• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    Ik dacht dat Tom nooit tatoos wou.

    dacht ik ook al:S


    als ik georg&gustav was, was ikhem gepeerd:$
    zij zijn beide goede artiesten, maar 'Tokio Hotel' houdt ze een beetje tegen

    Idd, ik zou wel niet zeggen dat Tokio Hotel hen tegen houdt, maar ze zijn inderdaad alletwee ook zeer getallenteerd, alleen jammer dat zij minder aan bodt komen dan B&T.. wat ik niet goed kan verdragen;;TH is immers één groep --

    Bill is gek geworden met z'n dreads.
    En Tom ook, als hij echt een tatoo wil, en zijn haar eraf wilt hebben.
    Ik weet zeker dat het niet waar is van Georg, want dan denk ik dat Gustav er dan ook mee zou kappen.

    G&G blijven gewoon normaal zonder al dat gedoe in Amerika.

    die foto is lelijk ;o
    en heeft die echt plastische chirurgie gdaan?
    oh ik luistr niet meer naar th en 'k trek dr mij niets meer van aan [:


    Gilles (ll)

    (...)
    Idd, ik zou wel niet zeggen dat Tokio Hotel hen tegen houdt, maar ze zijn inderdaad alletwee ook zeer getallenteerd, alleen jammer dat zij minder aan bodt komen dan B&T.. wat ik niet goed kan verdragen;;TH is immers één groep --

    Idd ^^
    & als Georg of Gustav stopt of uit de band wordt gezet, dan stop ik ook met het fan zijn...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    btw georg? ik hb dr nog niets van gzien of ghoord dat die uit de band zou stappe


    Gilles (ll)

    where did our cute bill go?! ><


    Let's do this poo

    Wie is er nou degene die doordraait?


    blame the bully.

    ik snap hun nu ff niet meer, zijn ze gek geworden? (en ik ben fan)


    The best of us can find happiness in misery

    Als georg er uitgaat is th minder leuk.

    Ze draaien door. XD
    Maar ja, wat kan je er aan doen? Je kan ze niet verplichten om terug normaal te gaan doen. Hoe zou jij reageren als een heleboel mensen zouden zeggen tegen je [Als jij Bill was] 'Je word vrouwelijker en je stijl is lelijk.' Ik zou mezelf daarvoor niet veranderen. <,<


    You'll never dream alone. <3

    niet dat ik van th hou,
    maar het zijn wss allemaal roddels die niet waar zijn :')

    weer een geruststelling voor de fans, ze kunnen nu weer slapen :]

    Ik vind dat het een beetje uit de hand loopt daar in Amerika


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Weet je, Bill&Co zoeken het maar uit. Als er nog en keer een concert komt, ga ik daar zeker heen. Voor de kick en voor de muziek, maar die gozertjes boeien me geen schijt meer. Echt niet, al laat Bill zichzelf kaal scheren, koopt hij extensions die hij met lijm op zijn hoofd plakt, neemt hij 30 facelifts en laat hij zijn tanden zo bleken dat ze groen zien. Al laat Tom zijn dreads kortknippen, laat hij een tattoo op zijn been zetten en laat hij zijn ogen eruit halen. Al scheert Georg zijn hoofd kaal, doet hij make-up op en laat hij een kunstgebit inzetten. Al bouwt Gustav zich om tot een vrouw, noemt hij zichzelf "Rouslana" en gaat met een kat eenzaam en alleen in Rusland wonen. Ze doen maar.

    die is goed !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    HAHAHAHAHAHA
    tom met ene tattoo, en kort haar x'd
    omg, ik kom niet meer bij!


    You move me ......... Kurt