• Haaaaii.

    Sorry als hier al een topic over is, maar Bills dreads zijn er naart schijnt al uit!
    Ik hoop dat het waar is :'D


    Let's do this poo

    ik hoop echt zo dat die ze er weer eruit haalt :X


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    Maar goed. Dreads staat niet bij hem.


    Listen to what we're not saying..

    Ik hoop het. Ze waren lelijk!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oke... hebben ze nu ook al huis maimi? Want op een foto stond bil en tom een maini?


    Some angels have no wings.

    ;o ik heb die foto gezien met die witte dreads. Bill is mooier met zijn andere haar. ^^


    It even took me by surprise

    Ik hoop het ook ik mis die mooie jongen met zijn ontplofte kapsel (huil)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Jammer!


    I recycle my thoughts.

    ik vind echt dat bills kapsel echt lelijk is! die dreads zijn egt niet mooi met hem, los was veel mooier!!!!

    vraagje welke datum waren die foto's gemaakt?

    namelijk ik vond net een filmpje met een interview van th over het nieuwe album en de datum was:13 februari 2009 en toen waren zijn haren normaal.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nou zeg, ik vond ze cool.


    Life is hard and then we die

    Ik hoop het.
    Haat aan wannebe-Tom's :#


    Protège moi de mes désirs.

    vraagje welke datum waren die foto's gemaakt?

    namelijk ik vond net een filmpje met een interview van th over het nieuwe album en de datum was:13 februari 2009 en toen waren zijn haren normaal.


    Dan mogen we van geluk spreken wánt, van op vakantie had Bill ook dreads 'nd guess what, dat was in januari ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hij moet doen, wat hij leuk vindt.
    Ik vindt dat hij zijn lichaam verneukt. :X

    ij ziet er wel beter uit, like, zijn gezicht in niet meer zo ingevallen en op de fotos straalt hij meer dan eind 2008


    I'm not down, I'm just depressed

    hihaé ik denk dat de meesten daarmee blij zijn (;


    -