• Naar de crematie van een man die je niet eens kent. dat doen sommige mensen bij de overleden vader van een klasgenoot van mij. Ik ga alleen naar het condoleren vanavond. simpelweg : ik vind het verschrikkelijk wat er met hem gebeurd is en dat hij er niet meer is maar ik ken hem niet persoonlyk dus ik vind het raar als ik naar iemand die ik niet ken zijn crematie ga.

    wat vinden jullie ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het eigenlijk best onrespectvol als je naar de crematie gaat van iemand die je niet kent.
    Dus ik zou het ook niet doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik zou niet naar die crematie gaan als ik diegene niet ken.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    als die klasgenoot een vriend van je is moet je gewoon gaan om hem te steunen en anders zou ik ook alleen naar het condoleren gaan


    your so damn beautiful

    ik zou gaan
    uit respect (:
    vorig jaar overleed bij mij ook de vader van een klasgenoot ik mocht dah meisje dus helemaal niet maar ich ging gewoon omdah ich respect voor iedereen ook al mogen ze me niet ^^


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Ik ging vorig jaar naar de begrafenis van de moeder van een jongen bij in de klas. Ik kende die moeder ook niet, maar ik ging erheen als steun voor die jongen. Met de klas hadden we ook nog een bloemstuk geregeld. Die jongen vond het alleen maar fijn dat we er voor hem waren.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik ben wel met de hele oude klas naar de begravenis van de vader van een oud klasgenootje geweest...
    het hoeft niet altijd te gaan of je hem of haar kende, je kan er oowk heen gaan om diegene waarvan die vader of moeder is overleden te steunen en geloof me meestal vinden ze het heel fijn als er bekende bij zijn


    dream, dare, fly!

    Ik zou ook alleen gaan condoleren en laten zien dat je hem steunt. Maar niet naar de crematie.
    Ik vind het belachelijk als er mensen komen die de overledene nieteens kennen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    zou ik oo niet doen
    ik ehb er eentje meegemaakt
    die van me opa, toen ik 12 was
    en daar waren we met 6
    zijn zoon, zijn dochter, zijn vrouw
    de man van zijn dochter [m'n vader]
    en dan ik en me zusje
    ik zou het eigenliujk zelfs bijna erg gevonden hebben moesten er meer mensen zijn geweest
    ik zou het zelfs stom vinden van zijn zussen, die normaal niet naar hem omkijken... heel onaangename mensen
    ze mochten naar de mis en de koffietafel komen
    maar op de crematie hoefde ik ehn echt niet te zien
    en mijn opa ook niet, geloof ik...
    tjah, ik zou dus niet gaan

    Ik vind het vrij respectloos. Een eerbetoon, ok. Maar een begrafenis/crematie is een naastengelegenheid, en eigenlijk (vind ik dan) zou je alleen naaste familie of heel goede vrienden erbij moeten laten zijn...
    And that's the bottom line, cause 'Taker said so...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik zou dat mss wel doen om die jongen uit mn klas te steunen!!


    Just a simple "I love you" (:

    Ik zou wel gaan. Uit respect en om die jongen/ dat meisje uit de klas te steunen.


    Listen to what we're not saying..

    Ik zou niet gaan, behalve als die klasgenoot dat graag wil.. maar ik kan het me voorstellen dat die familie er graag alleen heen wil.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik zou het zelfde gedaan hebben als jou. Die klasgenoot zou ik troosten als die gene dat nodig heeft natuurlijk ^^ Ik kan sowieso niet tegen doode mensen ;s
    xóx


    when words fail, music speaks.

    Nee, sorry ik zal het crue zeggen, Ik vind een begravenis/Crematie saaaaaaaai, Misschien zou ik wel naar het condoleren gaan ja .
    Maar ook uit het standpunt van respect gezien kan je beter niet gaan naar een crematie van iemand die je niet kent.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind het vrij respectloos. Een eerbetoon, ok. Maar een begrafenis/crematie is een naastengelegenheid, en eigenlijk (vind ik dan) zou je alleen naaste familie of heel goede vrienden erbij moeten laten zijn...
    And that's the bottom line, cause 'Taker said so...


    Vind ik ook.


    -