• Heeii wat vinden jullie van emo's ik vind ze als ik eerlijk ben best wel mooi sommigen dan alleen ik heb gelezen dat alle emo's pot zijn niet dat dat erg is maar dan kan ik dus geen emo werden Xd
    XxX


    /

    Het kan wel zo zijn wat Sleepwalker zegt, maar ik ben het er niet mee eens dat het alleen maar een muziekstijl is. Het is ja ook een kleedstijl. Ik vind het trouwens wel mooi. Vooral hoe ze hun haar doen. En ik vind het woord emo helemaal niet passen. Want alle mensen zijn anders. Dus kun helemaal niet emo dit of emo dat zeggen. Een stront vervelende jongen zegt ook dat ik emo bent :S naja Dit is alleen wat ik vind...


    Tja..

    ik respecteer ze omdat ze anders durven te zijn, maar daar houdt het ook wel mee op.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Emo's zijn wel relaxed, alleen soms echt... AARGH x'D
    De oude emo's vn een paar jaar terug waren leuk. Maar nu zijn het soms echt mislukte huppels die denken dat ze emo zijn omdat ze naar TH of andere bandjes luisteren.
    Ik zels vind de scene style leuker, is vrolijker en dat ben ik ook n_n


    -

    eigenlijk weet ik niet waarom alle mensen die andere kleding dragen een andere soort naam krijgen?
    want je bepaald tog zelf wat je draagd??
    XxX


    /

    eigenlijk weet ik niet waarom alle mensen die andere kleding dragen een andere soort naam krijgen?
    want je bepaald tog zelf wat je draagd??
    XxX

    True, maar veel van die kledingstijlen horen bij een subcultuur. De 'starters' van de subcultuur willen deze een naam geven en zo kom je tot namen als punk, emo, gabber etc. Zodat we allemaal weten waar we het over hebben. Veel mensen hebben een hekel aan die hokjes gekregen omdat er zoveel in overdreven wordt, maar in feite is er helemaal niks mis mee om in een hokje te passen. Er is haast niemand uniek so nothing to be ashamed of.


    No growth of the heart is ever a waste

    het was vroeger zwaar gaaf^^
    maar met die wemo opkomst, wordt ik er gek van =='
    ik bedoel daardoor wordt ik dus uitgescholden, en vele anderen ook.. en zoals de meeste hier al zeggen emo was oorspronkelijk een muziek stijl maar je kunt onderhand wel zeggen dat het nu een soort van wemo kleding stijl is geworden? O.o
    Ik bedoel ze verkopen gvd bij de H&M van die ** Hello kitty stuff =='
    maarja.. zolang ze maar geen NBC of Kuromi spullen verkopen vind ik het best <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben gewoon vet emo.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    True, maar veel van die kledingstijlen horen bij een subcultuur. De 'starters' van de subcultuur willen deze een naam geven en zo kom je tot namen als punk, emo, gabber etc. Zodat we allemaal weten waar we het over hebben. Veel mensen hebben een hekel aan die hokjes gekregen omdat er zoveel in overdreven wordt, maar in feite is er helemaal niks mis mee om in een hokje te passen. Er is haast niemand uniek so nothing to be ashamed of.


    okeej maar eigenlijk heb ik niks tegen emo's


    /

    (...)okeej maar eigenlijk heb ik niks tegen emo's

    Ich auch nicht ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind de uitleg bij dit topic het domste ooit!

    Heeii wat vinden jullie van emo's ik vind ze als ik eerlijk ben best wel mooi sommigen dan alleen ik heb gelezen dat alle emo's pot zijn niet dat dat erg is maar dan kan ik dus geen emo werden Xd
    XxX

    Het klinkt echt vreselijk dom dat je dat zegt want zeker niet alle emo's zijn lesbisch!
    Nja, ik respecteer emo's omdat ze anders durven zijn maar verder dan dat ook niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    "(: i am more emo than your mom, dah"

    IK haat emo's;)

    t zen belachelijke mensen

    da is zo marginaal.

    da ze stikken.

    Je kunt toch ook niet zomaar emo worden? Je moet je emo voelen en dan ga je jezelf er vanzelf naar gedragen/kleden en allemaal.


    Als je maar een ananas hebt..

    tjah, iedereen noemt me emo
    en dan zeggen anderen dat het niet bestaat
    en ls ik dan zeg dat ik m'n eigen stijl heb
    word ik ook meteen eer uigelachen
    dan kan ik dus zo niet volgen :|
    tis nooit goed, als ik zeg dat ik emo ben, dan bestaat het niet
    als ik zeg at ik het niet ben, ben ik het wel
    en als ik zeg dat ik mijn eigen stijl heb, word er dubel zo hard om gelachen Ô.ô

    Emo's zijn wel relaxed, alleen soms echt... AARGH x'D
    De oude emo's vn een paar jaar terug waren leuk. Maar nu zijn het soms echt mislukte huppels die denken dat ze emo zijn omdat ze naar TH of andere bandjes luisteren.
    Ik zels vind de scene style leuker, is vrolijker en dat ben ik ook n_n

    tjah, neit alleen hun denken dat
    der zijn ook zo veel vooroordelen over
    dat je soms bijna verplicht word emo te zijn
    omdat je zo genoemd word
    OMDAT je dus th luisterd
    ow, en dan snij je je natuurlijk ook meteen weer
    -_-'