• Wat zou je allemaal nog doen als je te horen kreeg dat je nog maar een maand te leven had?
    (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou eerst emotionele gesprekken gaan hebben met iedereen en ze precies vertellen wat ze voor me betekenen en hoeveel ik van ze hou. Als tweede zou ik een lijstje opstellen met van die rare dingen, zoals bijv. bungy-jumpen, in een kanaal duiken, meedoen aan een danswedstrijd - wat voor mij een hele opgave zou zijn - en meespelen in een film of een liedje opnemen en dat voor een volgepropte arena zingen. Niets dat me een grotere kick zou geven dan dat. Verder zou ik ook nog brieven maken voor mijn geliefden en hoe ze met mijn dood moeten omgaan en wat ze moeten doen om er weer bovenop te komen. Tenminste, ik hoop dat ze een beetje verdriet om me hebben want anders heb ik echt een waardeloos leven gehad. Oja, ik zou ook mijn crush op mijn heu .. crush bekendmaken aan diezelfde crush en hopen dat ik de laatste paar dagen zoenend door het leven kan gaan. Hoewel, als ik wist dat ik binnenkort ging sterven dan zou ik ook graag ontmaagd sterven. Gewoon, voor de ervaring.


    History is not hatred.

    Eten. en huilen?o.o en met de mensen zijn waarvan ik hou. Je kan wel alles doen wat je wilt, maar ik zou er dan dus niet van kunnen genieten.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Een hele lijst maken met dingen die ik zou willen doen.
    En die allemaal uitvoeren.
    En mijn zusje vertellen dat ik er binnenkort niet meer ben. ><

    [/zogenaamd dan]


    -

    eten, uitgaan, eten, eten!!
    aangezien, ik toch niet meer op mijn lijn moet leten :Y)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Niet meer naar school gaan en het eerste vliegtuig naar californa nemen en daar mijn laaste dagen doorbrengen. heb ik altijd al vn gedroomd xd'


    A. ikmisje.

    Geld opdoen :Y) da's zowiezo al men favo hobby :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ontmaagd worden XD
    Gaan reizen
    Rebelleren
    in protesten dinges verwoesten.
    You knoow x'D (A)


    death to the one at the end of the serenade.

    Er de mooiste maand van mijn leven van maken. (:
    xx

    Mijn testament maken.