• Er zijn zo ontzettend veel topics over geweest. Dus daarom wil ik hier even het volgende over duidelijk maken in de hoop dat we niet nog eens overspoeld worden met nog meer van die topics waar in feite allemaal hetzelfde in staat, namelijk het volgende. “Ik ben bang voor de prik want ik heb gehoord dat er mensen aan dood zijn gegaan. Wat moet ik doen?”
    Om even alles op een rijtje te zetten. Er gingen geruchten dat er meisjes gestorven zijn door die injecties. Waar, er zijn enkele meisjes gestorven, maar niet door die injecties. Al voor dat dat nieuws naar buiten kwam is er een onderzoek opgestart naar de dood van die meisjes. Die meisjes hadden allemaal een andere doodsoorzaak en het had niets met de prik te maken.
    Als kanker in je familie heerst, en dan voornamelijk baarmoederhalskanker en je neemt toch die prik, dan versterkt dat de kans op…Dit is complete onzin. De injectie versterkt enkel je weerstand tegen de ziekte. [deze heeft hoogstwaarschijnlijk effect op 3 soorten]
    Ik ben bang dat de spuit pijn doet en ik moet van mijn ouders. Ik durf niet! Wat moet ik doen? Spuiten krijgen, is altijd eng/vervelend. Maar als je nadenkt over de langere termijn is het toch wel verstandiger om toch voor die prikken te kiezen. En het is een kwestie van een paar seconden en dan is het gebeurd. Natuurlijk kan het zijn dat je spierpijn krijgt, of enkele dagen last hebt van je arm. Maar als dat erger is dan een baarmoeder verliezen of sterven op jonge leeftijd…?
    Geloof je nog steeds niet wat hier staat en wil je informatie over de prik dan moet je gewoon naar je huisarts of de ggd bellen. Zij geven je graag informatie en leggen je graag iets uit. Als je ouders het onzin vinden en zeggen dat je gewoon moet gaan, dan kun je nog altijd naar de schoolarts gaan of evt. met de kindertelefoon bellen. Zij kunnen je daar ook bij helpen.
    Dus bij deze willen we verkomen dat er nog meer van die topics komen over het feit of mensen de roddels moeten geloven, en of iemand smoesjes kan verzinnen zodat ze eronder uit kunnen komen. Wees verstandig en sta gewoon heel even stil bij je verdere toekomst. Dus bij deze, alle topics die nog geopend worden waarin onnodige informatie staat die hier ook geplaatst kan worden, word gesloten zo dat we nog enig overzicht op het forum kunnen bewaren.

    ===

    Ik open dit topic niet omdat ik zelf ouder ben, en die prikken niet hoef en zoiets heb van stel jullie niet aan het is maar een spuitje. [Dat denk ik zowieso wel, eerlijk gezegd] Maar ik snap wel waarom veel van jullie bang zijn. Maar je moet niet áltijd geloven wat er gezegd word! En informatie winnen is een kleine moeite en kost een beetje tijd, maar dat is maar iets wat je ervoor moet overhebben.
    Vele van jullie krijgen deze zelfs gratis/vergoed en worden kwaad op jullie ouders omdat jullie moeten. Misschien moet je dan is stil staan bij het aantal mensen dat de injecties wél wil, maar niet mag van hun ouders, omdat zij wel moeten betalen.
    Als het enige zin heeft, ga ik die prikken zelfs nog halen. Of ik nu moet betalen of niet.
    Wat ik met dit hele topic eigenlijk een beetje probeer te zeggen is:'Het leven is niet altijd leuk, maar soms moet je gewoon beslissingen en verantwoordingen nemen voor een latere betere en gezondere toekomst, als is het op dát moment nog zo vervelend.' Ik hoop dat ik de mensen, die de prik niet willen, aan het denken heb gezet. Ik zeg niet dat ik jullie wil overhalen. Ik vraag jullie enkel of jullie het ook is van dat standpunt willen bekijken.
    x. KirstenSnaps


