• Ik ging sneakers kopen voor mijn Bday en toen zag ik L(een jongen uit mijn klas) met zijn fiets klooien. Dus ik zei zo tegen mijn moeder: Dat is L. Mijn ma: 'WAAR?!' Ze kijkt heel erg opvallend. Vraag ik zo: 'en?' Mijn ma: Ik zag hem niet goed.

    Oooh gawd echt iets voor mijn moeder om zo te doen

    Wahaha x'D


    Love the way you hate me.

    moeders^^


    it's cool to know nothing.

    Mijn ma is ook zo ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Omg.. mijn ma is ook zo hoar ;3


    We can only learn to love by loving.

    Dat valt nog mee, die van mij gaat in een gezelschap met jongens extra hard zeggen dat hij erg leuk is. Of begint over allerlei persoonlijke dingen.
    Spontaniteit oke, maar persoonlijke dingen: nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat zuigt
    mijn moeder wilt mijn vriendin ook graag ontmoeten x']
    whehehehe dat word leuk x]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Mijn moeder doet dat gelukkig als die mensen weg zijn. Niet dat ik er dan níét strontziek van wordt maar ok.


    BAM!

    ehmm als ik dus een knappe jongen zie hea.. dan zegt mijn ma al meteen.. zonder dat ik zeg dat hij knap is..
    OO hij is leuk, is dat niks voor jou??
    dan denk ik dus NEEEEE! en dat zeg ik dan ook.. maar ze heeft de irritante neiging dat heel heel hard te zeggen als die jongen op minder dan 1 meter afstand is


    rawr! I'm a pirate

    Moeders toch. xd'


    A. ikmisje.

    Ik ken dat gevoel.

    Mijn papa is veel erger, die vraagt gewoon aan, terwijl men vrienden erbij zijn hoe is het met J*** Echt Genant --'

    ehmm als ik dus een knappe jongen zie hea.. dan zegt mijn ma al meteen.. zonder dat ik zeg dat hij knap is..
    OO hij is leuk, is dat niks voor jou??
    dan denk ik dus NEEEEE! en dat zeg ik dan ook.. maar ze heeft de irritante neiging dat heel heel hard te zeggen als die jongen op minder dan 1 meter afstand is


    Dat is nog niks vergeleken met mij >.<
    bij ons op school heb je daltonuur en dan mag je een klaslokaal uitkiezen om daar huiswerk te doen(dus als je bio wilt doen ga je naar lokaal van bio)dus ik zit zo met een vriendin van mij achteraan

    zitten 2 jongen voor ons,
    zegt die vriendin van mij:volgens mij vind die jongen voor je je leuk,hij kijkt de hele tijd naar je...

    jammer dat hij een halve meter van me vandaan was en die vriendin van mij een beetje hard praatte >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    whaha; omg. jaa, inderdaad. typish moeders --'


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Typisch moeders x')


    Je bent nooit uitgeleerd.