• Een jaar geleden stond ik nu aan te schuiven aan Vorst Nationaal, damn vet harde heimwee naar Tokio Hotel.<3


    *He's the one.

    (...)

    Ja dat vind ik ook, Ik zal altijd Tokio Hotel fan blijven dat weet ik gewoon....

    The same her :]
    Een jaar geleden hbbn mijn ouders mij laten blijken dat ze TH tot in de eeuwigheid haten en dat ze mij nooit laten worden zoals die gothic fans. So I can bever be myself... -zucht- En daarom mocht ik morgen een jaar geleden niet naar hun concert.


    -

    (...)
    The same her :]
    Een jaar geleden hbbn mijn ouders mij laten blijken dat ze TH tot in de eeuwigheid haten en dat ze mij nooit laten worden zoals die gothic fans. So I can bever be myself... -zucht- En daarom mocht ik morgen een jaar geleden niet naar hun concert.


    Damn ik zou mijn ouders echt uitschelden en al, mijn ouders aanvaarden dat ik fan ben, maar ik ben geen emo of wathever ik ben gewoon mezelf, en Ik ben verslaafd aan Roze dus en die worden meestal niet aan gezien voor Th fans, x'D


    *He's the one.

    damn. ik vind bill nog steeds lekker.:Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Heimweee naar Kamp van 3 maart(huil) ,
    xx.

    Ik heb er hélemaal ni aangeschoven :P
    Ik denk da wij der als één van de laatsten aankwamen :)
    Ma, 't is toch een leuke herinnering, idd (:


    007

    3 maart 2008 gaf TH 'n concert in België, 3 maart 2009 geeft ACDC 'n concert in Belgiëxd
    Ik verkies toch ietsiepietsie liever 3 maart 2008(A)


    Live for something or die for nothing

    op dit uur zat ik al binne ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    (...)

    beter dan al die fans die afhaken like,eerst zijn ze helemaal adiccted en een grote bek om ze te verdedigen en nu niets meer hoe bedoel je fake x']


    Jaah man, ik ben like zo'n grote faker met zo'n grote bek (cat)

    (...)

    beter dan al die fans die afhaken like,eerst zijn ze helemaal adiccted en een grote bek om ze te verdedigen en nu niets meer hoe bedoel je fake x']


    Jadus? je kan ook eerst addicted zijn aan chocolade en later er misselijk van worden (: Th is gewoon boring geworden, ze komen niet eens met nieuwe albums.


    -

    Heimweee naar Kamp van 3 maart(huil) ,
    xx.

    Ja, echt he.
    Ik mis het daar zo erg!
    x


    ok

    O.o help
    nu was ik kei hyper
    *Jaar gelde*


    Your Butt is Mine!

    Ik leef zo met je mee!
    Ik heb er vandaag al de hele dag aan gedacht, en morgen is het waarschijnlijk alleen nog maar erger...
    Morgen is het voor mij een jaar geleden... (huil)
    Ich will zurück!


    Träume sind wirklich!!

    Een jaar geleden zat ik nu ongeveer nog snel op de WC voor àlles begon te stresse dat ik iets zou missen. O.O


    Tanya is de beste.

    ik was er niet bij 4 maart.
    maar de tijd vliegt ofzo. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    vandaag myn broer 20 jaar geleden geboren.
    Maar Overleden, vandaag is myn dag Zwaaar Scheiße.