• Al bijna een jaar geleden verwoestte een zeer besmettelijk virus bijna de mens. Over de wereld zijn slechts enkele kleine groepen overlevenden, van alle leeftijden en nationaliteiten. Gestrande toeristen, oorspronkelijke bewoners, vluchtelingen. Ieder van hen heeft het nodige meegemaakt, zo ook de groep in Los Angeles. Als hen ter oren komt dat er een grote groep overlevenden in New York is, met een mogelijk redmiddel, beginnen ze aan de lange, barre, en vooral dodelijke tocht naar the Big Apple.
    EXTRA INFO : De groep verblijft in een oud motel aan de rand van de stad. Ze hebben net genoeg wapens om iedere Walker die te dichtbij komt uit te schakelen, en in de buurt zijn 3 tankstations en een supermarkt die ze regelmatig - met gevaar voor eigen leven - plunderen om aan voedsel en kleding te komen. De kamers bestaan ieder uit een tweepersoonsbed, een kast, een stoel en een kleine badkamer. De stroom valt regelmatig uit en warm water is er niet, slechts ijskoud leidingwater. Ze hebben 1 voertuig, een klein wit busje waar ze als ze goed proppen net met zijn allen in passen, maar dan past er verder ook echt niets meer bij.
    REGELS :
    - Minimaal 250 woorden per post.
    - Geen perfecte karakters.
    - 18+ in PB
    - De algemene regels van Q
    - Ik maak nieuwe topics, tenzij ik anders vraag.
    - Have Fun!

    LIJSTJE :
    Naam / Leeftijd / Geslacht / Innerlijk / Uiterlijk / Verleden / Extra


    ROLLEN
    Zhang - Man
    Maluma - Man
    Sprouse - Diana Agathe Carron - FaceClaim - 18 - Female

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 22:38 ]


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Damn, voor nu graag een mannelijke reservatie voor mij. I love TWD.


    -

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:21 ]


    El Diablo.

    Jullie staan erbij! Gelieve je rol binnen nu en drie dagen in te vullen, gezien het weekend is. Als je toch meer tijd nodig hebt, kun je dit uiteraard vermelden in het topic Xo


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Hm, verleidelijk :'3


    "Do you believe monsters are born or made?"