• In Ikea Amsterdam/Haarlemhttp://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=15012361 het is bij de zender; At5

    (...)
    Fack, je moet hem bellen?

    F*ck, dan moet ik dus tot half 4 ofzo wachten >,< Ik heb z'n nummer niet &nd me ouders zyn nu niet thuis. AAAAARGH.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik geloof het niet ?

    ik geloof het niet ?

    Het is een 'bommelding' door een 'groep van mensen' die blijkbaar Ikea proberen af te persen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    F*ck, dan moet ik dus tot half 4 ofzo wachten >,< Ik heb z'n nummer niet &nd me ouders zyn nu niet thuis. AAAAARGH.
    Awh damnit!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Het is een 'bommelding' door een 'groep van mensen' die blijkbaar Ikea proberen af te persen.

    Bomdreiging volgensmij :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Awh damnit!

    Ik heb ff me ma gebeld, en die gaat 'm nu bellen. &nd dan zien we wel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Het is een 'bommelding' door een 'groep van mensen' die blijkbaar Ikea proberen af te persen.

    ik woon d'r toch niet dichtbij dus eigelijk heb ik er scheit aan . :X

    Weetje we horen van zelf wel BOEM

    Dus maak je niet druk


    Some angels have no wings.

    Weetje we horen van zelf wel BOEM

    Dus maak je niet druk

    Mooi gezegt, maar dit is waarschijnlijk nep


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Ik heb ff me ma gebeld, en die gaat 'm nu bellen. &nd dan zien we wel.

    Goedzo, -zucht van opluchting-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mooi gezegt, maar dit is waarschijnlijk nep


    jah idd, en anders maak je niet druk elkaar op fucken is een geen optie een trouwens waarschijnlijk gewoon nep!


    Some angels have no wings.

    ut staat hier oowk >< http://www.nu.nl/algemeen/1931348/winkels-arenaboulevard-ontruimd-wegens-dreiging.html


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Hah lekker :') Als ik wat hoor knallen zeg ik 't wel.

    als het gebeurt dan gebeurt het, en zo niet , dan niet :) niks om je druk over te maken :P (behalve als je zelf in da tgebouw btn of iemand die je kent, en het het ineens wel gebeurt)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Er zijn meer dan honderd politiemensen ter plaatse.


    Hebben ze niks beters te doen.
    Zoals boeven vangen ofzo


    Niet geschoten is altijd mis..