• Ze roddelt over me tegen mijn vriendinnen terwijl ik er zelf bij sta!
    En gister tijdens muziek zegt ze dat ik opschep omdat ik zei dat m'n moeder een keyboard heeft.Terwijl we juist op een keyboard moesten oefenen voor muziek.Het viel me wel op dat ze dat zei toen ik iets tijdens muziek goed deed, en zij niet.En terwijl ze zelf zegt dat ze met 10 jongens heeft gehad.Op 13 jarige leeftijd!
    En ze slijmt tegen alle leraren! En ik had een keer een tekening mee naar school genomen van mij.Omdat mijn mentrix dat leuk vond.Toen zei ze dat ze hem lelijk vond.En toen mijn mentrix dr bij stond, vond ze hem opeens prachtig!
    Ik heb zelf het idee dat ze jaloers is op mij.Want ik haal hogere cijfers dan haar enz.Maar dan gaat zij juist allemaal leugens vertellen aan mijn eigen vriendinnen om mij zwart te maken.En als ik gezellig met iemand praat pikt zij mijn vriendin weer in.Want stel je voor dat ik het leuk zou hebben in de pauze!

    Een echte nep vriendin dus.
    Hebben jullie ook zoiets weleens meegemaakt?


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Fok the Real Fake Friends.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Chill girl oO ^^
    Dat is inderdaad wel kut voor je en ik snap je reactie wel. En ja, ik heb dat ook eens meegemaakt. Ik weet eigenlijk niet wat je kunt doen tegen haar ofzo. Haar gewoon negeren?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Juaa. mr ze zij niets slecht achter mijn rug fzo maar gewoon, ze wou altijd beter zijn dan mij en was jaloers als ik beter met andere vriendinnen opschoot etc. maar we hebben elkaar gewoon eventjes met rust gelaten en alles is weer gewoon normaal ^^

    Gewoon heel hard terug pakken niet zoo als haar, maar als ze zoo doet, gewoon er overheen lullen en haar op der echte plek zetten!


    Some angels have no wings.

    damn, chill.
    Je hebt vast wel genoeg vriendinnen.


    -

    Nope, ik kan met heel veel mensen overweg.
    Dusja, ik ben eigenlijk bevriend met bijna iedereen van het 3/4e jaar en een paar van hogere jaren.
    Soms zeggen ze wel eens van 'Waarom praat jij met die trut'? Dan zeg ik, ja sorry ik kan met iedereen overweg. En die vinden dat niet erg ^^


    Niet geschoten is altijd mis..

    Sla der op de bek ^^


    Crack a bottle

    GO SUPERHERO ! o.o

    Alhoewel jij dat beter doet, je bent niet voor niets super x_x


    All was well.