• heey..

    ik wou even jullie mening horen,
    wat vinden jullie nou van de Jonas Brothers ofz.

    Ik vind er namelijk geen ene reed aan,
    maarja sorry voor de fan's ofz.

    Dus willen jullie even jullie mening zeggen?
    want ik heb het idee dat ik als enige hun niks aan vind namelijk

    groetjesss Joyce,

    ik vind het liedje sos wel leuk, en nick vind ik ook wel hip..:$

    En mijn vriendje is er heel erg fan van, dus ik moet nog een keer meer liedjes gaan luisteren(A)
    Ik dan moet ik ook nog Billy Talent en Rammstein luisteren..(A)xD


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik vind enkel S.O.S goed, voor de rest interesseren ze me niet.

    xD

    ik heb fan van ze!

    ik heb zelfs zo'n 3 series over Nick!

    maar ik ben meer en TH-fan (A)

    ME TOO =D


    don't Worry...Be gay.

    Ik ben fan, van de JB. Maar ik vind ze een beetje te braaf. Wie gaat er nou een ring dragen als tegem geen seks coor het huwlijk >.<, Maar goed. Ze zien er leuk uit, en ze maken goede muziek vind ik. Maar Tokio Hotel staat nog altijd op nummer 1 <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik vind ze persoonlijk niet zo goed. Enkel het liedje "When you look me in the eyes" vind ik wel mooi.. maar de andere vind ik niet zo speciaal..

    (...)
    JOE IS LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKER


    deuh tuurlijk is joe lekker, tja en voor mij is het heel abnormaal dat ik zo iets zeg, dus dit betekend iets hoor


    Live life limitless.

    Ik vind ze drie keer niks.... Maar als je er fan van bent, zal ik je niet meteen niet mogen zoals de TH haters...


    Dat is ook raar. Of kan je me niet af. Maar ik ben niet echt een fan vind hun muziek gewoon goed en joe hot


    Live life limitless.

    een vriendin van me heeft ze overlaatst live gezien en volgens haar kunnen ze egt niet zingen, ik ben ook geen fan,maar sommige liedjez zijn best goet.


    And all the girls in the front row scream your name.

    een vriendin van me heeft ze overlaatst live gezien en volgens haar kunnen ze egt niet zingen, ik ben ook geen fan,maar sommige liedjez zijn best goet.


    Ik heb ze ook live gezien bij Avril. Ze stonden voor mijn neus:P Maar ik vond ze super:D <33


    bla bla bla

    ik vind ze arrogant ! :S
    echt & vooral die Joe.
    S.O.S. is opzich niet slecht maar het is zo 'kinderlijk' nja ze overtuigen mij nie echt

    Die maagdringen zijn meer als het seksgedeelte.
    En de JB hun kledingstijl is fabulouso.
    Ik vind ze niet slecht.
    By the way ; Ik ben totaly geen fan van tokio hotel , niet dat ik ze slecht vind. Maar hun muziek is zo donker.

    Vind het echt waardeloos.
    Sorry voor de fans hier, van mij mag je het leuk vinden hoor x'D
    Ik vind het gewoon wéér zo'n typisch bandje met van die liedjes die wel leuk zijn [voor sommigen dan, echt niet voor mij] maar niet echt geweldig bijzonder...
    Er zijn echt nog andere honderden liedjes die precies zo zijn. Ik kan daar niet tegen.

    Als voorbeeld; Joanna Newsom. Vreselijk hoog stemmetje, niet altijd even zuiver, máár wél altijd orgineel. Ik ken geen muziek die op die van haar lijkt. Misschien vind iedereen het dan niet even goed, maar 'het' is er wel.

    Dan als je naar s.o.s kijkt vind ik het echt zo'n liedje wat ik nog beter had kunnen bedenken en wat iedereen wel mee kan blehren, en niet omdat het zo'n geweldig nummer is, maar gewoon omdat het zo verschrikkelijk simpel is. Zo'n typisch hitbandje wat iedereen over een paar jaar weer vergeten is.

    En die stijl vind ik ook wel... te braaf. Je kunt er best wat normaler bij willen lopen, maar je mag ook heus wel wat van jezelf laten zien. Ik heb echt totaal geen idee wat voor kiddo's dat nou zijn. Volgens mij echt van die typische brave schoolkindjes.
    Ik zag ze een keer bij Oprah, ze hadden het alleen maar over geloof! Om gestóórd van te worden! Ja ik begrijp nu wel dat je in god gelooft ¬¬ Jeez! Het gaat toch om de muziek?!

    & I AGREE met MrsxSandberg, ze zijn inderdaad heel Disney x'D

    & Again, sorry voor de fans x'D Ik ben gewoon heel hard x'D

    En voor dat dit weer een 2km lange post word, stop ik er maar mee >.<


    Mew <3

    Gosh ik moet echt eens wat kortere stukken gaan posten >.<


    Mew <3

    ik ben vooral fan van tokio hotel en avril lavigne maar JB kan er ook nog bij


    I've been disappointed so many times , not giving a fuck is almost a reflex .

    Eeuh Als ik eerlijk moet zijn Egt niet .. ik kan er ni aan doen, xD ik vind ze gwn slecht, geen mij maar TH , die zijn heter ^^


    He's the reason for the teardrops