• Ja dat is mijn opaa^^
    Eerst gingen mijn ouders samen met mijn zusjes naar Duitsland want mijn zusje had een wedstrijd trampoline springen. Dus ik had gevraagt of ze dan de Bravo Twilight Special voor mij wilde kopen. Nee dat wilde ze niet, geen tijd en geen zin. Ik dus helemaal teleurgestelt. En ik zou all-stars krijgen, maar dan moest ik weer wachten tot April want ze hadden even niet genoeg geld, maar wel genoeg voor een nieuw turnpakje voor mijn zusjes met trampoline spingen. Nu komt het;
    Mijn opa herrinerde zich in eens dat mijn moeder een neef heeft in Duitsland, die heeft hij gemailt. Met de vraag of hij de Bravo Twiligh Special voor mij wilde kopen. Die neef komt zondat toevallin hier in NL omdat het as van zijn vader word gestrooit (hij is pas overleden...) en dan neemt hij hem mee en laat hij hem bij Tante Lies liggen. Die zondag gaan wij brunchen want dat is mijn opaa jarig, maar na de brunch gaat hij naar Tante Lies om de special voor mij te halen! Dus dan heb ik hem! *hyper de hyper de hyper*
    En die man is speciaal voor mijn All-stars is de rij gaan staan bij de schoenen reus! Daar waren ze in de opruiming voor maar €30,-! Dus hij heeft ook mijn All-stars gehaalt! Die neemt hij zondag ook mee^^

    Sirieus ik lief die man echt, hij doet echt alles om ons kleinkinderen gelukkig te houden. En hij heeft er 5 dus... x'D
    Allemaal een hoeratje voor mijn Opa! _O_


    -

    Oeeh, leuk voor je :'DD.


    Tanya is de beste.

    Opa's zijn geweldig, me opa die ik alleen in de zomer zag. belde ik zowat elke dag, en ik kon hem alles vertellen en hij maakte altijd leuke grappen in de zomer enzo, maar nu is die der niet meer dus ik mis wel die opa gevoel, want met de pa van me ma is niet zo een man die veel dingen doet met kleinkinderen. Maar Leuk dat je zo een opa hebt. doe nog zoveel leuke dingen met hem.totdat je der genoeg van krijgt.xD:D

    Sorry mensjes als ik verveeldende dingen op roep met dit topic. Dit os voor degene die geen opaá meer hebben. Het spijt me, ik was zo blij dat ik daar ff geen rekening mee hield.
    I'm sorry :X


    -

    opa's aan de top
    spijtig dat ze ooit doet moeten, gelukkig leeft de mijne nog, maar respect vr de mensen zonder opa

    X


    We are only a moment.

    HOERAAAAAII (yeah)

    mijn opa geeft niet om me. Hij, geeft alleen om zijn domme sexdvdtjes.


    Beauty always comes with dark thoughts

    HOERAAA!

    Ik heb geen opa's meer :(


    So far away..

    Jij geluk hebben ik heb er geen meer ze waren vlak voor miojn geboorte al dood


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    HOERAAAAAII (yeah)

    mijn opa geeft niet om me. Hij, geeft alleen om zijn domme sexdvdtjes.

    Dat meen je niet saskia O.o


    -

    (...)
    Vet, mijn opa's en oma's en papa en mama houden niet vn het alternatievere gedoe. Dus ik moet alles altijd heel voorzichtig brengen enzo x'D
    Ik mag ook geen riem met studs -.-

    Ahjaa...de dr martens vond iedereen zo wel ok, maar mijn panterprint-verslaving, daar zijn ze zo ook niet allemaal voor hoor. Net zoals riemen met studs^^ Wat hebben alle ouders daar toch zo tegen? 't Is mooi!


    Live for something or die for nothing

    Ik wil ook een opa, ;(
    Die vn mij is al dood toen ik 3 was denk ik. :\
    Die opa van jou verdient een medaille. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Wow, super vet.
    Ik wilde dat ik er nog een had.

    wat lief :]


    It's not the same without you.

    supercoole opa heb je (:

    mijn beide opa's heb ik helaas nooit gekend.


    -