• Aangezien het tegenwoordig een beetje saai wordt op het forum [Weinig nieuwe topics/posts en aangezien ik geen leven heb kijk ik om de 5 seconden. Dus het kan aan mij liggen. maar daar gaat het even niet om], dacht ik: Laten we ff lachen.
    Dus, wat zijn de meest idiote uitspraken/acties van vrienden, familie, leraren
    Dat laatste het liefst. Die zijn het grappigst.
    Ik weet niet echt een uitspraak, maar wel een actie:
    Ik trapte een keer een flesje om, dus wij snel opstaan en tas weghalen enzo, trapt degene die naast mij zat hem nog een keer om ><
    Of een discussie tussen 2 jongens uit mijn klas over wat beter was, worst van de hema of een viandel: 'Je doet toch geen viandel bij de boerenkool!' 'Maar toch ook geen worst van de hema bij de friet!' Dat klonk op dat moment best grappig ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oh, en nog wat uitspraken van mijn Deense lerares Engels die de Nederlandse (en Engelse >.< ) taal nog niet helemaal onder de knie heeft:
    '-naam-, heb jij je dat onregelmatig toegeëigend?'
    'Als je niet aan het werk bent, zal ik je terug komen vragen moeten.'
    'Je moet veel structugeler gaan kijken.'
    'Ik kan je niet verstaan, maar het is niet goed.'
    En mijn persoonlijke favoriet:
    'Vanaf 'A' wordt het niet gevraagd op de toets. En 'B' hoeft ook niet.'
    :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik zei vorige week iets heel intelligents:
    'Zeg Odette (een vriendin), als je lens verschuift, kijk je dan ook scheef?'
    x)


    Whaha geniaal ^^ die probeer ik morgen bij een meisje in mijn klas ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik; *zit tegen de muur en wil iemand nadoen die flauwvalt* en dan doen ze zo* knalt met kop tegen de muur*
    de anderen: *komen niet meer bij en pissen zich bijna in de broek*

    das pas droog *zucht* harde muur trouwens.


    Love is the movement <3

    Toen wij voor het eerst bij onze mentor in de klas zaten zei hij: Ik geef al 8 jaar les hier op school en heb al 8 mentor klassen gehad. Alle klassen zijn tot nu toe gezakt, hopelijk doen jullie het ook zo goed XD :P dat klonkt toen ook geweldig :P


    You can never wear to much black

    Mijn leraar wiskunde: Als je passerpunt niet meer scherp is, ruk je hem maar af, ik heb er eentje extra.'

    Mijn leraar wiskunde: Als je passerpunt niet meer scherp is, ruk je hem maar af, ik heb er eentje extra.'

    Die komt echt verkeerd over :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Vriendin van me rende een keer in de kantine op een deur af, en zou hem opengooien. Bleek dat er geen glas in het midden zat, vliegt ze zo door die deur heen --'


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Wij zo tijdens frans; doodstil in de klas opeens Thom keihard "AAH, AAAAH, AAAAAAAAAAAAH!!" wij; o.o omfg wtf jemig?!?!?!
    Lukas vet droog; "Wat deed jij daar Roeland?" [die zat naast Thom]
    *hele klas strijk*
    *Thom knalrood hoofd*
    En we weten nog steeds niet wat er nou eigenlijk was xD want het klonk echt alsof... *kuch*

    Wij zo tijdens frans; doodstil in de klas opeens Thom keihard "AAH, AAAAH, AAAAAAAAAAAAH!!" wij; o.o omfg wtf jemig?!?!?!
    Lukas vet droog; "Wat deed jij daar Roeland?" [die zat naast Thom]
    *hele klas strijk*
    *Thom knalrood hoofd*
    En we weten nog steeds niet wat er nou eigenlijk was xD want het klonk echt alsof... *kuch*

    Goor ! nou ja, er was een jongen en die deed zo .. je weet wel, in de klas -.-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    En tijdens duits zei de leraar dat we de volgende dag een woordenboek NL-DE mee moesten nemen, iedereen meteen; neeeeeeeee dat ding is zwaar/dik/te groooooot
    Bart zo opscheppen over dat zijn woordenboek maar ''zo'' was *hield vingers 3 cm van elkaar*
    Leraar zo vet droog; ''Zeg Bart... zoiets *houdt vingers 3 cm van elkaar* lijkt me niet echt iets om over op te scheppen hoor.....*laaaaaange stilte...* ... voor een woordenboek bedoel ik'' (A)
    xD
    Het klonk echt zo geniaal, want hij wist heus wel hoe dubbelzinnig het was, maar hij zei het zo enorm droog! xD

    En tijdens duits zei de leraar dat we de volgende dag een woordenboek NL-DE mee moesten nemen, iedereen meteen; neeeeeeeee dat ding is zwaar/dik/te groooooot
    Bart zo opscheppen over dat zijn woordenboek maar ''zo'' was *hield vingers 3 cm van elkaar*
    Leraar zo vet droog; ''Zeg Bart... zoiets *houdt vingers 3 cm van elkaar* lijkt me niet echt iets om over op te scheppen hoor.....*laaaaaange stilte...* ... voor een woordenboek bedoel ik'' (A)
    xD
    Het klonk echt zo geniaal, want hij wist heus wel hoe dubbelzinnig het was, maar hij zei het zo enorm droog! xD

    Die is gewoon geweldig :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Die is gewoon geweldig :'P
    mijn Duitse leraar is echt geniaal ;D

    Een leerkracht: 'nadat we ons enkele lesuren hebben bedreven met stochiometrie ..'
    Ná, die is niet zo goed I know, maar op die moment lagen we best wel strijk x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vandaag bij Duits heb ik zo in een deuk gelegen om Myrthe.

    Hesselberth (leraar): "De Nederlanders waren vroeger goed in schilderen. Weten jullie waar de Duitsers goed in waren?"
    Myrthe: "Figuurzagen!"

    en even later

    Hesselberth: "Wat is nog allemaal typisch Duits?"
    Myrthe: "Berggeiten!"


    rules don't stop me

    Onze lerares NL had echt van die type Bratz-laarzen aan (Heel dun bij je been, mega voet+MEGA hak). En wij gingen klagen dat het klote was dat we steeds al die trappen op moeten voor 3 kwartier NL. Maar zij vind dat niet erg. Zeg ik, net iets te hard & zonder dat ik er bij naadenk: 'Nee dat snap ik, op die schoenen kun je varen man!'. Gelukkig hoorde ze het niet. En toen hebben we de hele les BoatSchoen reclames zitten verzinnen. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.