• Aangezien het tegenwoordig een beetje saai wordt op het forum [Weinig nieuwe topics/posts en aangezien ik geen leven heb kijk ik om de 5 seconden. Dus het kan aan mij liggen. maar daar gaat het even niet om], dacht ik: Laten we ff lachen.
    Dus, wat zijn de meest idiote uitspraken/acties van vrienden, familie, leraren
    Dat laatste het liefst. Die zijn het grappigst.
    Ik weet niet echt een uitspraak, maar wel een actie:
    Ik trapte een keer een flesje om, dus wij snel opstaan en tas weghalen enzo, trapt degene die naast mij zat hem nog een keer om ><
    Of een discussie tussen 2 jongens uit mijn klas over wat beter was, worst van de hema of een viandel: 'Je doet toch geen viandel bij de boerenkool!' 'Maar toch ook geen worst van de hema bij de friet!' Dat klonk op dat moment best grappig ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hee schatje jij stinkt, nu kunnen we samen gaan douchen (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Hee schatje jij stinkt, nu kunnen we samen gaan douchen (flower)

    Whaha x] Niet echt DE ideale openingszin.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leraar wiskunde een keer: Als we deze les niet KLAARKOMEN gaan we in de pauze verder. ><


    Scream for mercy!

    'Mijn GEZICHT is geinspireerd door verschillende dichters.'
    Jongen was een beetje zenuwachtig ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jij ziet er leeg uit, zal ik je opvullen?
    jij, ik, slagroom, handboeien.... nog vragen?
    hey ken ik jou niet ergens van...
    Deed het pijn toen je uit de hemel viel...?
    Mooie jurk, daar ga ik jou vanavond uitpraten
    Wow.. je lijkt op de gene waar ik straks mee in bed lig

    Een paar die ik gevonden heb op internetx)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wow.. je lijkt op de gene waar ik straks mee in bed lig

    Geniaal ><
    Ik zag laatst op youtube een filmpje met de dingen die je daar allemaal tegen kan zeggen om de mannen uit te lullen.
    Weet alleen niet meer hoe die heet ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Geniaal ><
    Ik zag laatst op youtube een filmpje met de dingen die je daar allemaal tegen kan zeggen om de mannen uit te lullen.
    Weet alleen niet meer hoe die heet ><
    deze dan?

    Glaasje cola en dan sex? nee? alleen sex dan


    Niet geschoten is altijd mis..

    wiskunde leraar:
    -"en als julie allemaal niet stil zijn pakt de olifant zijn grote slurf en laat ik jullie allemaal zwijgen" (of zoiets zei hij, hij had zelf niet in de gaten hoe dubbel het was)
    -"hé doe eens even stil jullie we doen hier niet aan unisex" *iedereen een wtf-blik* "ja ik weet zelf ook niet wat ik zeg..."


    BAM!

    Ik knalde tegen de deur aan, entoen hoorde je een vriendin van mij ''Ja tamara, dat heet nou glas!'', kwam er kei droog uit :'3
    Enenen ik ontweek de 1e zoen van mijn vriendje, en een goeie vriendin van mij stond ernaast, dus toen hoorde je haar kei droog ineens ''NOUJAAA TAMAAR, je ONTWEEEEEEEEEKK hem :/'', entoen schoot ik keihard in de lach, riep ''KUT!'' entoen gingen we wel zoenen =x


    I don't need words to feel those lips.

    -Hee schat, ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. ^^
    -Hee, iemand heeft een scheet gelaten, laten we snel naar boven gaan.
    -Neuken voor geld? Goed zo, ik kan het geld wel gebruiken!
    -Pak uit zijn/haar glas het ijsblokje, gooi het tegen de muur en zeg: Zo, nu is het ijs gebroken. xD
    en natuurlijk
    DE GEIT IS GEMOOOOLKEN xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Bij beauty en de nerd moesten de beauty's een intervieuw afleggen over de nerds hun hobby. en 1 nerd had als hobby Japans. Ging die beauty Konichiwah zeggen tijdens haar openingszin. Wat kwam er bij het échte intervieuw uit?

    Bonjour, Tijmen, tu t'appeles comment? Zoals je ziet heb ik me al goed voorbereid. !!!! :'D


    All was well.

    Ik knalde tegen de deur aan, entoen hoorde je een vriendin van mij ''Ja tamara, dat heet nou glas!'', kwam er kei droog uit :'3
    Enenen ik ontweek de 1e zoen van mijn vriendje, en een goeie vriendin van mij stond ernaast, dus toen hoorde je haar kei droog ineens ''NOUJAAA TAMAAR, je ONTWEEEEEEEEEKK hem :/'', entoen schoot ik keihard in de lach, riep ''KUT!'' entoen gingen we wel zoenen =x

    Bij ons op school was een keer het glas uit een deur geflikkerd en toen liep iedereen door de deur heen ><
    Ik heb trouwens nog een openingszin:
    Ik heb geen openingszin
    maar jij hebt een opening
    en ik ben zin!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Bij ons op school was een keer het glas uit een deur geflikkerd en toen liep iedereen door de deur heen ><
    Ik heb trouwens nog een openingszin:
    Ik heb geen openingszin
    maar jij hebt een opening
    en ik ben zin!

    Die zei ik net xD
    Heb er trouwens nog een:
    Wil je neuken of wil je een koekje? Oh, gut, de koekjes zijn al op. Neuken dan?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nou, ik vind mijn idiootste uitspraak toen ik net voor het eerst gezoend had en die jongen zei 'nu ben je dus ontgroend' zeg ik 'wow, bouw een feestje' :')


    -

    Mijn lerares in het zesde leerjaar: Wie wil even de driehoek komen vingeren?
    Ze bedoelde dus: Wie wil even de driehoek aanduiden met zijn vinger?
    Ik denk dat ze even ergens anders zat met haar gedachten. ^^