    Wie du mir, so ich dir.

    allemaal bullshit^^
    claudia heb de prik al gehad en die is jammer genoeg nog steeds niet dood ^^


    I'll take you to another world

    allemaal bullshit^^

    claudia heb de prik al gehad en die is jammer genoeg nog steeds niet dood ^^

    aaaahh!!!!!!! BITCH!!!

    kut arletta (A) jij hebt gister die prik gehad ^^ennn dat zou betekenen dat jij ook dood gaat binnenkort!! x'D of zometeen als je weer naast me komt zitten met duits (6) mwhahahahaha ^^ *evillaugh*


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    (...)
    aaaahh!!!!!!! BITCH!!!

    kut arletta (A) jij hebt gister die prik gehad ^^ennn dat zou betekenen dat jij ook dood gaat binnenkort!! x'D of zometeen als je weer naast me komt zitten met duits (6) mwhahahahaha ^^ *evillaugh*


    jhaaa
    ik ga ook dood ^^
    yaaaaaaaay
    en ik hou ook van jou bitch
    *gaat claudia meppen*


    I'll take you to another world

    Klopt.
    Maar, ze laten echt niet ZOVEEL mensen die prik halen, als je er dood aan kan gaan.
    Ik bedoel, dan is straks iedereen hier dood :]
    &
    Als je later dan alsnog baanmoederhalskanker krijgt, dan kan je zeggen dat je die prik hebt gehad. En dat hij dan niet heeft geholpen is dan heel jammer, maar je hebt hem wel gehad! Dat is beter dan als je later wel baanmoederhalskanker krijgt, en je hebt hem niet gehad. Want dan zeg je; 'Ja, had ik die prik nou toch maar wel gehaald, dan had ik het misschien niet gehad'/ Toch? -


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)

    jhaaa
    ik ga ook dood ^^
    yaaaaaaaay
    en ik hou ook van jou bitch
    *gaat claudia meppen*


    *mept arletta trug*

    enn merel die dacht dat ze dood ging enn ging testament schrijven

    xD

    enn ik krijg haar RHCP shirt ^^

    enn jij haar roze broek >.>


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Ik heb geen prik genomen omdat ik vind dat 6 jaar van testen niet genoeg is.

    ik neem hem, KLAAR.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik hoefde hem niet maar mijn moeder heeft het zelf gehad ging ze naar de dokter om te overleggen die vond het beter dat ik hem wel nam nu ligt ie hier thuis in de koelkast te wachten tot ik ermee naar de dokter ga..:|


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik heb vandaag de eerste gehaald en ik ben best trots op mezelf want ik durfde niet. Ik ben echt fucking duizelig enzoo.. Maarja. Ik ben liever even duizelig dan dat ik later problemen krijg.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb hem ook vandaag gehad.
    1. Ik ben niet dood
    2. Mijn arm is wel fócking stijf
    3. En je voelde er niks van. (Totdat iemand me liet lachen en mijn arm stuiptrekkingen ging maken. Dat deed wel zeer.)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    we waren daar vandaag over bezig in de klas, begon er zo een jongen te huilen. Zijn moeder is dood daardoor ofzoiets. Was echt zielig Ö


    Some people make the world special just by being in it

    ik ga hem halen, dat wist ik al toen ik hem las! toen dacht ik al meteen van die ga ik halen...


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Ik heb de 3 spuiten al gehad en er is nix aan.
    bende broekschijters!!!

    Ik heb de 3 spuiten al gehad en er is nix aan.
    bende broekschijters!!!


    Sommige zijn niet bang voor die prik en hebben hem toch niet genomen hur.

    Ik heb hem vandaag gehad. De 1e prik,
    Ik ben nu ziek, mijn lichaam reageert er verkeert op. Ik heb nog geen koorts maar wel verhoging. Als ik 1 dezer dagen koort krijg mag ik de andere prikken niet nemen...
    Ik baal echt nu.


    -