• Oké .. wie vind jij het leukst van TH en waarom? Ik verveelde me dus sorry als je, je ergerd aan dit.

    Ik vind Bill en Georg het leukst. Waarom?; Ik vind Bill al vanaf het begin het leukste, en dat komt door zijn uiterlijk. Ik vind het hartstikke gaaf dat hij er zo uitziet, en zijn eige styl heeft. Ik heb eerst nooit écht wat gezien in Georg eerlijk gezegt. Ik heb nu 2x aan zijn kant gestaan bij concerten, en ik vind hem eigenlijk best cute, dus daarom ook Georg.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    I(H)Tom(A)


    <3

    maar bill ljikt me van innerlijk liever


    <3

    ik vind bill de leukste
    omdat: hij sexy is, knap, schattig en en en en onbeschrijfelijk!
    ook tom is wel sexy enzo, maar minder mijn typ denkk (A)


    Te quiero y solamente usted.

    alle 4 se zjn verschillend en leker


    - -

    I LOVE GEEN TOKIO HOTEL XD

    Jaah.. ZE zijn geil.
    De twins hebben bij een gedeelde tweede plaats.
    En G&G een gedeelde derde plaats:D

    Nummer 1?
    Ook gedeelde plaats:P
    Andrei Arshavin en Roman Pavlyuchenko.
    Of het land Rusland:P

    Ghehe:P


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Tom!!
    Kweeni!!In Het Begin Was Ik Vor Bill!!Maar Op Een Gegeven Moment Vond Ik Tom Gwn Mooier Als Bill!!!Tom Heeft Gwn Iets Speciaal!!!
    Al Vind Ik Bill Nog alty Ok Een Hele Mooie Zenne!!
    En De Laatste Tijd Vin Ik Georg Ok Veel Mooier !!Hj Heeft Iets Weg Van Een Macho Vind Ik!!
    En Gustav Mja!!Eerlijk Die Vind Ik Het Minste Mooi!!Niet DaT Ik Die Lelijk Vind Ofzo Hoor!!HIJ iS Beestig Cute!!<3<3
    Maarjah ...Als Je Dan Toch Moet Kiezen!!!


    A Shipwreck In The Sand

    Ik was in het begin al voor Bill maar toen begon ik Tom ook wel leuk vinden, maar .. Tom[/b] lijkt me qua .. karakter minder leuk dan Bill ik weet niet waarom..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    omg. lekker verkeerd gedaan .. maar ach. :P


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind ze allevier wel leuk en zo, maar Bill is toch m'n favoriet. Gewoon omdat echt zichzelf durft te zijn. Die is niet bang om make-up op te doen. Trés chique. En natuurlijk is Bill ook MEGAGEIL

    x

    JaJ, Bill <3 is nog altijd de sexyeste [WaEenWoord!], De hotste, sgattigste, meisJesbegrijpendste, en de grootste, en de Jongste, en de persoon me de tofste speciaalste stijl, en de persoon me de mooiste stem, en de persoon die het beste Engelse accent heeft, en de coolste tattoos heeft, en de mooiste kleren, en nJah, da wast zowa (A) Ma, ik trek niemand voor, NEENEE! ;)
    NeNe, ma Tom mag der ook zijn, en Georg is ook ni mis, ma Gustav vindik de minste :)
    Zie mij staan typpe, ik ken die dan ni eens persoonlijk :D:8


    007

    iedreen het zijn gewooon alle vier schatjes xx(H)(H)(H)

    Tom omdat :
    hij is knap, heeft humor,nica karakter, kan supper cute lachen, zijn persoonlijkheid komt over een met die van mij omdat ik sinds mijn 5e ook mijn vader niet meer zie, en ik ook moeilijk emoties kan tonen ;)
    kortom tom is ghaaill <33..


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Bill en Georg ook


    I changed.