• heey..

    ik wou even jullie mening horen,
    wat vinden jullie nou van de Jonas Brothers ofz.

    Ik vind er namelijk geen ene reed aan,
    maarja sorry voor de fan's ofz.

    Dus willen jullie even jullie mening zeggen?
    want ik heb het idee dat ik als enige hun niks aan vind namelijk

    groetjesss Joyce,

    Ik vind ze niet goed, maar ga ze niet beginnen haten xD

    2. Ze spreken domme dingen uit over TH

    oja? wat zeiden ze dan??

    ik vind ze ook niet veel aan.. een paar weken geleden vond ik een paar liedjes wel leuk maar dan ben ik ook weer overheen..


    Je moet worden wie je bent.

    ik kan ze eerlijk gezegd niet uitstaan.

    (...)
    oja? wat zeiden ze dan??

    ik vind ze ook niet veel aan.. een paar weken geleden vond ik een paar liedjes wel leuk maar dan ben ik ook weer overheen..

    Dat Tom een dikke player is en dat Bill maf is vanwege zijn make-up en haar -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    Hun liedjes zijn wel goed, ieder zijn smaak he, zo vind ik Tokio Hotel niet goed, maar ik ben geen hater of zo, en ik vind ook NIET dat Bill een homo is of zo, ben gewoon geen fan.
    En zo vind ik The Jonas Brothers wel goed, zoals ik al zei ieder zijn smaak he. Een echte fan van jb ben ik ook niet, want ik heb geen cd's maar ik vind ook niet dat ik een fan ben, ik vind alleen hun muziek goed.

    En ging jb niet in de tour van th komen of zo iet en zij in die van jb?? kan iemand me effe helpen want ik weet het niet meer


    Live life limitless.

    sja te braaf!, iedereen doe wa hij wilt e

    ma ik die het vooral voor de kontjes :9~:9~:9~

    ma jah, de muziek valt wel mee, je hebt goeie liekes en slecht (das bij iedereen zo e)

    ben neutraal (was da voor een woord)


    everything you imagined, and more...

    e n ben het helamaal eens me rockstar23 (mn bfje)

    heb ook niks tegen th of jb, tegen niemand (alle jah bijna niemand e)


    everything you imagined, and more...

    e n ben het helamaal eens me rockstar23 (mn bfje)

    heb ook niks tegen th of jb, tegen niemand (alle jah bijna niemand e)



    k denk da een deel er wel zo over denkt alleen de gene die vinden da ze alles van th pikken net zoals een heel deel da over kp vinden
    k persoonlijk vind kp betr dan th, tja sow what
    die hun muziek verschild zene
    en als je vind da jb op th lijkt, moe je hun liekes toch is te goei beluisteren zene, als je t dan nog vind ben je doof


    Live life limitless.

    (...)

    k denk da een deel er wel zo over denkt alleen de gene die vinden da ze alles van th pikken net zoals een heel deel da over kp vinden
    k persoonlijk vind kp betr dan th, tja sow what
    die hun muziek verschild zene
    en als je vind da jb op th lijkt, moe je hun liekes toch is te goei beluisteren zene, als je t dan nog vind ben je doof

    idd er zit verschil tussen hun liedjes, die van TH zijn gevoeliger... JB is gewoon een standaard boybandje, die nummers voor geschotelt krijgen die ze maar moeten inzingen! Ik heb niks tegen de JB´s fans, en ook nisk tegen jou hoor! Dit is alleen mijn mening, en die mag ik uiten ;)


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    k denk da een deel er wel zo over denkt alleen de gene die vinden da ze alles van th pikken net zoals een heel deel da over kp vinden
    k persoonlijk vind kp betr dan th, tja sow what
    die hun muziek verschild zene
    en als je vind da jb op th lijkt, moe je hun liekes toch is te goei beluisteren zene, als je t dan nog vind ben je doof


    jah das waar

    alle ajh vind kp ook wel goe e, cb heb k nog ni beluisterd,
    ma er zeggen oz veel mensen van jah, die aapt die na enzo ma jah alle soms dan is de populariteit iets minder snel e

    zoals in da (niet kloppend) artikel in de gazet da nu veel mensen fan gaan worden van jb omda th effe is gaan liggen, da is me zo veel groepen, over somige hoor je gewoon niks eer (vb kpalle ikke toch ni))


    everything you imagined, and more...

    (...)
    idd er zit verschil tussen hun liedjes, die van TH zijn gevoeliger... JB is gewoon een standaard boybandje, die nummers voor geschotelt krijgen die ze maar moeten inzingen! Ik heb niks tegen de JB´s fans, en ook nisk tegen jou hoor! Dit is alleen mijn mening, en die mag ik uiten ;)


    volgens mij schrijven die hun nummers ook zelf hoor, th doet dat volgens mij ook wel, maar jb ook hoor, toch een deel


    Live life limitless.

    Ik vind ze verschrikkelijk =)


    Twincest Dominated our world. x'3

    ik vind dat hun muziek sucks en hun uiterlijk daar praten we maar niet over he dat is gewoon te erg en ze menen zich wat omdat ze in het voor programma van avril lavigne mochten spelen

    Ik vind ze drie keer niks.... Maar als je er fan van bent, zal ik je niet meteen niet mogen zoals de TH haters...

    ze zijn zo... Disney. Ze zijn niet lelijk, maar niet speciaal. Hun muziek lijft hangen, maar is niet geweldig en ze hebben HET gewoon niet... Tokio Hotel wandelt een kamer binnen en alles valt stil (tenzij het fans zijn => omgekeerd effect :D) Jonas brothers wandelen een kamer binnen en niemand merkt ze op (behalve de fans dan) Ze hebben gewoon dat scherpe randje niet, dat tokio hotel wel heeft...

    en joe heeft rare bene... sorry, ik vind dat echt :D