• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    Omg,
    ik dacht dat tom nooit tattoos wou,
    en ooknog op zijn BEEN ? O_o
    haren kort knippen?
    Georg eruit O_o?
    waar gaat deze band heen dude..

    geloof je nu zelf wat je zegt?:8
    komaan seg ik zag dit zo al aankomen dat sommige fans zo gingen reageren

    ik vind Bill zijn new ding ook niet mooi maar hij gaat niet naar de plastische chirurg hoor..waar heb je dat nu weer gehoord?:8 -,-
    En nog is over zijn styl ik geef toe ik vind het helemaal niet mooi maar wat ga je er aan doen?:8
    hem zeggen dat hij weer iemand moet worden waar hij geen zin in heeft? moet veranderen in de oude Bill terwijl hij zich beter voelt in deze stijl?! Mensen moet je kunnen respecteren en verder kijken dan het uiterlijk en dat ik ook zo met sterren.
    Dat van Tom geloof ik helemaal niet. Tom heeft iedere keer
    al gezegd dat hij nooit van zijn leven een tatoo zou zetten hij houdt daar helemaal niet van.
    Georg? Komaan seg het wordt nu veel te zielig. waarom laat je je zo opjutten door haters? TH zijn vrienden..enja die maken is ruzie maar nooit zoveel ruzie om Georg Listing eruit te gooien! ze zijn bezig aan een nieuwe cd..die zouden ze heus niet gemaakt hebben moesten ze elkaar zo vaak in de haren vliegen hoor.
    En ik vind het zielig dat fans Amerika gaan beschuldigen. Ik vind het ook ambetant dat ze steeds vaker in Amerika zijn maar ze houden evenveel van ons dat weet ik zeker:Y) maaar Bill zou zowizo is van stijl veranderen..Ruzies ontstaan nu eenmaal is dat is ook tussen gewone mensen zoals wij (alhoewel gewoon iedereen is speciaal vind ik)
    dat heb ik erover te zeggen leer er mee leven and give respect!

    XxSaébelxxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    HAHHA
    ooit iemand gehoord van roddels?


    I recycle my thoughts.

    Dat met Georg geloof ik eigenlijk niet, sorry.

    en Euhm Tom wou toch nooit tattoo's?

    Neem dit niet persoonlijk op, je hebt gelijk, ze veranderen, maar ik geloof niets, of weinig van wat jij nou zegt. en die plastische chirurg, dat was de tandarts voor zijn tandjes! ^-^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oow crap oO
    Wat een zever allemaal. Bill is gewoon al zijn glorie verloren. Hij is echt lelijk en is niet meer wie hij was. En tom ook niet. Losers, zou ik zo zeggen --'.


    Walkin' in line.

    Drama drama drama, ze hadden beter de tijd stil kunnen zetten en gewoon jong moeten blijven! Het is jammer, mja wat kan je er aan doen? De jongens worden ouder, krijgen een ander gevoel voor stijl..

    Het enige wat je denk ik kan doen is afwachten..


    Love is overrated

    Het zelfde als vroeger..


    Your Butt is Mine!

    Heeft Bill z'n haar nu altijd zo?
    (loopt nogal achter)
    En waar haal je al die info vandaan?


    Als je maar een ananas hebt..

    Shh!
    Zijn dreads zijn mooi. Bill overdrijft in het uiterlijk, te vrouwelijk, dat is waar.
    Waarom Georg? Waarom niet Tom of Bill? Ik bedoel... ja.
    Wel, ik heb altijd al voorspeld dat het nooit lang zou duren. Ze zijn toch veel te jong voor zo'n grote druk.


    death to the one at the end of the serenade.

    Dudes fak die roddel.
    Maar check die foto gewoon :'D
    Die is zo achterlijk lelijk dat ik ervan in een lachstuip kom x'D

    Kind, je lult. :'D

    en weet je, over dat doordraaien, dan zijn ze straks toch lekker duizelig? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dudes fak die roddel.
    Maar check die foto gewoon :'D
    Die is zo achterlijk lelijk dat ik ervan in een lachstuip kom x'D

    Oké, nu overdrijf je toch wel ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mss heeft Bill gwoon nr POTC gezien en wou een JohnnyDepplook fzo ;'P
    oknee ff serieus, pff laat ze, het zijn ook maar mensen maar we zullen wel zien hoe het loopt [: &&idd het komt echt niet alleen door amerika, zelfs nu zijn er van die stalkers die buiten wachten bij de studio en hen niet doorlaten in ruil voor een handtekening enzo == het zijn echt gewoon maar mensen die ook soms wat privacy willen, maar sommige snappen dit niet ==

    BTW, laat Tokio Hotel is gwn gerust..
    Zijn ook kmaar gewone mensen.
    En geloof toch niet in die roddels >.<
    Naja.. je doet maar


    Your Butt is Mine!