• Oké .. wie vind jij het leukst van TH en waarom? Ik verveelde me dus sorry als je, je ergerd aan dit.

    Ik vind Bill en Georg het leukst. Waarom?; Ik vind Bill al vanaf het begin het leukste, en dat komt door zijn uiterlijk. Ik vind het hartstikke gaaf dat hij er zo uitziet, en zijn eige styl heeft. Ik heb eerst nooit écht wat gezien in Georg eerlijk gezegt. Ik heb nu 2x aan zijn kant gestaan bij concerten, en ik vind hem eigenlijk best cute, dus daarom ook Georg.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik Gustav en Georg.

    Gustav omdat ik zooooo'n respect voor hem heb, omdat hij zo goed drumt. en voor die Tattoos :P En hij heeft zo'n schattig koppie (A)
    En ik heb ook nooit wat in Georg gezien xD
    Maar met concert was hij trés hot^^
    En omdat hij gewoon zoo leuk is xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    alle 4 eigenlijk.
    waarom ze hebben hun eigen stijl en sta als fan achter ze met alles wat ze doen.
    en waarom nog meer om te muziek en tja een knap koppie hebben ze alle 4


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik vind Bill the cutest
    Gwn ik vind hem het knapst ook Tom is knap maar ik vind Bill zijn stijl leuker dn die vn Tom :)
    x

    Ik Gustav en Georg.

    Gustav omdat ik zooooo'n respect voor hem heb, omdat hij zo goed drumt. en voor die Tattoos :P En hij heeft zo'n schattig koppie (A)
    En ik heb ook nooit wat in Georg gezien xD
    Maar met concert was hij trés hot^^
    En omdat hij gewoon zoo leuk is xD


    pas wanneer ik Georg met het concert zag vond ik hem leuker xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    TOM for sure !
    Hij is damn sexy & alles wat die jongen doet of draagt vraagt gewoon om bekwijld te worden, EN OMG DIE PIERCING = HOT
    <3

    bill&tom !
    bill omdat ie zich kleed zoals ie wilt en zich vn niemand iets aantrekt gwn zijn eigen style heeft dt vin ik hip ^^
    tom omdat hij altijd relaxt is en gwn doet waar ie zin in heeft =D net zoals ik dusz :P


    when words fail, music speaks.

    ( :


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Gustav Ik Vind Hem Zoo Sexyy,,Sgattig && Hot

    I Love Gustav

    X Chloe


    Summer Love.

    TOM <3

    Komt door mijn vriendin, die had een paar gifjes op d'r mp3, en dan keek 'ie vet schattig ^^. En als tweede dan Bill en Gustav

    gustav en tom

    Gustav : hij is lief aardig cutty knap en heeft een lief lachje.

    Tom : hij is knap en perfect meer heb ik niet te zeggen te veel om op te noemen.=D=D

    (K)xAngelxNyuux


    you will be my forever and ever.....

    Ik vind Bill en Tom het leukste. Waarom?
    Bill omdat hij het schijt heeft aan iedereen die iets verkeerds zegt over zijn uiterlijk.
    Tom, ik weet niet. Hij is gewoonweg knap!(H)

    Ze mogen er alle vier zijn :) Maar ik vind Bill het leukst, omdat hij gewoon schijt aan iedereen heeft en er gewoon uitziet zoals hij wil :D En daar heb ik respect voor


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bill <3

    Omdat hij gewoon njah ik vnd het gewoon de hottie van de groep!
    Hij steekt er voor mij wat 'bovenuit'

    Maar de rest vind ik zeker iet lelijk!
    Integendeel!

    Gustav vind ik echt cute en Georg stoer! En Tom vind ik sexii! :P

    xxx

    Bil en Tom
    Bill is ongeloofelijk schatiig met zijn haar en zijn stijl. Maar hij is ook zo gevoelig, en respectvl voor meisjes en dat vind ik ook zo geweldig in hem

    Tom vind ik knap. Hij is zo nja, sexy echt xD Hij heeft echt een supermooie lach en ik val dus op mooie halsen ( *kuch* XD) en Tom heeft een hele mooie hals. En ik weet dat op halsen en nekken vallen heel gestoord is xD
    Nja it's a part of my personality


    Frankly my dear, I don't give a damn.


    Ik vind Tom het "knapst", maar toch kies ik voor Bill. Waarom?
    Dat mag je zelf uitzoeken.


    I recycle my thoughts.