• heey,
    Ik wilde even zeggen dat een goede kennis van mij& m'n familie, onverwachts is gestorven. Sorry als ik dan nu een tijdje niet vrolijk doe ofzo, want ik vind het best moeilijk om het te accepteren. Morgen is het 'kruisje geven.' en Zaterdag de begravenis. En met deze topic wilde ik graag Sterkte aan: Jeanne(de vrouw van de overleden..),Natasja(de kleindochter, die ik goed ken) En haar familie wensen.(flower) Ik probeer haar zo veel mogelijk te steunen.

    Sorry als dit een zeiktopic is, maar ik moest het even kwijt..(huil)

    [Edit!];
    Ik heb net te horen gekregen dat we geen Kruisje kunnen gaan geven, omdat hij teveel bloed..:|(al 2 daggen, Hij is dus al in staat van ontbinding..:|)

    En bedankt iedereen, voor jullie steun. Ook namens; Jeanne, Natasja& Familie.[/Edit!]


    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heeel veel sterkte meis!!!(flower)(H)

    Veel sterkte.
    <3


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Sterkte (flower)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Sterkte!


    Never run out of reasons to smile...

    Sterkte <3

    Gecondoleerd.


    All was well.

    Sterkte! (:
    X

    Sterkte. <3

    Sterkte.


    Protège moi de mes désirs.

    Sterkte.(flower)

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Veel sterkte honey, ik ben der voor je als je over iets wilt praten ofzo dat weet je!<3.


    En dit is geen zeiktopic..het is beter dat je het van je hart laat dan er mee te blijven zitten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dank jullie wel,

    hij bloed(al een hele dag) zei Natasja tegen me. Ik vind dat zo erg! Misschien mogen we hem dan morgen niet zien..:|
    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    oh heell erg veel sterkte meis.
    en ook voor de rest van de familie en vrienden


    /

    Veel sterkte. (flower)


    A. ikmisje.

    Ik heb net te horen gekregen dat we geen Kruisje kunnen gaan geven, omdat hij teveel bloed..:|

    en bedankt iedereen, ook namens; Jeanne, Natasja& Familie.
    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.