• In Ikea Amsterdam/Haarlemhttp://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=15012361 het is bij de zender; At5

    wat xD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    (...)Nee, hoor ik zei gewoon mijn mening.
    Er is geen bom. Er komt geen bom. De bedreigingen zijn gewoon een daad van wanhoop (afpersing).

    Dat is wat jij denkt, daar kan iemand anders heel anders over denken.


    Als je tiet maar goed zit.

    (...)Nee, hoor ik zei gewoon mijn mening.
    Er is geen bom. Er komt geen bom. De bedreigingen zijn gewoon een daad van wanhoop (afpersing).

    Hoe weet jý dat nou weer? Tenzy je er iets mee te maken hebt, weet je er vrywel niks van af dus houd asjeblieft je mond. De enigen die weten wat er écht aan de hand is, is de politie.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Hoe weet jý dat nou weer? Tenzy je er iets mee te maken hebt, weet je er vrywel niks van af dus houd asjeblieft je mond. De enigen die weten wat er écht aan de hand is, is de politie.

    Blijf je rustig, rose?


    Als je tiet maar goed zit.

    (...)
    Hoe weet jý dat nou weer? Tenzy je er iets mee te maken hebt, weet je er vrywel niks van af dus houd asjeblieft je mond. De enigen die weten wat er écht aan de hand is, is de politie.
    Tot er geen bom gevonden is heb ik gelijk? (dance)
    Zo simpel is het gewoon.
    De politie bevestigt niet dat er een bom is of wel?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Deze keer ook weer hetzelfde.
    Jij vind het niet erg he dat er op dit moment misschien een oud omatje in elkaar geslagen word en daar een politieagent had kunnen staan he?


    wat heeft een oud omatje te maken met dit?

    (...)Tot er geen bom gevonden is heb ik gelijk? (dance)
    Zo simpel is het gewoon.
    De politie bevestigt niet dat er een bom is of wel?



    zozo meneertje vind zichzelf slim. Mens ik kijk nu AT5, en daar hebben ze het over, moet jij ook eens doen.& Koop een bril

    (...)

    wat heeft een oud omatje te maken met dit?

    Het is een voorbeeld. Elke overbodige politieofficier die daar nu is. Had een potentioneel misdrijf kunnen voorkomen.

    bijvoorbeeld een oude oma die in elkaar geslagen worden.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)


    zozo meneertje vind zichzelf slim. Mens ik kijk nu AT5, en daar hebben ze het over, moet jij ook eens doen.& Koop een bril

    OK als ze dit zeggen of iets dat er op neer komt 'Wij weten zeker dat er een bom is, en wij hebben hem gevonden'. Neem ik alles terug wat ik gezegt heb?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Deze keer ook weer hetzelfde.
    Jij vind het niet erg he dat er op dit moment misschien een oud omatje in elkaar geslagen word en daar een politieagent had kunnen staan he?

    Jy begrypt het maar niet, he? Ze zetten niet al hun agenten in op 1 plek. Gosh, begryp het nou eens.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Blijf je rustig, rose?

    Ik ben rustig, er zyn maar enkele dingen waar ik écht boos om kan worden, en damn, als ik boos ben heb je pas écht een probleem.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Jy begrypt het maar niet, he? Ze zetten niet al hun agenten in op 1 plek. Gosh, begryp het nou eens.
    Zover was ik ook al. Maar ze zijn toch met die zaak bezig of niet?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Tot er geen bom gevonden is heb ik gelijk? (dance)
    Zo simpel is het gewoon.
    De politie bevestigt niet dat er een bom is of wel?

    Je weet toch wel, dat de politie niet álle informatie vry kan geven. 0.0


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het komt er op neer dat we er allemaal niks van weten. De politie wel. Dus wachten tot ze de informatie vrijgeven he of er een bom is of niet? -Heeft zijn zegje gedaan-


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...) Zover was ik ook al. Maar ze zijn toch met die zaak bezig of niet?

    --' Who cares? Stel ze zouden het niet serieus nemen, en er gaat écht een bom af. Dan zyn zý de schuldigen. Dan wordt de politie aangewezen omdat zý niks hebben gedaan om het te voorkomen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3