• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    (...)

    kan,en alsnog tokio hotel blyft altijd wel tokio hotel zolang georg maar blijft x']

    Klopt ^^
    Maar als Georg eruit gaat is Tokio Hotel, Tokio Hotel niet meer >< Maar Georg gaat er echt niet uitgaan, dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk ^^'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Laat ze.
    Ze komen er snel genoeg achter.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    OMG BILL WAS AL LELIJK en nu is ie nog lelijker,jaa dat is mijn mening, maar ik vond TH al raar nu nog meer

    Hahaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Super.
    Ik vind het juist leuk dat ze arrogant zijn geworden, steeds dunner worden, meer plastische chirurgie laten doen, veel meer ruzie hebben, Georg eruit wilde gooien en dat Tom een tatoo wil nemen en zijn haar kort wil laten knippen.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Klopt ^^
    Maar als Georg eruit gaat is Tokio Hotel, Tokio Hotel niet meer >< Maar Georg gaat er echt niet uitgaan, dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk ^^'


    ik eigenlijk ook niet
    georg moet effe goed op die kaulitzjes passen
    aangezien gustav ook zn mond niet open trekt --'


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    ik eigenlijk ook niet
    georg moet effe goed op die kaulitzjes passen
    aangezien gustav ook zn mond niet open trekt --'

    x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wss alweer roddels.


    A. ikmisje.

    OMG BILL WAS AL LELIJK en nu is ie nog lelijker,jaa dat is mijn mening, maar ik vond TH al raar nu nog meer

    --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Super.
    Ik vind het juist leuk dat ze arrogant zijn geworden, steeds dunner worden, meer plastische chirurgie laten doen, veel meer ruzie hebben, Georg eruit wilde gooien en dat Tom een tatoo wil nemen en zijn haar kort wil laten knippen.

    Homg! TH wordt er alleen maar beter op!


    rules don't stop me

    (...)
    Homg! TH wordt er alleen maar beter op!

    Kijk, met jou kan ik praten (krul)


    I recycle my thoughts.

    HahaahahahahXD Dat ik daar ooit geobserdeerd door was..--'xD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Heeft Bill z'n haar nu altijd zo?
    (loopt nogal achter)
    En waar haal je al die info vandaan?


    Als je maar een ananas hebt..

    Laat ze toch zijn wie ze zijn ><
    het is hun leven, niet da van jullie!
    En mss zijn sommige dingen roddel --'
    en nu ni gaan zagen, want dit is MIJN mening


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    roddels


    I need you like a heart needs a beat

    jezuss, je kan je ook aanstellen ..xD

    laat die jongens lekker..
    het zijn ook maar gewone mensen .
    En aan alles komt een einde, ook aan hun band ! [/alhoopikdatzelfniet,maardatisdewaarheid]
    En dan neemt Tom toch lekker een tattoo en laat hij z'n haar toch knippen ! als hij dat graag wilt dat doet ie dat toch ! ik hou hem niet tegen hoor.

    &&& het komt echt niet alleen door Amerika !


    [/en ja ik ben een fan]


    ' niks is wat het zijn moet '