• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    Tom heeft zijn haar al korter hoor xD


    Scream for mercy!

    roddels.. echt geloof me!


    Some angels have no wings.

    (...)
    Oké, nu overdrijf je toch wel ><'


    Kind, rustig, ieder zijn mening, we (nou ja, ik toch) vind hem mooi zij vindt hem lelijk :'D ieder zijn smaak


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Amerika dit, Amerika dat.
    Weetje, de schuld ligt bij jullie, de gestoorde fans.
    Geloof wat je wilt, maar door zo te denken, maak je ze kapot.
    Veel plezier ermee.

    Amerika dit, Amerika dat.
    Weetje, de schuld ligt bij jullie, de gestoorde fans.
    Geloof wat je wilt, maar door zo te denken, maak je ze kapot.
    Veel plezier ermee.


    Nee, het komt allemaal door mij, ik hem een chip in Tokio Hotel hun hersenen geplant en het ze allemaal ingefluistert, en weet je wat, het loopt allemaal nog volgens plan :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nou. Weet je gewoon wat het is?
    De Jongens Worden groot. Ze beginnen hun eigen leven te lijden, en hebben zo eens hun zotte kuren. Sow? Enkel omdat het TH is word dit allemaal zo uitvergroot. Kijk eens naar al die andere Bands, Zij doen ook de raarste dingen. Wat normaal is. Je bent jong en je wilt wat. Ooit al een van gehoord.
    Ik zou echt eens willen weten als iedereen van ons zo bekend zou zijn, hou jullie erop zouden reageren. Juist ja... Bijna niemand zou het leventje van hun aankunnen.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Amerika dit, Amerika dat.
    Weetje, de schuld ligt bij jullie, de gestoorde fans.
    Geloof wat je wilt, maar door zo te denken, maak je ze kapot.
    Veel plezier ermee.

    Jep .. Laat ze gwn


    Your Butt is Mine!

    Nou. Weet je gewoon wat het is?
    De Jongens Worden groot. Ze beginnen hun eigen leven te lijden, en hebben zo eens hun zotte kuren. Sow? Enkel omdat het TH is word dit allemaal zo uitvergroot. Kijk eens naar al die andere Bands, Zij doen ook de raarste dingen. Wat normaal is. Je bent jong en je wilt wat. Ooit al een van gehoord.
    Ik zou echt eens willen weten als iedereen van ons zo bekend zou zijn, hou jullie erop zouden reageren. Juist ja... Bijna niemand zou het leventje van hun aankunnen.


    Ik weet nu al dat het allemaal het zelfde zou aflopen als met Tokio Hotel, je gaat kapot, en dat is ook bij hun aan het gebeuren, of al gebeurt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind ze echt kut nu [/mening] .___.


    I don't need words to feel those lips.

    Roddels.
    Oké, dat ze eens ruzie hebben, maar Georg uit de band? I don't think so.. En Tom en tattoos? Hij wou er zelfs niet bij zijn toen Bill die Freiheit liet zetten omdat hij het niet kon aanzien, en is zelf altijd tegen tattoos geweest? Het zou me dus verbazen dat hij nu een tattoo laat zetten.
    En Bill en te mager; tja, hij is nu eenmaal altijd al mager geweest, dat is zijn lichaamsbouw. En Tom zijn dreads zijn idd korter.

    roddels roddels roddels :8 echt waar willen jullie dan dat bill dat andere kapsel houdt tot hij rimpels heeft o.O ?? en het is toch niet omdat jullie het niet mooi vinden dat hij het terug gaat veranderen!
    ik ben blij zolang hij blij is (puh) xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Amerika dit, Amerika dat.
    Weetje, de schuld ligt bij jullie, de gestoorde fans.
    Geloof wat je wilt, maar door zo te denken, maak je ze kapot.
    Veel plezier ermee.


    ik zou het niet beter kunnen zeggen ;]

    Tokio Hotel draait door!, dat zal wel, het is niet Tokio Hotel die doordraait, het zijn jullie!


    .-

    Ik denk dat als je goed zoekt, je best veel foto's en filmpjes ziet waarin duidelijk te zien is dat ze geen plezier meer hebben in wat ze doen... tenminste op dat moment.
    Want wat ik nie snap, op de DVD was een stukje dat Tom een beetje uitflipte en zij dat als ze niet kalm waren of ziek waren een pilletje kregen en TOCH het podium op werd geduwt. Ik denk echt dat de jongens wel beroemd wilde worden en zoveel fans hebben, en hun stijl word denk ik ook beinvloed door gedrag van fans en platenmaatschapijen... De wereld draait steeds meer om geld, ik zie die manager van hun anders nooit op die DVD's of in filmpjes bij ze staan en gezellig kletsen of samen iets doen... ><
    Ik vind dat je een mens in zijn waarde moet laten, en de jungs zijn geen gebruiksvoorwerp. Misschien denkt hun platenmaatschapij:
    acgh.. in 1987-1989 geboren, die kunnen we nu wel weggooien ze zijn over datum.
    De muziekbussines is een harde zakelijke wereld waar ze niet op gevoelens en gewoontes letten, als het grote geld maar blijft rollen!


    Dit is mijn mening...!?

    (...)

    ik zou het niet beter kunnen zeggen ;]


    Agree


    Scream for mercy!