• Nja, ik ken van die mensen, en die gedragen zich gewoon standaard als je ouders, zelfs al ben je zelf ouder :']
    Soms kan ik echt gek worden van vriendinnen van vrienden die dan zo zitten te moederen.
    Maar ik merk soms dat ik het zelf loop te doen. >=/ Like. Foei. Stout. Maar ik kan het dan toch niet laten. Gewoon zo'n situatie waar je dan toch weer met je vingertje moet komen zwaaien en alweer beginnen met 'je gaat toch niet.. >=[!'
    Wie heeft dat ook wel eens? :']


    Mew <3

    nee eigenlijk nooit. :X m'n vriendinnen doen het meestal bij mij als ik me weer eens een dom plan in m'n hoofd haal. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee eigenlijk nooit. :X m'n vriendinnen doen het meestal bij mij als ik me weer eens een dom plan in m'n hoofd haal. :')

    Mwuhu :"D
    Wil bij mij ook nog wel gebeuren, soms als ik iets bedenkt ga ik er echt te ver opdoor, tot mensen denken dat ik gek wordt ofzo; jahoor, moederen ;"D


    Mew <3

    Zo'n kind waar wij wel eens mee omgingen was echt zo overstressed.
    Als we iets gingen doen dat niet mocht dan ging ze echt flippen. Helemaal bang dat iemand er achter kwam ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Soms op het forum. Als mensen weer kinderachtig gaan zitten doen en ik dus moet gaan babysitten op een topic.


    BAM!

    Zo'n kind waar wij wel eens mee omgingen was echt zo overstressed.
    Als we iets gingen doen dat niet mocht dan ging ze echt flippen. Helemaal bang dat iemand er achter kwam ofzo.

    Omg, dát soort mensen loos ik echt metéén :'] Zoooooo irritaaaant o_o


    Mew <3

    (...)
    Omg, dát soort mensen loos ik echt metéén :'] Zoooooo irritaaaant o_o

    Idd.
    Like, we hadden 1 slok bier op en ze gaat meteen met een spuitbus in onze gezicht staan spuiten zodat niemand er achter kwam. Ze was echt kutzenuwachtig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Idd.
    Like, we hadden 1 slok bier op en ze gaat meteen met een spuitbus in onze gezicht staan spuiten zodat niemand er achter kwam. Ze was echt kutzenuwachtig.

    Tssss, voor bier toch niet?




    In de hemel is geen bier
    Nee, nee, nee
    Daarom drinken wij het hier
    Ja, ja, ja


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Idd.
    Like, we hadden 1 slok bier op en ze gaat meteen met een spuitbus in onze gezicht staan spuiten zodat niemand er achter kwam. Ze was echt kutzenuwachtig.

    o...........o
    what the héck
    dan ben je echt paranoïde. gewoon dat bier over dr heengooien :']


    Mew <3

    (...)
    o...........o
    what the héck
    dan ben je echt paranoïde. gewoon dat bier over dr heengooien :']
    Of een sigaret opsteken en naast haar gaan staan met de sigaret :')


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Of een sigaret opsteken en naast haar gaan staan met de sigaret :')

    1. Ik ben al kortademig, sigaret=dood.
    2. Ik ben geen pussy, maar als daar iemand achterkomt word ik door mijn 11-tal (Ja serieus) broers en zussen afgemaakt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    1. Ik ben al kortademig, sigaret=dood.
    2. Ik ben geen pussy, maar als daar iemand achterkomt word ik door mijn 11-tal (Ja serieus) broers en zussen afgemaakt.

    Ik bedoel niet roken he =D , Gewoon alleen aansteken en naast haar gaan staan (Zodat de rook in haar kleren trekt)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Euj, goed idee.
    Nee, dan gaat ze ons de schuld geven en als die moeder eenmaal achter je aanzit, kom je niet meer van der af.
    En krijg ik alsnog een 11-tal over me heen ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Euj, goed idee.
    Nee, dan gaat ze ons de schuld geven en als die moeder eenmaal achter je aanzit, kom je niet meer van der af.
    En krijg ik alsnog een 11-tal over me heen ><
    Dumpen uit de vriendenkring dat mens (baby)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Dumpen uit de vriendenkring dat mens (baby)

    Al laaaaaang gedaan. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.