• heey..

    ik wou even jullie mening horen,
    wat vinden jullie nou van de Jonas Brothers ofz.

    Ik vind er namelijk geen ene reed aan,
    maarja sorry voor de fan's ofz.

    Dus willen jullie even jullie mening zeggen?
    want ik heb het idee dat ik als enige hun niks aan vind namelijk

    groetjesss Joyce,

    Eeuh Als ik eerlijk moet zijn Egt niet .. ik kan er ni aan doen, xD ik vind ze gwn slecht, geen mij maar TH , die zijn heter ^^



    heter & beter (A) ( srr ben in nogal een melige bui XD )

    ik mag hun ook niet, ik kan er niets aan doen maar ik kan die koppen niet zijn, laat staan hun horen. Hun lyrics zijn welg oed, maar ze zijn zo, zoo, ..
    ja ik kan er niet direct een woord bij vinden xD.

    sorry voor degene die hun wel goed vinden !


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    ze zijn zo... Disney. Ze zijn niet lelijk, maar niet speciaal. Hun muziek lijft hangen, maar is niet geweldig en ze hebben HET gewoon niet... Tokio Hotel wandelt een kamer binnen en alles valt stil (tenzij het fans zijn => omgekeerd effect :D) Jonas brothers wandelen een kamer binnen en niemand merkt ze op (behalve de fans dan) Ze hebben gewoon dat scherpe randje niet, dat tokio hotel wel heeft...

    en joe heeft rare bene... sorry, ik vind dat echt :D

    dat van disney was een grap , ok die was nie grappig want toevallig werken ze voor disney , ha .. ha.
    en dat van de binnenwandelen is bullshit , waarom ? gij weet dat niet , en iedereen gaan ze wel opmerken dus wtf ? en wat bedoelde met da scherpje randje ?? en die bene van joe , heb je die dan al gezien ? xD


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ze zijn zo... Disney. Ze zijn niet lelijk, maar niet speciaal. Hun muziek lijft hangen, maar is niet geweldig en ze hebben HET gewoon niet... Tokio Hotel wandelt een kamer binnen en alles valt stil (tenzij het fans zijn => omgekeerd effect :D) Jonas brothers wandelen een kamer binnen en niemand merkt ze op (behalve de fans dan) Ze hebben gewoon dat scherpe randje niet, dat tokio hotel wel heeft...

    en joe heeft rare bene... sorry, ik vind dat echt :D

    dat van disney was een grap , ok die was nie grappig want toevallig werken ze voor disney , ha .. ha.
    en dat van de binnenwandelen is bullshit , waarom ? gij weet dat niet , en iedereen gaan ze wel opmerken dus wtf ? en wat bedoelde met da scherpje randje ?? en die bene van joe , heb je die dan al gezien ? xD


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik vind de muziek wel leuk :d

    maar niet echt fan


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Niks aan en heeeeeeeeel kinderlijk x'D
    ze hebben een babyface ieeeeuw

    jonas kloot jonas kloot
    sorry voor de fans,,


    I changed.

    Sorry maar ik vind ze echt aanstellers, en die stemmetjes zijn echt... hoe zeg je dat nu netjes, het is in ieder geval erg zeurderig...

    Eerlijk?

    Ni Goej ...


    He's the reason for the teardrops

    ik vind er Idd ook niet veel aan X]
    sorry voor je JB fans hiero maar dat is mijn mening,,
    en ik reeeeg me er zo aan op dat ze worden vergeleken met Avril Lavigne en Pink,,
    sorry hoor maar JB vind ik meer pop dan punk/rock achtig,,
    hun passen eerder in het lijst van :
    * miley cyrus ofzoiets


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    I Hate the.. (A)
    Really Really REally Hate them (A)
    Samen met de hele hsm cast, de mensjes van camp rock en miley cyrus (A)


    Get back motherfuckerz'

    Tokio Hotel blijft gewoon het Gailsteee

    maar jb is egt niet verkeerd :P

    Dit topic is alleen maar in voor een discussie. Jammer dat ik geen mod ben, anders had ik 'm al gesloten.


    -

    Dit topic is alleen maar in voor een discussie. Jammer dat ik geen mod ben, anders had ik 'm al gesloten.


    -

    fake.


    Sweet dreams will come true.