• Hooi! (:


    We hebben thuis een gigantisch grote TV tegenwoordig. Van een hele dikke, nutteloze kont zijn we nu naar een 55inch TV gegaan met apps en je kunt je laptop erop aansluiten en weetikveel.
    Het is in ieder geval een enorme sprong geweest!

    Maar goed. Ik heb er even een vraagje over, en aangezien mijn ouders op dit moment druk zijn, wil ik ze niet lastig vallen maar durf ik ook nog geen dingen te gaan uitproberen, bang dat ik inene iets betaal lol.

    Het is namelijk zo, dat ik gisteravond bij een vriendin de film ''Jumanji; Welcome to the Jungle'' heb gekeken. HIJ WAS ZO GAAF EH! OMG! _O_
    En doordat ik 'm zo gaaf vond en heel zeker weet dat mijn ouders deze film ook erg leuk zouden vinden, wilde ik de film met hun gaan kijken. Echter die vriendin betaald voor een of andere media box om überhaupt films te kúnnen kijken (dus niet standaard films die op tv komen, maar dus via een app denk ik????) en omdat deze film betaald was, moet ze dat bedrag er dus nog es bovenóp betalen.

    Uitgerekend klonk het allemaal nogal duur.


    Nu ben ik op onze TV aan het kijken, en ben ik bij ''Google Play Films'' gekomen. Kennelijk staat die app op de TV. En nu heb ik hier dus een vraag over. Kan ik namelijk gewoon zo'n film ''huren'' door gewoon de desbetreffende film te klikken en waarschijnlijk te betalen? Kan ik 'm dan gelijk bekijken? Of is het echt hoognodig om zo'n mediabox te hebben? Voordat ik dingen ga betalen terwijl we het niet kunnen kijken doordat we niet zo'n box hebben. x'D

    Het lijkt ons namelijk een stuk goedkoper dan naar de bios te gaan (hoewel we dat eigenlijk door de prijzen dus amper doen), maar we kijken niet dusdanig veel films/series om Netflix of een soortgelijk iets aan te schaffen en dan per maand te moeten betalen. Dus het leek ons logischer om dan de keer dát we eens film willen kijken, we dan gewoon die film bekijken. Op deze Google Play Films is deze nieuwste Jumanji film namelijk afgerond 4 euro. Das toch wel even een stuk minder dan maandelijks een bedrag neer te tellen (dat halen we er namelijk niet eens uit) of om freaking 3 kaartjes bij de bios te moeten betalen!!

    Dusja... Wie kan mij helpen voordat ik op knoppen druk en dingen doe die niet slim zijn? (A) Alvast heel erg bedankt!

    Liefs! <3



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat je zo'n kodi(? Geen idee hoe je het precies schrijft) box bedoelt, of gaat 't gewoon via d'r provider? Ik denk dat het wel goed komt als je hem via Google play koopt, dan zal het gewoon via internet gaan!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik denk dat je zo'n kodi(? Geen idee hoe je het precies schrijft) box bedoelt, of gaat 't gewoon via d'r provider? Ik denk dat het wel goed komt als je hem via Google play koopt, dan zal het gewoon via internet gaan!


    Ooh oke, klinkt logisch! Ik heb zelf echter nog nooit iets gedaan via Google Play Films, dus vandaar mijn vast wat domme vragen. 😅

    Maar dankjewel voor je antwoord! Dan zal het dus makkelijk via internet gaan en komt t vast goed. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jah, die smart tv's zijn gewoon hele grote smartphones, haha. Het moet dus wel goedkomen.

    Vroeger streamde ik ook wel eens (illegaal) series via de ingebouwde browser, dus stel dat je op je pc of zo wel eens wat streamt, kan het vaak ook via die tv.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    En anders Pathe Thuis. Denk wel dat 't goed moet komen tho


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.