf emo's noemen, zijn wannebe's. Maar, ik heb mijn kledingsstijl juist veranderd omdat ik niet eens wil dat mensen me emo noemen, ik haat het zo vreselijk hard dat mensen denken dat je iets bent wat je niet bent en ook niet wil zijn. Je hebt wel gelijk dat mensen die zeggen 'iedereen noemt me emo' meestal het echt leuk vinden omdat ze aandacht krijgen, maar ik heb die aandacht niet nodig, ik wil enkel aandacht van mijn vrienden!

    Xx
    Als je het zelf graag draagt dan draag je het toch ook gewoon?
    Je moet niet naar andere mensen luisteren die zijn gewoon jaloers x)
    Je bent gewoon wie je bent en je moet je niet gaan verstoppen achter andere kleding. Je kan jezelf verstoppen maar je echte zelf verandert niet (K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    And nu even over mij: Ik draag emokleding ok? Ik draag een blokjesriemn [/zo'n riem met studs], skinny's and all stars n_n' Jhaa ok, zo liep ik eenkeer over straat zei iemand dat ik emo was. Ghehe, I was like: Yah, ok (':

    And nu even over mij: Ik draag emokleding ok? Ik draag een blokjesriemn [/zo'n riem met studs], skinny's and all stars n_n' Jhaa ok, zo liep ik eenkeer over straat zei iemand dat ik emo was. Ghehe, I was like: Yah, ok (':
    Emo wórd je niet in één twee drie. Daar zijn geen richtlijnen voor ofsoo hoor n_n'

    Zijn er dan wel richtlijnen voor kleding om emo te zijn? :8


    Niet geschoten is altijd mis..

    muziek style kleding style of juist emoties ik hoor zoveel >< dan is het dit.. dan is er ruzie omdat het allen dat is.. iedereen denkt iets anders zegt iets anders.. waarom kan het niet gewoon allemaal zijn? als je jezelf emo noemt oke fijn voor jezelf, moet iedereen zelf weten.. vind jeh et niet leuk oke dat kan ik ook begrijpen maar dat is je eigen keuze.. niets mis mee toch?
    je kan het gewoon vriendelijk zeggen right?
    want deze eindeloze discussie kan wel door blijven gaan maar wat schieten we er mee op als iedereen er wat anders over zegt ??


    A Noble was Born in Chaos

    Weetje, het hele onderwerp emo klopt gewoon van geen kanten. Het schud maar heen en weer, maar eigenlijk weet niemand precies wat het is. Daarom kun je jezelf geen emo noemen, en daarom kun je een ander geen emo noemen. Emo is voor iedereen anders.


    Life is hard and then we die

    nu zegt één iemand; ik haat emo's
    en dan haat meteen half quizlet emo
    terwijl ze in het volgende topic het weer helemaal geweldig vinden. heb het niet over iedereen!!

    maar ik vind dat je die mensen gewoon moet laten
    ookal haat je emos
    ookal haat je wannebe's
    ookal haat je fakers
    of wat dan ook..

    laat ze.
    alsof jij zo perfect bent, het zijn ook maar mensen!


    AAP