• heey,
    Ik wilde even zeggen dat een goede kennis van mij& m'n familie, onverwachts is gestorven. Sorry als ik dan nu een tijdje niet vrolijk doe ofzo, want ik vind het best moeilijk om het te accepteren. Morgen is het 'kruisje geven.' en Zaterdag de begravenis. En met deze topic wilde ik graag Sterkte aan: Jeanne(de vrouw van de overleden..),Natasja(de kleindochter, die ik goed ken) En haar familie wensen.(flower) Ik probeer haar zo veel mogelijk te steunen.

    Sorry als dit een zeiktopic is, maar ik moest het even kwijt..(huil)

    [Edit!];
    Ik heb net te horen gekregen dat we geen Kruisje kunnen gaan geven, omdat hij teveel bloed..:|(al 2 daggen, Hij is dus al in staat van ontbinding..:|)

    En bedankt iedereen, voor jullie steun. Ook namens; Jeanne, Natasja& Familie.[/Edit!]


    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Veel sterkte. (flower)


    Listen to what we're not saying..

    Sterkte.(L)


    Love Joe Jonas...('L)

    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.


    I am an idiot, I move.

    heej meisje heel veel sterkte <3

    maar nu voel ik mee heel erg dom maar:
    wat is een kruisje geven?><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    heej meisje heel veel sterkte <3

    maar nu voel ik mee heel erg dom maar:
    wat is een kruisje geven?><


    Dat is dat je daar naar toe gaan en afscheid nemen, voor de persoon wordt begraven/ gecremeerd. Dat is dus als je even alleen wilt afscheid nemen, zonder al die drukte. Meestal is dat één of twee daggen voor de begravenis/cremeëring.

    en erg bedankt

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sterke. Mijn vader was afgelopen zomer overleden.
    En vandaag mijn achtertante.


    -

    (...)

    Dat is dat je daar naar toe gaan en afscheid nemen, voor de persoon wordt begraven/ gecremeerd. Dat is dus als je even alleen wilt afscheid nemen, zonder al die drukte. Meestal is dat één of twee daggen voor de begravenis/cremeëring.

    en erg bedankt

    xX


    Dat heb ik bij mijn vader wel gedaan.


    -

    (...)

    Dat heb ik bij mijn vader wel gedaan.

    Ik wil dat wel doen, maar het mag niet van de man die de begravenis regelt enzo samen met de familie. Die bloed als maar, en is al in staat van ontbinding, en ze willen niet dat we hem zo heringeren, dus daarom kunnen we geen kruisje gaan geven..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.