• Ja dat is mijn opaa^^
    Eerst gingen mijn ouders samen met mijn zusjes naar Duitsland want mijn zusje had een wedstrijd trampoline springen. Dus ik had gevraagt of ze dan de Bravo Twilight Special voor mij wilde kopen. Nee dat wilde ze niet, geen tijd en geen zin. Ik dus helemaal teleurgestelt. En ik zou all-stars krijgen, maar dan moest ik weer wachten tot April want ze hadden even niet genoeg geld, maar wel genoeg voor een nieuw turnpakje voor mijn zusjes met trampoline spingen. Nu komt het;
    Mijn opa herrinerde zich in eens dat mijn moeder een neef heeft in Duitsland, die heeft hij gemailt. Met de vraag of hij de Bravo Twiligh Special voor mij wilde kopen. Die neef komt zondat toevallin hier in NL omdat het as van zijn vader word gestrooit (hij is pas overleden...) en dan neemt hij hem mee en laat hij hem bij Tante Lies liggen. Die zondag gaan wij brunchen want dat is mijn opaa jarig, maar na de brunch gaat hij naar Tante Lies om de special voor mij te halen! Dus dan heb ik hem! *hyper de hyper de hyper*
    En die man is speciaal voor mijn All-stars is de rij gaan staan bij de schoenen reus! Daar waren ze in de opruiming voor maar €30,-! Dus hij heeft ook mijn All-stars gehaalt! Die neemt hij zondag ook mee^^

    Sirieus ik lief die man echt, hij doet echt alles om ons kleinkinderen gelukkig te houden. En hij heeft er 5 dus... x'D
    Allemaal een hoeratje voor mijn Opa! _O_


    -

    Mijn opa is toch liever. Maar da's omdat hij mijn familie is (':

    HOERAAH :'3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    aahww zo lief =o


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    HOERAAH :'3

    Jeej n_n


    -

    Mijn Opa is dood :'( en de ander praat niet met mij x_x


    We can only learn to love by loving.

    aahww zo lief =o
    Jah hea, hij krijgt een extra grote knuffel van mij zondag! n_n


    -

    wauw! superopa! zo lief. als ik jou was gaf ik hem mega veel super zoentjes voor superoopa!(dance)


    Hell is what you make it.

    Mijn opa is toch liever. Maar da's omdat hij mijn familie is (':

    Haha x'D


    -

    Spytig dat ik geen opa's meer heb. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb nog maar een opa...die is ook wel heel erg leuk, maar die heeft 24 kleinkinderen en achterkleinkinderen duzz zoveel tijd heeft ie niet altijd...
    Maar mijn oma langs de andere kant is ook wel supersupersuper!! Ik zeg zo gewoon tijdens het eten terwijl ik in de fancy aan het bladeren ben en naar een artikel over fotografen kijk " n fototoestel zou ik ook wel graag hebben, kan ik overal foto's nemen" en weet je wat ze zegt?? "Oh, nu weet ik ineens wat ik volgende maand voor je verjaardag moet kopen." en toen ik mijn dr martens kreeg was het ook zo^^


    Live for something or die for nothing

    Ik heb nog maar een opa...die is ook wel heel erg leuk, maar die heeft 24 kleinkinderen en achterkleinkinderen duzz zoveel tijd heeft ie niet altijd...
    Maar mijn oma langs de andere kant is ook wel supersupersuper!! Ik zeg zo gewoon tijdens het eten terwijl ik in de fancy aan het bladeren ben en naar een artikel over fotografen kijk " n fototoestel zou ik ook wel graag hebben, kan ik overal foto's nemen" en weet je wat ze zegt?? "Oh, nu weet ik ineens wat ik volgende maand voor je verjaardag moet kopen." en toen ik mijn dr martens kreeg was het ook zo^^

    Vet, mijn opa's en oma's en papa en mama houden niet vn het alternatievere gedoe. Dus ik moet alles altijd heel voorzichtig brengen enzo x'D
    Ik mag ook geen riem met studs -.-


    -

    Mijn opa maakt wafels voor mij als ik het eten thuis niet lekker vind x'D

    Dat si echt sweet van je opa (:
    Mijn opa heeft mijn laptop voor me gehaald :'D.
    Hoe gek opa's ook kunnen zijn (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn opa's zijn allebei dood.
    De ene heb ik niet gekend en de ander wel.
    En dan krijg ik ook nog te horen dat ik op m'n opa lijk die ik heb gekend.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Haha, leuk. ^^
    Jammer dat mijn opa's dood zijn.