• Sorry voor als ik te veel topic's open, maar ik heb dus vandaag me Cito Eindtoets uitslag gekregen, en ik had eerst vmbo-b en ik heb nu vmbo-k ik,Me score was 524 niet zo hoog maar ben der gewoon blij mee dat ik teminsten iets omhoger ben gegaan.

    De CITO is ten eerste eigenlijk heel onbelangrijk, sommige scholen in Zoetermeer hebben hem al afgeschaaft.
    Ten tweede is dat gedoe van die puntentelling wat ik allemaal hoor dikke onzin, want ik was doodzenuwachtig en daardoor had ik ook 538. Dat is laag voor mij, want ik ben een VWO leerling (niet opschepperig).
    Daarnaast zegt het ook nog eens heel weinig, door zenuwen of domme foutjes, misschien de vraag verkeerd lezen, dislectie enz.
    Het maakt uiteindelijk allemaal niet veel uit dat je omhoog bent gegaan, maar dat is natuurlijk wel leuk nieuws^^ En misschien heb je je over bepaalde angsten ofzo heengezet. Very Good:Y)


    raaaz

    Ik had 532, en ze hadden me op 520 ingeschat! x'D
    Dus nu doe ik VMBO-T en het gaat zo goed dat ik misschien na mijn 4 jaar naar HAVO mag^^


    -

    (...)

    Niet. ><
    Vanaf 544 was vwo.
    Ik had 547. ^^
    Vwo dus.

    Nee, 543 is ook VWO, 542 ook, 541 ook. Het ligt aan het aantal punten dat je haalt, niet aan je score. Mijn vriendin had dezelfde score als ik, en toch had zij HAVO/VWO, en ik VWO.
    x


    ok

    omg, dat is echt goed haar. Ik had maar 502. -.-
    Maar ik zit wel op het vwo.

    Ik had iets van 535 ofzo ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik had 550(nerd)


    I am an idiot, I move.

    Ieder gewoon op z'n eigen niveau


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dat ze gewoon moeten kijken naar wat je resultaten over het hele jaar zijn, daar wordt je veel wijzer uit. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Wij hebben dezelfde score 8]


    Hahahah ^^


    -

    ik had 533/534 -een van die 2 XD-
    VMBO dus.

    das goed ik had kbl eerst toen maakte ik die cito toen had ik havo en uiteindelijk moest ik naar tl Xd


    /