• Een jaar geleden stond ik nu aan te schuiven aan Vorst Nationaal, damn vet harde heimwee naar Tokio Hotel.<3


    *He's the one.

    (...)

    JOAA en dan kom jij naar mij toe en dan gaan we samen door naar hun concert, ^^

    - Krijgt heeeeel veel zin in concert dat er niet is -

    (...)
    - Krijgt heeeeel veel zin in concert dat er niet is -


    Laten we het ons verbeelden, =D


    *He's the one.

    (...)
    Laat dat concert maar komen. :Y)


    Nooo! Weer een slapeloze nacht want volgens mij ga ik jullie tot in mijn slaapkamer horen gillen _O_

    Annelies wat zeg jij nu. Ik zal nooit van Tokio Hotel afgaan, Ik werd fan met de bedoeling fan te blijven en dat zal ik ook blijven en daar ben ik trots op. A real Tokio Hotel Fan.<3

    Dat dacht ik ook, weetje. Maar ik heb het iets langer dan een jaar volgehouden (cat)

    Jullie gaan offtopic.
    Back to the point svp.

    Ik heb ook er ook al aan gedacht xD een jaar geleden, zat ik nu in de auto opweg naar Brussel ^^ Hoe emotioneel

    (...)
    Dat dacht ik ook, weetje. Maar ik heb het iets langer dan een jaar volgehouden (cat)


    The same here n_n'
    Gelukkig heb ik nog Zornik and Panic at the disco waar ik al ongeveer zo'n drie jaar fan van ben. Omdat hun goed blijven (':

    Morgen is het 4 maart. Dan is het voor mij een jaar geleden. Mooi concert, maar jammer genoeg wel mijn laatste.


    Elegance is refusal.

    1jaar geleden,was ik boos op mezelf dat ik juist telaat was voor tickets.
    Anders had ik daar gezellig met Charlotte gestaan ><


    The soul needs autumn.

    Annelies wat zeg jij nu. Ik zal nooit van Tokio Hotel afgaan, Ik werd fan met de bedoeling fan te blijven en dat zal ik ook blijven en daar ben ik trots op. A real Tokio Hotel Fan.<3


    beautiful!
    same here ^-^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    beautiful!
    same here ^-^


    It's the truth, ^^


    *He's the one.

    1jaar geleden,was ik boos op mezelf dat ik juist telaat was voor tickets.
    Anders had ik daar gezellig met Charlotte gestaan ><


    Damn dat suckt, ik denk dat ik één van de eerst was, x'D


    *He's the one.

    (...)

    It's the truth, ^^


    beter dan al die fans die afhaken like,eerst zijn ze helemaal adiccted en een grote bek om ze te verdedigen en nu niets meer hoe bedoel je fake x']


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    beter dan al die fans die afhaken like,eerst zijn ze helemaal adiccted en een grote bek om ze te verdedigen en nu niets meer hoe bedoel je fake x']


    Ja dat vind ik ook, Ik zal altijd Tokio Hotel fan blijven dat weet ik gewoon....


    *He's the one.

    (...)

    Ja dat vind ik ook, Ik zal altijd Tokio Hotel fan blijven dat weet ik gewoon....


    ja ik ook,like ik weet niet maar ze hebben me zo veranderd en zo gesteund dat kan ik gewoon niet loslaten x']


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?