• Heeii wat vinden jullie van emo's ik vind ze als ik eerlijk ben best wel mooi sommigen dan alleen ik heb gelezen dat alle emo's pot zijn niet dat dat erg is maar dan kan ik dus geen emo werden Xd
    XxX


    /

    (...)
    Agree
    Alleen noemen ze me emo, omdat ik naar Emo muziek luister en helemaal zwart kleed en vaak met mijn gothic vriendin over suicidiale ideeen of horror fantasieen praat.
    Niet dat we depressed zijn, we houden er van van gestoorde en depressieve onderwerpen.

    -fluit onschuldig en staart naar een velletje papier dat ondergekalkt is met een flatgebouw, een mislukt poppetje dat eraf valt en een lijkenwagen-


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    -fluit onschuldig en staart naar een velletje papier dat ondergekalkt is met een flatgebouw, een mislukt poppetje dat eraf valt en een lijkenwagen-

    *Plakt ass terug* LMAO.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een op de duizend 'emo's' is ook iets wat er in de buurt komt. Emo zijn kan niet, emo luisteren wel. Gothic zijn is iets heel anders. De gothicmuziek kwam ook pas ná de stijl. Bij emo's is dat omgekeerd. Mensen kleden zich zo omdat de gozerds in de muziekclips dat ook doen en zo is het dus begonnen. Punkers, rockers, gothics, allemaal stijlen die de muziek máken.
    Emo is een muziekstijl, en niet een 'way of life.' Punt.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Oja dat is trouwens nog iets:
    'Emo word je niet, dat ben je'
    Ooit een emo peuter gezien? :')
    (Nouja tegenwoordig wel, aangezien emo alleen nog maar hello kitty en dora is.)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oja dat is trouwens nog iets:
    'Emo word je niet, dat ben je'


    i agreee :)


    Ooit een emo peuter gezien? :')
    (Nouja tegenwoordig wel, aangezien emo alleen nog maar hello kitty en dora is.)

    Oo god is t nu ook al Dora o.o'
    Die emo's worden steeds zieker XD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Het is zwart en het zegt 'au'?


    Ik vind jou humor echt té droog (': Like met dat poppetje dat van het flatgebouw valt.

    (...)

    i agreee :)

    Agree met Emo word je niet dat ben je of wat ik er over te zeggen had? ><
    Oo god is t nu ook al Dora o.o'

    Die emo's worden steeds zieker XD

    Helaas wel.
    Maar ooit zal het virus ophouden.
    Dan zijn al die dingen veranderd in echte kleuters omdat ze zich zo gedragen.
    Mijn zus zag ik rotterdam een stel emo's heel stoer tegen een prullenbak aanschoppen en al wegrennen toen er een ouwe man met een wandelstok aankwam :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oja dat is trouwens nog iets:
    'Emo word je niet, dat ben je'
    Ooit een emo peuter gezien? :')

    (Nouja tegenwoordig wel, aangezien emo alleen nog maar hello kitty en dora is.)

    Ghehe indeed. Best wel redelijk krom die redenering :']
    Oke, op msn is net een emodiscussie aan de gang. Kennelijk hebben een paar leraren dat velletje papier gezien.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ghehe indeed. Best wel redelijk krom die redenering :']

    In feite word je wel emo.
    Het zit niet op je 3 jaar al in je of je emo bent of niet.

    Heel erg vroeger bestond die muziekstijl ook niet he, Dan kon je toch ook niet als emo geboren worden? :)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Ghehe indeed. Best wel redelijk krom die redenering :']
    Oke, op msn is net een emodiscussie aan de gang. Kennelijk hebben een paar leraren dat velletje papier gezien.

    Ghehe en wat zeiden ze?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    In feite word je wel emo.
    Het zit niet op je 3 jaar al in je of je emo bent of niet.
    Heel erg vroeger bestond die muziekstijl ook niet he, Dan kon je toch ook niet als emo geboren worden? :)

    Ik was het met mijn quotester eens in de vorige post


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ghehe en wat zeiden ze?

    Ze keken een beetje vreemd, maar dat went op den duur want welke psycho gaat nu aan SM doen in school. Berucht zijn we :']
    En daarnaast wordt 1 van mn vrienden ook nog depressief geacht. En depressief=emo (om maar niet al te offtopic te gaan)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze keken een beetje vreemd, maar dat went op den duur want welke psycho gaat nu aan SM doen in school. Berucht zijn we :']

    En daarnaast wordt 1 van mn vrienden ook nog depressief geacht. En depressief=emo (om maar niet al te offtopic te gaan)

    Ehm.. Ik hoop dat je weet wat sm is? ><
    Goh een mede psycho =)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Ehm.. Ik hoop dat je weet wat sm is? ><
    Goh een mede psycho =)

    -bekijkt haar zweepje en handboeien nog eens goed-
    Jups ^^


    No growth of the heart is ever a waste