• Akon (33) vindt dat Christina Aguilera (29) meer en meer een kopie van Lady GaGa aan het worden is, dat vertelt hij in een interview met Vibe. Hij zegt ook dat Christina’s sound verandert is sinds GaGa iedereen platwalste met haar megasucces.

    "Christina had altijd haar eigen look en manier van doen, maar toen GaGa tevoorschijn kwam, veranderde alles. Christina werd iets totaal anders," aldus Akon. De Dirty-zangeres barst wel van het talent volgens Akon. "Ze heeft geen grenzen als het op zingen aankomt, haar stem is zo sterk. Ik denk dat ze gewoon wat meer zelfvertrouwen moet krijgen. Volgens mij is ze een beetje onzeker geworden door het succes van GaGa, maar ze zou moeten beseffen dat zij al heel succesvol was lang voor Lady GaGa kwam kijken."


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=81048

    Wat vinden jullie? Mij is niks opgevallen:8

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 20:34 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 april 2010 - 20:34 ]


    You can run but not hide

    > Verplaatst naar Artiesten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hun stijl lijkt wel op elkaar (uiterlijk dan)maar dat was toch al lang voor Gaga

    Ik heb er wel eens over gehoord dat Christina meer een kopie van GaGa zou zijn geworden, maar eigenlijk hoor ik de laatste tijd niet meer zo veel van Aguilera, dus ik kan er niet over oordelen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Er zijn er best veel die zeggen dat Christina GaGa nadoet. Waarschijnlijk is ze bang om afgeschreven te worden als 'oud'. Want was zijn niet degene die de amerikaantjes 'schokte' door hoe ze er in haar Dirty video uitzag? Ze wil gewoon ervoor zorgen dat al haar fans niet overlopen naar GaGa. En dat ze nummer één blijft.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 20:38 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hm, ik lette sowieso nooit op haar omdat ik geen fan was. Maar die ene foto lijkt wel erg op een LG-imitatie.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ze begint er wel op te lijken, maar Christina houdt van aandacht en die wil ze liever niet verdelen. Misschien daarom dat ze "een kopie" van GaGa wordt of zo? Niet dat ze er echt een kopie van is, volgens mij. Maar Christina zal altijd beter blijven dan GaGa, simpelweg omdat haar stem gewoon véél beter is en omdat ze altijd al succesvoller geweest is.

    Ik zou eerder zeggen dat beyonce naar Lady GaGa neigt? Maar Christina, niets van gemerkt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eloquently schreef:
    Ze begint er wel op te lijken, maar Christina houdt van aandacht en die wil ze liever niet verdelen. Misschien daarom dat ze "een kopie" van GaGa wordt of zo? Niet dat ze er echt een kopie van is, volgens mij. Maar Christina zal altijd beter blijven dan GaGa, simpelweg omdat haar stem gewoon véél beter is en omdat ze altijd al succesvoller geweest is.

    Tranquillity schreef:
    Ik zou eerder zeggen dat beyonce naar Lady GaGa neigt? Maar Christina, niets van gemerkt.

    dat ook!

    jaaah ze jat gwoon de stijl van lady gaga! o_O


    Pop ate my heart.

    Ik denkt dat hij wel een beetje gelijk heeft. Dat ze zich wat koppeld aan Lady Gaga omdat zij nu heel beroemd is,en Christina 'terug' komt. Dat ze zich zo minder zeker voelt of ze haar niet zijn vergeten of of ze nog wel zo goed is als daarvoor.