• Heeii wat vinden jullie van emo's ik vind ze als ik eerlijk ben best wel mooi sommigen dan alleen ik heb gelezen dat alle emo's pot zijn niet dat dat erg is maar dan kan ik dus geen emo werden Xd
    XxX


    /

    (...)
    Zijn er dan wel richtlijnen voor kleding om emo te zijn? :8


    Yah know, dat was like sarcastisch bedoelt n_n' Want ik ben wel de überemo samen met Aurelia. Ok ff niet-sarcastisch. Neen, er zijn geen richtlijnen volgens mij n_n' Ik ben echt geen emo hoor (: Dat was gewoon om aan te tonen dat de mensen van nu onwijs dom zijn en meteen alles gaan geloven wat een ander zegt (:
    Een meisje dat we op vakantie hebben leren kennen zei ooit tegen m'n klein zusje: Jou zus Annelies is emo want ze draagt zo'n blokjesriem. Yeah right, dan ben ik de ene dag emo en de andere dag niet.
    Dat was dus allemaal lekker sarcasme (:

    Soms leuk,
    soms lelijk :'D
    En ik ben het zo eens met Sleepwalker. :'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Voor het eerst in mijn leven..
    is IEMAND het met mij eens..
    En het zijn nog wel meer IEMANDEN ook :')
    *Srry daar ben ik ff heel blij om. ><*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een meisje dat we op vakantie hebben leren kennen zei ooit tegen m'n klein zusje: Jou zus Annelies is emo want ze draagt zo'n blokjesriem. Yeah right, dan ben ik de ene dag emo en de andere dag niet.
    mwhaha. stiekem moest ik daar best wel om lachen. XD


    AAP

    Nou eigenlijk het is natuurlijk allemaal eigen mening maar sommigen emo's vind kan echt heel erg mooi maarja zal dus wel aan mij liggen en niet allemaal willen ze aandacht volgens mij xXXx


    /

    Het is zwart en het zegt 'au'?


    No growth of the heart is ever a waste

    Emo's bestaan niet.
    [en sleepwalker heeft gelijk.]

    ik word emo genoemt maar lijk er totaal nie op . pffff


    Love is the movement <3

    Het is zwart en het zegt 'au'?

    Lmao ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zal nu wel zwaar op mijn flikker krijgen, maar..
    Ik HAAT iedereen die zichzelf emo noemt want emo is een MUZIEKSTIJL en al die mensjes zijn fake en wannabe en ze hebben altijd 1000 vrienden op hyves en dan allemaal emo's zodat ze nog emo er lijken. En als 1 emo iets heeft of doet of leuk vind, heeft meteen heel de emo club het. En ik haat ook de mensen die allemaal lopen te zeuren van 'iedereen noemt mij emo' of 'iedereen noemt mij gothic' Terwijl ze het juist geweldig vinden om zo genoemd te worden.
    Ik kan mezelf ZO opfokken door die mensen ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind, iemand die de muziekluistert, en gewoon, door dat hij/zij kleding koopt die hij leuk vind, en slightly uit kwam te zien als emo, best emo.
    Ik bedoel, je kan ook gothic zijn toch? :'] Waarom dan niet emo.
    Máár daarintegen, vind ik wel zegmaar, 90% of misschien nog meer van de gastjes die zich emo noemen of aangezien worden voor emo, wemo :'/ Eigenlijk bij voorbaat bijna iedereen met zwart met roze haar, iemand met vrienden die er állemaal precies hetzelfde uitzien als zij omdat dat dan cool is ofzo, of gewoon als je de muziek niet luistert en wel bij hoog en laag beweert dat je emo bent.
    Maar ja, nnywy, ik heb geen speciale liefde voor wat mensen tegenwoordig emo vinden. Ik dacht altijd dat het mensen met zwart kapsel, band shirts, skinny en all stars waren, en dan nog een eigen draai eraan, mensen die gewoon heel erg veel van de muziek houden, maar sinds dat ineens roze haar en hello kitty geworden is pas ik =S Gatverdamme, lelijk zeg.
    [jap, ik snap ook wel dat kledingstijl niet het belangrijkst is van de subcultuur, maar laat ik maar ingaan op de vraag]


    Mew <3

    Njah, het zijn die fakers die het fucked up hebben gemaakt. De zegmaar 'echte' emo's lopen daar niet mee te koop en doen gewoon wat ze willen doen, jááh ook lachen enzuu xD. En dan komen de fakers "boehoe *weenween* ik ben emo, en ik heb geen vrienden en ik snij mezelf en ik heb f*cking veel zelfmedelijden!"
    En eigenlijk ben ik het er niet mee eens dat het alleen een muziekstijl is. Jah oke, maar je hebt toch ook punk-muziek? Die mensen worden toch ook punker genoemd?
    Achja, ik heb effe men zegje gedaan. ^.^
    Adios!


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Het is ook best opvallend dat veel emo's zeggen dat ze zichzelf lelijk vinden, en dan 100 foto's van zichzelf op hyves hebben staan ><
    Of dat ze eerst zeuren over hokjesproppen, en 10 seconden daarna beginnen over hoe erg ze huppels haten


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het is ook best opvallend dat veel emo's zeggen dat ze zichzelf lelijk vinden, en dan 100 foto's van zichzelf op hyves hebben staan ><
    Of dat ze eerst zeuren over hokjesproppen, en 10 seconden daarna beginnen over hoe erg ze huppels haten

    Dat zijn vooral wemo's heur :']


    Mew <3

    Ik zal nu wel zwaar op mijn flikker krijgen, maar..
    Ik HAAT iedereen die zichzelf emo noemt want emo is een MUZIEKSTIJL en al die mensjes zijn fake en wannabe en ze hebben altijd 1000 vrienden op hyves en dan allemaal emo's zodat ze nog emo er lijken. En als 1 emo iets heeft of doet of leuk vind, heeft meteen heel de emo club het. En ik haat ook de mensen die allemaal lopen te zeuren van 'iedereen noemt mij emo' of 'iedereen noemt mij gothic' Terwijl ze het juist geweldig vinden om zo genoemd te worden.
    Ik kan mezelf ZO opfokken door die mensen ><

    Agree
    Alleen noemen ze me emo, omdat ik naar Emo muziek luister en helemaal zwart kleed en vaak met mijn gothic vriendin over suicidiale ideeen of horror fantasieen praat.
    Niet dat we depressed zijn, we houden er van van gestoorde en depressieve onderwerpen.


    death to the one at the end of the serenade.