• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    (...)
    ik ben blij zolang hij blij is (puh) xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Laat ze maar lekker doen,
    Als het album maar eindelijk eens uitkomt bn ik tevrede. En Bill met dreads vind ik eigenlijk wel geiwl:$
    Alleen zijn make-up moet weer gwn zwart! En hij ziet er stukken gezonder uit sins de vakantie, i love that! <3
    En die ruzie zal wel weer opgeblazen zijn door de roddel pers...


    -

    Heel leuk, Amerika de schuld geven. Het is hun eigenschuld, hun kunnen de roem niet aan.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Weet je, Bill&Co zoeken het maar uit. Als er nog en keer een concert komt, ga ik daar zeker heen. Voor de kick en voor de muziek, maar die gozertjes boeien me geen schijt meer. Echt niet, al laat Bill zichzelf kaal scheren, koopt hij extensions die hij met lijm op zijn hoofd plakt, neemt hij 30 facelifts en laat hij zijn tanden zo bleken dat ze groen zien. Al laat Tom zijn dreads kortknippen, laat hij een tattoo op zijn been zetten en laat hij zijn ogen eruit halen. Al scheert Georg zijn hoofd kaal, doet hij make-up op en laat hij een kunstgebit inzetten. Al bouwt Gustav zich om tot een vrouw, noemt hij zichzelf "Rouslana" en gaat met een kat eenzaam en alleen in Rusland wonen. Ze doen maar.


    rules don't stop me

    Heel leuk, Amerika de schuld geven. Het is hun eigenschuld, hun kunnen de roem niet aan.


    Effe aanpassinkje, het is de schuld van de gestoorde fans


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weet je, Bill&Co zoeken het maar uit. Als er nog en keer een concert komt, ga ik daar zeker heen. Voor de kick en voor de muziek, maar die gozertjes boeien me geen schijt meer. Echt niet, al laat Bill zichzelf kaal scheren, koopt hij extensions die hij met lijm op zijn hoofd plakt, neemt hij 30 facelifts en laat hij zijn tanden zo bleken dat ze groen zien. Al laat Tom zijn dreads kortknippen, laat hij een tattoo op zijn been zetten en laat hij zijn ogen eruit halen. Al scheert Georg zijn hoofd kaal, doet hij make-up op en laat hij een kunstgebit inzetten. Al bouwt Gustav zich om tot een vrouw, noemt hij zichzelf "Rouslana" en gaat met een kat eenzaam en alleen in Rusland wonen. Ze doen maar.
    En dit vind ik nu het zaligste antwoord ever!! XD

    Weet je, Bill&Co zoeken het maar uit. Als er nog en keer een concert komt, ga ik daar zeker heen. Voor de kick en voor de muziek, maar die gozertjes boeien me geen schijt meer. Echt niet, al laat Bill zichzelf kaal scheren, koopt hij extensions die hij met lijm op zijn hoofd plakt, neemt hij 30 facelifts en laat hij zijn tanden zo bleken dat ze groen zien. Al laat Tom zijn dreads kortknippen, laat hij een tattoo op zijn been zetten en laat hij zijn ogen eruit halen. Al scheert Georg zijn hoofd kaal, doet hij make-up op en laat hij een kunstgebit inzetten. Al bouwt Gustav zich om tot een vrouw, noemt hij zichzelf "Rouslana" en gaat met een kat eenzaam en alleen in Rusland wonen. Ze doen maar.


    Die zit/staat


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik snap niet waarom Amerika steeds de schuld krijgt. Daar zijn toch ook fans. Ik bedoel maar... Ik ken een paar Amerikanen inclusief mezelf dat erg aangesproken voelt door steeds te horen dat het ons schuld is...


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.


    Ik snap heel Tokiohotel niet meer, en volgens mij hun zichzelf evenmin. -ik reageer hier later nog verder op-

    Ik laat de jongens als ze goede muziek hebben vind k het goed.. en wie zegt dat dat van Georg waar is..


    ...

    Het boeit me niet wat ze allemaal doen. :')
    That's it.
    Maar die foto is wel afschuwelijk.


    -

    Call an ambulance.


    blame the bully.

    mis ik iets? had Tom geen schrik van naalden, en vond hij tattoo's normaal nie iets kei ieuw ofzow?
    && oké, niet overdrijven^^ zijn er échte bewijzen van dat gevalletje met Georg? of mis ik weeral iets?
    && oké, op die foto ziet Bill er inderdaad niet uit^^ [/allemaal mijn mening]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    De laatste tijd? Haha XD Sinds dat ze buiten Europa bekend zijn geworden, zeg maar 1,5 jaar geleden gaat het alleen maar slechter. Het was al zo erg met het Engels zingen, maar het gaat echt steeds slechter.


    Life is hard and then we die

    was te verwachten,
    als ik georg&gustav was, was ikhem gepeerd:$
    zij zijn beide goede artiesten, maar 'Tokio Hotel' houdt ze een beetje tegen

    dat is mijn mening.
    ga nu niet boos doen ofzo. ¬¬


    It's not the same without you.